Herkenbaar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja sloten op mn kamerdeur moet ik inderdaad ook nog even in mn ouderlijk huis fixen
Vrij kut om elke keer weer te moeten luitern of niet iemand het in zn hoofd haalt om zomaar binnen te komen
En wat als je vriendin nou nog thuis woont? Dan moet je voor de seks altijd naar jou huis. Dat doe je misschien een paar weken maar daarna heb je daar ook geen zin meer in.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehe, daarom eigen kamersEn toen ik thuis woonde kwam behangplakkert sowieso niet mijn kamer binnen
. Mijn zusje overigens wel 1x
gelukkig was ik zo fast als een ninja-edit
. ( en volgens mij zag ze dekleren op de grond niet
)
Precies, of maak er een spelletje (quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ja, als het een zusje is dan kan je haar een zuurstok geven in ruil voor dat zij haar mond dicht houd (hoewel die mond eigenlijk open moet zijn) en dan heb je een leuk triootje met vriendin + zusje
![]()
!!!11!!111 EINZZZZ !!
Nee hoor, zij heeft geen irritant kutzusje, maar een broertje dat 14 is en niet zomaar binnenstormt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En wat als je vriendin nou nog thuis woont? Dan moet je voor de seks altijd naar jou huis. Dat doe je misschien een paar weken maar daarna heb je daar ook geen zin meer in.
[..]
Mijn fiets waarvan de zadel gestolen is.quote:
Mijn stuur is eens gestolen, ook geen succes.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn fiets waarvan de zadel gestolen is.
Dan heb je geluk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee hoor, zij heeft geen irritant kutzusje, maar een broertje dat 14 is en niet zomaar binnenstormt.
Case solved. Slotje!
GMTAquote:
das meer in mijn straatje hahahquote:
Mijn slot laatstquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mijn stuur is eens gestolen, ook geen succes.
Daar verdwijnt mijn zin echt massiv snel van.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaa! En dan lig je zo stil in bed. Hoor ik iets? En dan luisteren. Nee toch niets, en dan weer verder. En dat zo lekker aantal keer terwijl je druk bent.
Ahw een half jaartje.
Toen ik het postte dacht ik ook van, wacht eensquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das meer in mijn straatje hahah
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mijn stuur is eens gestolen, ook geen succes.
Samen uitgaan is geen succes, daarom doe ik dat ook niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daar verdwijnt mijn zin echt massiv snel van.
Dan is het ook niet meer leuk, zou nog liever betrapt worden, beetje spanning
En mijn vriendin is hartstikke knap
Soms beetje lastig met het uitgaan, ben niet snel jaloers, maar met een paar biertjes op kan ik nog wel eens lastig worden tegen vervelende gasten
euh ik ben geen homo, i just love cockquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Fiets zonder zadel is een homofiets
Haha, Maar dat hoort ook.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daar verdwijnt mijn zin echt massiv snel van.
Dan is het ook niet meer leuk, zou nog liever betrapt worden, beetje spanning
En mijn vriendin is hartstikke knap
Soms beetje lastig met het uitgaan, ben niet snel jaloers, maar met een paar biertjes op kan ik nog wel eens lastig worden tegen vervelende gasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |