abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65760408
Jullie zetten de prijs vast voor 3 jaar.
Aangezien de concurrentie hoog is, worden de prijzen toch steeds lager?

De voornaamste reden dat we het niet hebben vastgezet voor 3 jaar is omdat we dan enorm genaaid zijn als de prijs gedaald is en wij meer moeten betalen dan nodig is.

Slecht systeem

Net als bij de andere garanties van bepaalde winkels.
Ik noem een voorbeeld, de Block. Koop ik daar een TV voor 959 euro, met de garantie, mocht ik binnen 2 weken een betere prijs vinden, krijg ik het verschil terug. Uiteraard, hebben zij de prijs verlaagd. Raad eens? Na precies 2 weken en 1 dag .

Bedrijven naaien je..
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_65760470
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:32 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Dat is maanden geleden al gezegd, de olieprijzen zijn enorm gezak, maar aangezien de prijzen voor energie per half jaar worden vast gesteld zitten we nu met de prijzen van toen de olie nog voor heel veel geld werd verkocht. Nu zijn de olieprijzen weer gedaald en zal dat vanzelf wel doorwerken in de energieprijzen. Maar goed, geloof niet dat dit daar het topic voor is
Ja, want onze energie komt ook uit Amerika en het Zuid-oosten
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_65760515
Groene stroom

Wie gelooft dat sprookje nou nog?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_65760565
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:19 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Eeehm toen de olieprijzen stegen werden de prijzen toch ook OMHOOG gegooid. Natuurlijk is dat een kutsmoes, maar dan zou het natuurlijk nu ook weer naar beneden moeten...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_65760633
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:21 schreef Agiath het volgende:
Groene stroom

Wie gelooft dat sprookje nou nog?
Best veel mensen.
Fuck today, it's tomorrow.
pi_65760696
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:17 schreef Sjibble het volgende:
De voornaamste reden dat we het niet hebben vastgezet voor 3 jaar is omdat we dan enorm genaaid zijn als de prijs gedaald is en wij meer moeten betalen dan nodig is.
Nofi hoor, maar dat is echt pure onwetendheid en naïviteit van de consument zonder kennis van zaken.
Er zijn inderdaad weleens prijsdalingen, maar op jaarbasis is het de laatste 34 jaar zover ik weet slechts 2 keer voorgekomen dat de energieprijzen op jaarbasis gedaald zijn.

Simpel rekensommetje:
Afgelopen januari zijn 9 op de 10 energiebedrijven met zo'n 12% omhoog gegaan (op zich een vrij "standaard" stijging per jaar).
Nu kan er, vanwege de lage olieprijs, in juni inderdaad nog wel een prijsdaling komen.
Maar denk je nu écht dat het een daling van diezelfde 12% of meer zal komen?
Nee natuurlijk niet, ik durf zelfs te wedden dat áls er een daling komt, deze maximaal tussen de 3 en 5% zal zijn.
Oftewel, einde van het jaar ben je alsnog behoorlijk gestegen.

Ter ondersteuning van m'n punt even een grafiekje van de afgelopen jaren:

I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:28:54 #47
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_65760730
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:19 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Nee, onze enrgie komt gewoon uit de lucht vallen Grondstoffen enzo... Misschien?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_65760742
Punt 1: groene stroom is een hoax.

Punt 2: Ik vind het heel erg verdacht dat energiemaatschappijen nu allemaal keihard roepen dat je je energieprijzen vast moet zetten. Dat zijn geen liefdadigheidsinstellingen en zijn gericht op het maken van zoveel mogelijk winst, m.a.w. de energieprijzen gaan naar verwachting nog flink dalen, maar de mensen die voor de vaste tarieven hebben gekozen betalen 3 jaar lang teveel.
Don't let my username fool you...
pi_65760856
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:29 schreef Metalfreak het volgende:
Punt 1: groene stroom is een hoax.

Punt 2: Ik vind het heel erg verdacht dat energiemaatschappijen nu allemaal keihard roepen dat je je energieprijzen vast moet zetten. Dat zijn geen liefdadigheidsinstellingen en zijn gericht op het maken van zoveel mogelijk winst, m.a.w. de energieprijzen gaan naar verwachting nog flink dalen, maar de mensen die voor de vaste tarieven hebben gekozen betalen 3 jaar lang teveel.
Ik hoorde dat de energieprijs altijd een half jaar achter loopt op de benzineprijs. Ik weet niet of dat waar is, maar dan ben je dus over een paar maanden flink in je groene poepertje genaaid als je dat afsluit
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:34:28 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65760953
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:58 schreef Cynix ® het volgende:
Dat soort shit koop ik no way aan de deur. Beetje in een tochtige deuropening een half leesbaar natgeregend foldertje in je mik gedouwd en dan jezelf voor jaren klemzetten. Ik d8 het ff niet.
Juist.
Geen interesse, fijne dag verder!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_65761001
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eeehm toen de olieprijzen stegen werden de prijzen toch ook OMHOOG gegooid. Natuurlijk is dat een kutsmoes, maar dan zou het natuurlijk nu ook weer naar beneden moeten...
Dat gebeurt ook. Dat was ook de reden dat een hoop huilies die vaste tarieven hadden afgesloten voor een aantal jaar gingen klagen dat hun tarieven niet meezakten
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_65761104
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:32 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ik hoorde dat de energieprijs altijd een half jaar achter loopt op de benzineprijs. Ik weet niet of dat waar is, maar dan ben je dus over een paar maanden flink in je groene poepertje genaaid als je dat afsluit
Gasterra past per halfjaar, op basis van de gemiddelde olieprijs in een voorgaand halfjaar, de prijzen aan inderdaad.
En laat Gasterra nu net de huisleverancier zijn van vrijwel alle Nederlandse energiemaatschappijen.
I was an atheist until I realized I was God
pi_65761233
Het is groen en het zit vast?

-Kermit de sticker?
  zondag 17 mei 2009 @ 19:43:44 #54
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_69127464
Verkopers aan de deur
Het zou verboden moeten worden zo irritant!
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 22:23:17 #55
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_69133982
Volgens mij zie je de laatste jaren ook steeds minder colporteurs. Ze hebben kennelijk zelf ook in de gaten dat het nogal kansloos is.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 17 mei 2009 @ 22:27:01 #56
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_69134108
Nu nog die idioten afschaffen die mij bellen net als me pizza uit de oven komt.

Nuttige kick trouwens
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 17 mei 2009 @ 22:53:02 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69135028
Ik heb voortaan een 'Geen colportage' sticker. Lag op de deurmat. Cadeautje van een andere energieleverancier.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_69135480
Wat ik nou niet snap... energiemaatschappijen zeuren continu dat iedereen op groene stroom over moet gaan, nou, zet dan iedereen over op groene stroom

Als het even duur is en verder hetzelfde, wat boeit het dan
  † In Memoriam † maandag 18 mei 2009 @ 00:45:33 #59
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_69138435
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:04 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat ik nou niet snap... energiemaatschappijen zeuren continu dat iedereen op groene stroom over moet gaan, nou, zet dan iedereen over op groene stroom
In de kleine lettertjes zal wel staan dat ze de prijzen omhoog mogen gooien zodra ze genoeg groene klanten hebben. Je moet er dus expliciet voor tekenen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 18 mei 2009 @ 01:28:34 #60
249511 TheCoon
WHO is the COON?
pi_69139031
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:53 schreef M-I-L-F het volgende:
MIjn werkdag:

KEIHARD ingezet, langs de deuren Eneco Groenvast verkopen, topproduct! 130 euro korting, vaste prijs voor 1 jaar of 3 jaar en geen enkele moeite met opzeggen dankzij overstapservice: WIJ BETALEN DE FUCKING BOETE!

Score: 0

Mensen, Eneco is groener, goedkoper, en Nederandser dan Essent.
dus wtf
Het blijft allemaal dezelfde stroom hoor, met je domme verkopers praatje .
Oja en dat goedkoper valt ook allemaal wel mee, uiteindelijk kost het toch wel zo'n beetje hetzelfde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')