Dat gebeurt ook. Dat was ook de reden dat een hoop huilies die vaste tarieven hadden afgesloten voor een aantal jaar gingen klagen dat hun tarieven niet meezaktenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehm toen de olieprijzen stegen werden de prijzen toch ook OMHOOG gegooid. Natuurlijk is dat een kutsmoes, maar dan zou het natuurlijk nu ook weer naar beneden moeten...
Gasterra past per halfjaar, op basis van de gemiddelde olieprijs in een voorgaand halfjaar, de prijzen aan inderdaad.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de energieprijs altijd een half jaar achter loopt op de benzineprijs. Ik weet niet of dat waar is, maar dan ben je dus over een paar maanden flink in je groene poepertje genaaid als je dat afsluit
In de kleine lettertjes zal wel staan dat ze de prijzen omhoog mogen gooien zodra ze genoeg groene klanten hebben. Je moet er dus expliciet voor tekenen.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:04 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat ik nou niet snap... energiemaatschappijen zeuren continu dat iedereen op groene stroom over moet gaan, nou, zet dan iedereen over op groene stroom
Het blijft allemaal dezelfde stroom hoor, met je domme verkopers praatjequote:Op woensdag 4 februari 2009 23:53 schreef M-I-L-F het volgende:
MIjn werkdag:
KEIHARD ingezet, langs de deuren Eneco Groenvast verkopen, topproduct! 130 euro korting, vaste prijs voor 1 jaar of 3 jaar en geen enkele moeite met opzeggen dankzij overstapservice: WIJ BETALEN DE FUCKING BOETE!
Score: 0
Mensen, Eneco is groener, goedkoper, en Nederandser dan Essent.
dus wtf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |