Herkenbaar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja sloten op mn kamerdeur moet ik inderdaad ook nog even in mn ouderlijk huis fixen
Vrij kut om elke keer weer te moeten luitern of niet iemand het in zn hoofd haalt om zomaar binnen te komen
En wat als je vriendin nou nog thuis woont? Dan moet je voor de seks altijd naar jou huis. Dat doe je misschien een paar weken maar daarna heb je daar ook geen zin meer in.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehe, daarom eigen kamersEn toen ik thuis woonde kwam behangplakkert sowieso niet mijn kamer binnen
. Mijn zusje overigens wel 1x
gelukkig was ik zo fast als een ninja-edit
. ( en volgens mij zag ze dekleren op de grond niet
)
Precies, of maak er een spelletje (quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ja, als het een zusje is dan kan je haar een zuurstok geven in ruil voor dat zij haar mond dicht houd (hoewel die mond eigenlijk open moet zijn) en dan heb je een leuk triootje met vriendin + zusje
![]()
!!!11!!111 EINZZZZ !!
Nee hoor, zij heeft geen irritant kutzusje, maar een broertje dat 14 is en niet zomaar binnenstormt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En wat als je vriendin nou nog thuis woont? Dan moet je voor de seks altijd naar jou huis. Dat doe je misschien een paar weken maar daarna heb je daar ook geen zin meer in.
[..]
Mijn fiets waarvan de zadel gestolen is.quote:
Mijn stuur is eens gestolen, ook geen succes.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn fiets waarvan de zadel gestolen is.
Dan heb je geluk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee hoor, zij heeft geen irritant kutzusje, maar een broertje dat 14 is en niet zomaar binnenstormt.
Case solved. Slotje!
GMTAquote:
das meer in mijn straatje hahahquote:
Mijn slot laatstquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mijn stuur is eens gestolen, ook geen succes.
Daar verdwijnt mijn zin echt massiv snel van.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaa! En dan lig je zo stil in bed. Hoor ik iets? En dan luisteren. Nee toch niets, en dan weer verder. En dat zo lekker aantal keer terwijl je druk bent.
Ahw een half jaartje.
Toen ik het postte dacht ik ook van, wacht eensquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das meer in mijn straatje hahah
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mijn stuur is eens gestolen, ook geen succes.
Samen uitgaan is geen succes, daarom doe ik dat ook niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daar verdwijnt mijn zin echt massiv snel van.
Dan is het ook niet meer leuk, zou nog liever betrapt worden, beetje spanning
En mijn vriendin is hartstikke knap
Soms beetje lastig met het uitgaan, ben niet snel jaloers, maar met een paar biertjes op kan ik nog wel eens lastig worden tegen vervelende gasten
euh ik ben geen homo, i just love cockquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Fiets zonder zadel is een homofiets
Haha, Maar dat hoort ook.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daar verdwijnt mijn zin echt massiv snel van.
Dan is het ook niet meer leuk, zou nog liever betrapt worden, beetje spanning
En mijn vriendin is hartstikke knap
Soms beetje lastig met het uitgaan, ben niet snel jaloers, maar met een paar biertjes op kan ik nog wel eens lastig worden tegen vervelende gasten
Daarom durf ik hem ook niet mee te nemen naar de fietsenmaker.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:00 schreef Hoogstaande het volgende:
scherp, prikt zo lekker zonder zadelquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:00 schreef Hoogstaande het volgende:
South Park.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:00 schreef Hoogstaande het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daarom durf ik hem ook niet mee te nemen naar de fietsenmaker.
Nee alsjeblieft zeg, ik vind gezamenlijke douches ook verschrikkelijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha, Maar dat hoort ook.Even laten zien bij wie ze hoort toch.
Ja is wel zo inderdaad. Nou je hebt van die mensen die erop kicken om betrapt te worden enzo, maar dat vind ik toch ook weer niets.
Ja dat is voor mij gewoon een en het zelfde straatjequote:Op donderdag 5 februari 2009 01:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh ik ben geen homo, i just love cock
quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat is voor mij gewoon een en het zelfde straatje
(mijn echte lapo !! )quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das meer in mijn straatje hahah
Joah, maar met een paar biertjes op ben ik niet zo heel goed in vechtenquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha, Maar dat hoort ook.Even laten zien bij wie ze hoort toch.
Ja is wel zo inderdaad. Nou je hebt van die mensen die erop kicken om betrapt te worden enzo, maar dat vind ik toch ook weer niets.
Ja lach maar, en hij staat ook niet in m'n eigen straat dus ik kan hem ook niet snel naar binnen brengen.quote:
\quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
(mijn echte lapo !! )
In wat voor turken-straat woon jij dan als er fietsen zonder zadel staan
Park.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:03 schreef Smart_ass het volgende:
Of buitenseks ofzo. Ik weet niet hoor. Alleen op een plek waar niemand het kan zien dan.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat is voor mij gewoon een en het zelfde straatje
Op de fiets vingeren terwijl haar vriendinnen 5 meter voor je fietsen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:03 schreef Smart_ass het volgende:
Of buitenseks ofzo. Ik weet niet hoor. Alleen op een plek waar niemand het kan zien dan.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op de fiets vingeren terwijl haar vriendinnen 5 meter voor je fietsen.
Wat is single zijn toch kut.
Mwhehe, in Amerika nemen ze ook de voorband mee als anti-diefstalquote:
Bos, duinen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:03 schreef Smart_ass het volgende:
ja hier is je fiets niet veilig!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwhehe, in Amerika nemen ze ook de voorband mee als anti-diefstal
Soms heb ik ook wel echt behoefte aan een vriendje ja.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op de fiets vingeren terwijl haar vriendinnen 5 meter voor je fietsen.
Wat is single zijn toch kut.
En nee, niet op m'n fiets zonder zadel.quote:
waaarom? Tis hier credit crisisquote:
en wanneer gaan we trouwen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar heb in ieder geval nog geen waanideeën.![]()
toilet op school.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
A-veld van de plaatselijke voetbalvereniging.
Vrijdag voor 9u oke? En dan pakken we gelijk 't vliegtuig naar Hawaii ofzo.quote:
Omdat het daar mooier isquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waaarom? Tis hier credit crisis
Ik wil weer een vriendin.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Soms heb ik ook wel echt behoefte aan een vriendje ja.![]()
Maar heb in ieder geval nog geen waanideeën.![]()
Als aanstaande toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vrijdag voor 9u oke? En dan pakken we gelijk 't vliegtuig naar Hawaii ofzo.
Oke nu ga ik echt, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Oja en Zotheid mag mee!
het leven hier is wel anders dan in Amsterdam waar ik ook nog een huis heb.quote:
O ik weet zeker dat ik dat niet hoef te doen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het is iets wat je gedaan moet hebbenAnders kan je niet gelukkig sterven
.
is dat nog niet gesloten?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:11 schreef Hoogstaande het volgende:
vriendin kwijt topic nog steeds open
Ik ben dan liever lid van de Mile High Club.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het is iets wat je gedaan moet hebbenAnders kan je niet gelukkig sterven
.
Neequote:
Velen hebben sex in toilet in vliegtuig. Mile HIgh Club is niet meer zo speciaal,quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben dan liever lid van de Mile High Club.
wat een titelsquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee
Terwijl pareltjes als "Slet genaaid, beurs weg" en "Hoer die me weigert" wel dicht gingen
Het hoeft ook niet speciaal te zijn. Hell, een heleboel mensen hebben kinderen, is het hebben van kinderen dan ook niet speciaal?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Velen hebben sex in toilet in vliegtuig. Mile HIgh Club is niet meer zo speciaal,
Voor de massa niet nee, maar persoonlijk vind ik het best vet!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Velen hebben sex in toilet in vliegtuig. Mile HIgh Club is niet meer zo speciaal,
quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:15 schreef Fascination het volgende:
I'm a bad babysitter, got my boyfriend in the shower.
Pics van je vriendin.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voor de massa niet nee, maar persoonlijk vind ik het best vet!
sex hebben in je stoel, dat is pas een uitdagingquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Ik ben een burgerlul and I love it.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
2quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Ik ben een burgerlul and I love it.
Nou, ok wel te doen als iedereen verder slaapt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sex hebben in je stoel, dat is pas een uitdaging
ik zie die kerel , maar dat bedoel jij waarschijnlijk niet.. hahahaahquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou, ok wel te doen als iedereen verder slaapt.
Besides, dat vind ik ook nog wel een lidmaatschap waard
Heb jij ook last van mensen die denken dat ze je daarmee kunnen beledigen? Zo "Bwhehehe wat een burgerlul ben jij zeg!quote:
Ik post als die bodybuildster weer komtquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zie die kerel , maar dat bedoel jij waarschijnlijk niet.. hahahaah
Niemand kan mij überhaupt beledigen met woorden, dat gaat altijd het ene oor in en het andere oor uit bij mijquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb jij ook last van mensen die denken dat ze je daarmee kunnen beledigen? Zo "Bwhehehe wat een burgerlul ben jij zeg!". Ik zie dat persoonlijk alleen maar als een compliment,
als ze lekker is, post ze nog een keerquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, gewoon picsIk heb mijn vriendin ook een keer hier gepost
![]()
Gewone pics heb ik nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, gewoon picsIk heb mijn vriendin ook een keer hier gepost
![]()
Ik ben een burgertrut pur sang.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Ik ben een burgerlul and I love it.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:24 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga het foklogo laten tatoeren boven m'n genitaliën.
Ik hou van burgertrutjes.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben een burgertrut pur sang.
In ruil voor een exclusieve preview van She.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:24 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga het foklogo laten tatoeren boven m'n genitaliën.
o zij van die naaktfoto's?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In ruil voor een exclusieve preview van She.
Nee.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o zij van die naaktfoto's?
heeft ze dat uberhaupt wel gedaan/
is dat jouw vriendin?quote:
welke qoute?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, maar ik verwijder hem zo weer dus kan je je quote wijzigen.
Zo zo, toe maar!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]![]()
Ik ga het logo van slipknot en de tekens op de knoppen van een casettespeler laten tatoeëren!
Geen idee. Dr staat genoeg naakt op internet dus die ene meer of minder maakt ook weinig uit.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, en ze is op zwart gegaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Leuk meisje.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is dat for real je vriendin?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, en ze is op zwart gegaan.
Aandachtshoer is het
mooi meisje!quote:
For real ja.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Is dat for real je vriendin?
Baas
Pics als het klaar is!quote:
*Jaloers isquote:
Zekerquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pics als het klaar is!
[..]
*Jaloers is
Nee, ik ben blij voor je.
O?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:32 schreef reetveter het volgende:
Nu pics van hoogstaande zijn vriendin
Slipknot is voor mij voor altijdquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:33 schreef mike_hunt het volgende:
Slipknot?is dat niet zo jaren 90?
Gaaf!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeker
Duurt nog wel even tho'
Wil waarschijnlijk sowieso eerst een baan.
Slipknot logo komt als laatst want die is het moeilijkst te verbergen.
Hoewel ik die misschien op mn zij wil hebben
Die knoppenreeks wil ik onder mn sleutelbeen
Ja oke, het is dat mijn foto;s al vaak genoeg in de SC hebben gestaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik post eerder mn eigen foto's dan die van mn vriendin
En überhaupt ook in je fobo staanquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja oke, het is dat mijn foto;s al vaak genoeg in de SC hebben gestaan
Voor mij Ajaxquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Slipknot is voor mij voor altijd
Ja sinds kort in mijn foboquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En überhaupt ook in je fobo staan
Komt ooit nog wel, niet nu
Ik ga ook maar pitten, moet morgen om uurtje of 7 opstaan
Ja zit ik ook nog over te denken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Voor mij AjaxDaarmo ga ik ajax tattoeeren in mijn nek, waar net de rand van een kraag overheen valt
ff je fobo gekeken. ben je indo?quote:
Voor mij is het zeker dat ik een Garuda neem, en of daarboven in mijn nek, voor 70% zeker, ajax/afca, of onder de garuda afcaquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja zit ik ook nog over te denken.
Maar die andere twee zijn al helemaal zeker!
Jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ff je fobo gekeken. ben je indo?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
a.J.A.X OF A.F.C.A maar waarschijnlijk A.F.C.A
week vrij ftw.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:48 schreef mike_hunt het volgende:
Iedereen ligt zeker op z'n nest. School of werk
OMG is dat een vrouw?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:48 schreef reetveter het volgende:
MIke, nu op discovery channel![]()
Deze bedoelde ik
Volgens mij is het een kerel maarjaquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:51 schreef mike_hunt het volgende:
die bitch gebruikt echt wel anabolen. Haar stem is zo laag
We hebben een schotel. Ik kan allles ontvangen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens toen ik het postte, dat je in NY zat![]()
?
Ontvang je dan niet de Amerikaanse ofzoquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
We hebben een schotel. Ik kan allles ontvangen!
Ik heb mijn roots nog echt wel in NEderland
ja, we hebben kabel. Ik ontvang alle amerikaanse zenders. Tevens hebben we een grote schotel. Ik wil natuurlijk wel op de hoogte blijven wat er in Nederland gebeurd. Tevens krijg ik alle spaanse zenders. Ja, ik ben Spanjaardquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ontvang je dan niet de Amerikaanse ofzo, en hoe laat is het daar nu
? 6 uur verschil toch?
Mooi, ik heb volgende week een opdracht om in het spaans iets op te nemen. Dan kan ik jou dus informeren over grammaticaquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, we hebben kabel. Ik ontvang alle amerikaanse zenders. Tevens hebben we een grote schotel. Ik wil natuurlijk wel op de hoogte blijven wat er in Nederland gebeurd. Tevens krijg ik alle spaanse zenders. Ja, ik ben Spanjaard
Voor school/ tuurlijk Wat voor opleiding doe je?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mooi, ik heb volgende week een opdracht om in het spaans iets op te nemen. Dan kan ik jou dus informeren over grammatica![]()
International business and management studiesquote:Op donderdag 5 februari 2009 02:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voor school/ tuurlijk Wat voor opleiding doe je?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 02:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
International business and management studies
Heb nu nog niksquote:Op donderdag 5 februari 2009 02:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Kom maar op met je vragen. Ik hoor het wel
quote:
En terecht!quote:
Je bent zelf saai. KB was gister nog wel ff in de SC.quote:
Oh, en had ze nog iets leuks te vertellen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent zelf saai. KB was gister nog wel ff in de SC.
Je bent zelf saai, met je gare zeil-hobbyquote:
Geen idee, heb alleen maar hoi gezegd en toen ben ik gaan slapen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh, en had ze nog iets leuks te vertellen?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent zelf saai, met je gare zeil-hobby
Beetje in een bootje hangen, dat is toch verschrikkelijk saai?
Wie?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:19 schreef BobbyB het volgende:
verdomme, ik moet echt The L Word maar eens gaan volgen. Mia Kirshner is constant naakt daar![]()
Hebben ze op jouw werk geen Google geinstalleerd?quote:
Ik mag internet 3.0 niet downloadenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hebben ze op jouw werk geen Google geinstalleerd?
[ afbeelding ]
Stacey is veul lekkerderquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:24 schreef BobbyB het volgende:
De nieuwe UI van Juicy is ook wel geil.
[ afbeelding ]
Oh.quote:
Ja, vind haar ook best lekkerquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:38 schreef Florian_ het volgende:
Best een lekker wijf hoor
[ afbeelding ]
Ja, ik ken zoveel staceys.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ha, sukkel. Nu ken ik eens een keer iemand die jij niet kent
Jullie stellen duidelijk geen hoge eisen.quote:
Ja, tuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ken zoveel staceys.Wist ik veel dat je haar bedoelde. Daarbij was ik er over begonnen destijds in de SC.
Jij dus wel, en kijk hoe jij geëindigd bentquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie stellen duidelijk geen hoge eisen.
True story, vraag maar aan die DJ.quote:
Oh, nu heb ik ineens wel een vriendin? Jij weet ook niet wat je wilquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij dus wel, en kijk hoe jij geëindigd bentMet één of andere vriendin die zich in het buitenland laat neuken door 6 grote boze negers, tegelijkertijd zelfs.
Ja, net hoe het uitkomtquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, nu heb ik ineens wel een vriendin? Jij weet ook niet wat je wilMaar ze komt over 2 maanden naar huis
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:58 schreef BobbyB het volgende:
MySpace verwijdert 90.000 zedendelinquenten
Vroeg me al af waarom ik niet in kon loggen
De triangeljosti was op tijd om de boel af te sluiten?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:05 schreef NoelGallagher het volgende:
hihihihihihihiihihih, godver, wat was het tof.
Triestelingquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:18 schreef Florian_ het volgende:
Jij bent degene met oorkanker hoor!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:18 schreef Florian_ het volgende:
Jij bent degene met oorkanker hoor!
Wie moet dat voorstellen dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:24 schreef BobbyB het volgende:
De nieuwe UI van Juicy is ook wel geil.
[ afbeelding ]
Je moet toch wat zonder vrienden.quote:
Bwhehehe Zh heeft geen vrieden±!!111quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je moet toch wat zonder vrienden.
Koop jij weleens kleding alleen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je moet toch wat zonder vrienden.
Wellus!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:37 schreef Pluisigtijntje het volgende:
[..]
Bwhehehe Zh heeft geen vrieden±!!111
Dat heb ik in december gedaan ja. Ik moest nog snel kleding voor kerst hebben en ik woon toch midden in de stad.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Koop jij weleens kleding alleen?
Ik had het er laatst met een vriendin over, die zei dat ze heel graag alleen winkelde enzo. Maar ik vind dat zo ongezellig.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik in december gedaan ja. Ik moest nog snel kleding voor kerst hebben en ik woon toch midden in de stad.
En ik had eigenlijk helemaal geen zin dus was ik even snel alleen gegaan.
Brand maar los.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg, ga ergens anders je gay gesprekken voeren. Hier alleen maar mannenpraat
Dus: bier, koffie, scheiten, lekkere wijven en sex.
Ik ga liever met een vriend, dan kun je ook nog ergens lunchen (nee, niet de macquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik had het er laatst met een vriendin over, die zei dat ze heel graag alleen winkelde enzo. Maar ik vind dat zo ongezellig.En dan kan niemand beoordelen hoe iets staat enzo!!1
Bonneterie.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga liever met een vriend, dan kun je ook nog ergens lunchen (nee, niet de mac) en zo. Kleding kopen duurt nooit zo heel lang bij mij. Of de Bijenkorf of de Bonneterie of het Noordeinde.
In Den Haag dan, in Amsterdam is het anders.
VORquote:
Een wijf kapotgeragt. en jij?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:45 schreef Zotheid het volgende:
Wat is het meest romantische wat jullie gedaan hebben?
Ja, echt schattig!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bonneterie.Daar hebben ze toch ook kinderkleding? Voor 300 euro per broek enzo?
Echt belachelijk!
Gefistfuckt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een wijf kapotgeragt. en jij?
Vind je dat schattig? 300 euro voor een afzichtelijke evisu broek (dat merk sowiesoquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, echt schattig!
M'n oma kwam laatst met allemaal kinderfoto's aanzetten, die ben ik nu aan het inscannen.
In haar mond gespetterpoeptquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een wijf kapotgeragt. en jij?
quote:
Ik ben zó romantisch, dat ik het woord kanker nog als compliment kan makenquote:
Ik heb ook kleding van evisu.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind je dat schattig? 300 euro voor een afzichtelijke evisu broek (dat merk sowieso!) waar zo'n kind binnen een jaar uitgroeit. Nou nou, over kapitaalvernietiging gesproken.
Je bent zo'n kankergeil wijf?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben zó romantisch, dat ik het woord kanker nog als compliment kan maken
a echt héquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:54 schreef Smart_ass het volgende:
Jeetje, je hebt er al een halve dag opzitten!
Ik ben er niet vaak geweest, maar toen ik daar een keer kwam zag ik voor kinderen zo'n evisubroek van 300 euro.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb ook kleding van evisu.Heb ik overigens al jaren niet meer aangehad.
Beetje zonde van het geld geweest.
Maar dat verkopen ze toch niet in de Bonneterie?
Mijn kinderen ga ik later zo kleden:
[ afbeelding ]
Wat romantisch.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben zó romantisch, dat ik het woord kanker nog als compliment kan maken
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, jij lijdt aan kanker maar toch hou ik van jouquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je bent zo'n kankergeil wijf?
Brrr.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat romantisch.Zeg je dan ook tegen je vriendin dat ze er kankerlekker uitziet enzo?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:57 schreef Florian_ het volgende:
Kutje
Ik moet nu toch echt aan het werk
Kusjes
Maar het is wel goede kwaliteit±!!11 Ik heb er een overhemd en een spijkerjas van. Beide al jaren niet meer gedragen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben er niet vaak geweest, maar toen ik daar een keer kwam zag ik voor kinderen zo'n evisubroek van 300 euro.Sowieso, wat een paupermerk is dat.
Het is misschien wel duur, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Ik neem later geen kinderen.
Dat is zo'n afknapper he.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat romantisch.Zeg je dan ook tegen je vriendin dat ze er kankerlekker uitziet enzo?
Ik van 15:00 tot 17:00quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:56 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moet straks van 15.00 tot 18.00 naar school, wat een tijd he.
?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar het is wel goede kwaliteit±!!11 Ik heb er een overhemd en een spijkerjas van. Beide al jaren niet meer gedragen.
En ik mocht de kinderen toch in de kelder bewaren?
[..]
Dat is zo'n afknapper he.
Sowieso lekker.
Bohh.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Of dingen als "Kankerhoer zuig mn penis zodat ik daarna de liefde met je kan bedrijven."
Vooral woorden als de liefde werken goed
Zo'n meisje gisteren ook in de trein over zo'n jongen: Ja hijs zoooo lekker he! Omg hijs echt lekker!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar het is wel goede kwaliteit±!!11 Ik heb er een overhemd en een spijkerjas van. Beide al jaren niet meer gedragen.
En ik mocht de kinderen toch in de kelder bewaren?
[..]
Dat is zo'n afknapper he.
Sowieso lekker.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, jij lijdt aan kanker maar toch hou ik van jou
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bohh."De liefde bedrijven" klinkt sowieso altijd lief.
Ik noem mijn vriendin altijd lekker ding en zij mij lekkertjequote:Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo'n meisje gisteren ook in de trein over zo'n jongen: Ja hijs zoooo lekker he! Omg hijs echt lekker!
Zeg dan knap ofzo.Lekker klinkt zo... fout.
Ja. Ik vind mooi veel liever klinken. (En veel respectvoller.)quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
?
Het woord lekker afknapper?
Ja.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bohh."De liefde bedrijven" klinkt sowieso altijd lief.
Ben je niet in de war met de zeeman?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef gers het volgende:
ik wil auch een keer naar de bonneterie maar ik ben bang voor die hippies die ervoor staan
Hmm, er zijn leukere koosnaampjes!quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik noem mijn vriendin altijd lekker ding en zij mij lekkertje
Ik ben ook een romanticus, mijn vriendin alleen wat minder.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Liefde is
Ik ben een romanticus puur sang. Ik hou zelfs m'n scheetjes in.
Totdat ik buiten sta en alles in een keer er uit moet.
Ik noem de mijne altijd volblafhoer, klinkt zo romantisch.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik noem mijn vriendin altijd lekker ding en zij mij lekkertje
"Dag mooie jongen"quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Ik vind mooi veel liever klinken. (En veel respectvoller.)
En zij jou dekhengst?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik noem de mijne altijd volblafhoer, klinkt zo romantisch.
Aan de telefoon of met een vriendin naast zich zitten?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo'n meisje gisteren ook in de trein over zo'n jongen: Ja hijs zoooo lekker he! Omg hijs echt lekker!
Zeg dan knap ofzo.Lekker klinkt zo... fout.
Moppie, poepie, scheetje, boterbloempje, lieverd, leukstequote:Op donderdag 5 februari 2009 12:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hmm, er zijn leukere koosnaampjes!
Dag lief vriendje.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
"Dag mooie jongen"
Bah nee, daar krijg ik de kriebels van
Vriendinnen ernaast.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Aan de telefoon of met een vriendin naast zich zitten?
*Ziet het allebei voor zich.
Ja maar die zijn ook niet mooi, die zijn lekker. Maar je vriendin is toch wel mooi?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Wij mannen zeggen toch ook over Jailbait picca's dat het lekker chicks zijn, en geen mooie
Geef me een kotszakjequote:Op donderdag 5 februari 2009 12:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dag lief vriendje.
Dat is heul lievig.
Maar dat is ook een heel ander soort lekker. Dat heeft ook niks met liefde oid te maken. Een lekker ding is meer een sloerie en een mooie vrouw een leuk uitziende vrouw met stijl.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Wij mannen zeggen toch ook over Jailbait picca's dat het lekker chicks zijn, en geen mooie
Ja, zoiets.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dat is ook een heel ander soort lekker. Dat heeft ook niks met liefde oid te maken. Een lekker ding is meer een sloerie en een mooie vrouw een leuk uitziende vrouw met stijl.
Zoiets.
Mijn vriendin is mooi, maar ik vind mijn vriendin ook lekker.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar die zijn ook niet mooi, die zijn lekker. Maar je vriendin is toch wel mooi?
Mijn ex en ik hadden altijd hele foute dingen, voor de gein.Honnepon enzo.
![]()
![]()
En dan altijd net iets te hard zodat hij het ook hoorde?quote:
Herkenbaar,quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mijn ex en ik hadden altijd hele foute dingen, voor de gein.Honnepon enzo.
![]()
![]()
nee die antibont homo'squote:Op donderdag 5 februari 2009 12:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ben je niet in de war met de zeeman?
Dat jij dat nou vindt.quote:
Maar als je van elkaar weet dat je elkaar mooi vind en elkaar accepteert om hoe je bent (het idee van een relatie) hoef je dat toch niet de hele tijd te benadrukken en kan je elkaar toch ook best lekkertje noemen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dat is ook een heel ander soort lekker. Dat heeft ook niks met liefde oid te maken. Een lekker ding is meer een sloerie en een mooie vrouw een leuk uitziende vrouw met stijl.
Zoiets.
Daar valt ook wat voor te zeggen. Ach, uiteindelijk is het jullie relatie.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn vriendin is mooi, maar ik vind mijn vriendin ook lekker.
Ik zie mijn vriendin zowel als vrouw waar ik trots op ben dat ze bij mij hoort (mooie vrouw) als een lustobject (lekker ding)
Ik ben klef als in aan elkaar zitten, ik kan niet van dr afblijven.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat jij dat nou vindt.
Ik ben wel heul klef ja.
Als ik ergens met een minachtende blik naar kijk...quote:
Eigenlijk is dat inderdaad wel een beetje het moraalquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar valt ook wat voor te zeggen. Ach, uiteindelijk is het jullie relatie.
Natuurlijk. Maar zoals je al zegt is dat ook heel persoonlijk. Waar je je zelf het beste bij voelt toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar als je van elkaar weet dat je elkaar mooi vind en elkaar accepteert om hoe je bent (het idee van een relatie) hoef je dat toch niet de hele tijd te benadrukken en kan je elkaar toch ook best lekkertje noemen?
Had ik ook maar een vrouw in huis om dat hier te doenquote:
Precies, juist die verschillen maken het tot een "avontuur".quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat inderdaad wel een beetje het moraal
Ieder heeft zo zn eigen voorkeur
Gelukkig maar zelfs
Hihi, je zei zuigen.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, juist die verschillen maken het tot een "avontuur".
Verliefd zijn is echt leuk.
[..]
Hihi, je zei zuigen.
Jezus, dan had je ook niet veel om te zuigenquote:
Nee. Alleen m'n kamer en de hal en de trap.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jezus, dan had je ook niet veel om te zuigen
Hihi ik zei zuigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |