quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:32 schreef Coos het volgende:
En kijk eens wie er op 20 staat.
Dat had ik nou nooit van hem gedacht.
Hij is altijd zo gewoon gebleven.![]()
http://www.nieuwsblad.be/GT/Index.aspx?genericId=293&articleId=GHI1HBV71
Weltruste FANNquote:Op donderdag 5 februari 2009 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
blijkbaar in slaap gevallen.........
![]()
ga ik ook doen..........
quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:38 schreef FANN het volgende:
[..]
blijkbaar in slaap gevallen.........
![]()
ga ik ook doen..........
quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:32 schreef Coos het volgende:
En kijk eens wie er op 20 staat.
Dat had ik nou nooit van hem gedacht.
Hij is altijd zo gewoon gebleven.![]()
http://www.nieuwsblad.be/GT/Index.aspx?genericId=293&articleId=GHI1HBV71
Toch een beetje zielig lijstje compared to the Dutch Quote 500quote:
Vijf zwaaiertjes doet me erg aan een rijnreisje denken.quote:
Vandaar dat ik ook minimale muziek postte.. Zie het als een blijk van waardering.quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:41 schreef Coos het volgende:
Goeie OP Lies.![]()
De kunst van het weglaten.
Verschilt enormquote:Op donderdag 5 februari 2009 02:41 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Toch een beetje zielig lijstje compared to the Dutch Quote 500![]()
http://www.rtl.nl/(/finan(...)1-quote_500_2006.xml
Gaat om de nummer 20, of de naam van nr 20quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:41 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Toch een beetje zielig lijstje compared to the Dutch Quote 500![]()
http://www.rtl.nl/(/finan(...)1-quote_500_2006.xml
quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaat om de nummer 20, of de naam van nr 20
Ja en nu?quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaat om de nummer 20, of de naam van nr 20
Nee,is denk ik een inside joke ofzo!quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Mijn intelligentieniveau zal hier wel iets te laag voor zijn
kan ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee,is denk ik een inside joke ofzo!
Minimaal ja.quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar er bestaat een minimale kans dat zij LS niet kennen!
Dat zou kunnen kloppen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Mijn intelligentieniveau zal hier wel iets te laag voor zijn
Ja! Waar is LS (lekker simpel, is een user die hier veel rondhangt, ohw ga ik het nog uitleggen ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 02:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Minimaal ja.![]()
Ik denk dat ie weer bij een buurvrouw met handboeien op een bed vastligt.
ik dacht dat je al sliepquote:
quote:
it's alivequote:
AZ KAMPIOENEN OLEEEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 5 februari 2009 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, laten we deze niet wegjagen ok?![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 03:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
AZ KAMPIOENEN OLEEEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
quote:
komt hij weerquote:
Peter! Foei! Af!quote:Op donderdag 5 februari 2009 03:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
AZ KAMPIOENEN OLEEEEEEEEEE OLEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Ik vind Little Girl ook minder.quote:Op donderdag 5 februari 2009 03:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peter! Foei! Af!![]()
![]()
(Eigenlijk vind ik deze niet zo tof maar ik durf niet meer zusje, lastig of blauw te posten ivm het risico op een overkill)
Gister al gegeten, lekker hoorquote:
my godquote:Op donderdag 5 februari 2009 03:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Elke dag dan is het weer hetzelfde lied.
Wat gaan we vanavond eten,
Ik weet het niet.
Er is zelfs een topic over Ed en Anitaquote:
Het is ook essentieel dat je er wat sla bij gooitquote:Op donderdag 5 februari 2009 03:20 schreef Twerk het volgende:
Elke dag shoarma is geen probleem.. de afwisseling zit hem dan in de saus.. Welke nemen we? Knofloof? Whiskey? Wat doen we vandaag
Vanzelfsprekend.. De sla en de saus vormen dus de broodnodige (broodjes ook afwisselen?) afwisseling.. Welke sla kunnen we uit kiezen.. Laten we eens overwegen.. Ijsbergsla? Eikenbladsla? Veldsla? Wat nemen we vandaag?quote:Op donderdag 5 februari 2009 03:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is ook essentieel dat je er wat sla bij gooit
Smile is mooi, maar doe mij maar blauw nu, met singtekstquote:Op donderdag 5 februari 2009 03:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind Little Girl ook minder.
Komt een beetje psychopatisch over.
Maar Smile is wel mooi, en rustig.
Nou dat vind ik een uitstekend idee.. Ik ben alleen nog in dubio of ik een shoarma-pizza ook in het rijtje opties zal opnemen.. Eet je dan shoarma of eigenlijk meer een pizza waar toevallig shoarma opzit? Wat doen we met dit dillemma dames en heren?quote:Op donderdag 5 februari 2009 03:26 schreef Manu82 het volgende:
Vandaag wordt het ijsbergsla icm met knoflooksaus
De basis van een pizza is toch wel de bodem!quote:Op donderdag 5 februari 2009 03:29 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nou dat vind ik een uitstekend idee.. Ik ben alleen nog in dubio of ik een shoarma-pizza ook in het rijtje opties zal opnemen.. Eet je dan shoarma of eigenlijk meer een pizza waar toevallig shoarma opzit? Wat doen we met dit dillemma dames en heren?
Je eet dan shoarma.quote:Op donderdag 5 februari 2009 03:29 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nou dat vind ik een uitstekend idee.. Ik ben alleen nog in dubio of ik een shoarma-pizza ook in het rijtje opties zal opnemen.. Eet je dan shoarma of eigenlijk meer een pizza waar toevallig shoarma opzit? Wat doen we met dit dillemma dames en heren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |