Ja, want onze energie komt ook uit Amerika en het Zuid-oostenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is maanden geleden al gezegd, de olieprijzen zijn enorm gezak, maar aangezien de prijzen voor energie per half jaar worden vast gesteld zitten we nu met de prijzen van toen de olie nog voor heel veel geld werd verkocht. Nu zijn de olieprijzen weer gedaald en zal dat vanzelf wel doorwerken in de energieprijzen. Maar goed, geloof niet dat dit daar het topic voor is
Eeehm toen de olieprijzen stegen werden de prijzen toch ook OMHOOG gegooid. Natuurlijk is dat een kutsmoes, maar dan zou het natuurlijk nu ook weer naar beneden moeten...quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:19 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ja, want onze energie komt ook uit Amerika en het Zuid-oosten
Best veel mensen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:21 schreef Agiath het volgende:
Groene stroom
Wie gelooft dat sprookje nou nog?
Nofi hoor, maar dat is echt pure onwetendheid en naïviteit van de consument zonder kennis van zaken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:17 schreef Sjibble het volgende:
De voornaamste reden dat we het niet hebben vastgezet voor 3 jaar is omdat we dan enorm genaaid zijn als de prijs gedaald is en wij meer moeten betalen dan nodig is.
Nee, onze enrgie komt gewoon uit de lucht vallenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:19 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ja, want onze energie komt ook uit Amerika en het Zuid-oosten
Ik hoorde dat de energieprijs altijd een half jaar achter loopt op de benzineprijs. Ik weet niet of dat waar is, maar dan ben je dus over een paar maanden flink in je groene poepertje genaaid als je dat afsluitquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:29 schreef Metalfreak het volgende:
Punt 1: groene stroom is een hoax.
Punt 2: Ik vind het heel erg verdacht dat energiemaatschappijen nu allemaal keihard roepen dat je je energieprijzen vast moet zetten. Dat zijn geen liefdadigheidsinstellingen en zijn gericht op het maken van zoveel mogelijk winst, m.a.w. de energieprijzen gaan naar verwachting nog flink dalen, maar de mensen die voor de vaste tarieven hebben gekozen betalen 3 jaar lang teveel.
Juist.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:58 schreef Cynix ® het volgende:
Dat soort shit koop ik no way aan de deur. Beetje in een tochtige deuropening een half leesbaar natgeregend foldertje in je mik gedouwd en dan jezelf voor jaren klemzetten. Ik d8 het ff niet.
Dat gebeurt ook. Dat was ook de reden dat een hoop huilies die vaste tarieven hadden afgesloten voor een aantal jaar gingen klagen dat hun tarieven niet meezaktenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehm toen de olieprijzen stegen werden de prijzen toch ook OMHOOG gegooid. Natuurlijk is dat een kutsmoes, maar dan zou het natuurlijk nu ook weer naar beneden moeten...
Gasterra past per halfjaar, op basis van de gemiddelde olieprijs in een voorgaand halfjaar, de prijzen aan inderdaad.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de energieprijs altijd een half jaar achter loopt op de benzineprijs. Ik weet niet of dat waar is, maar dan ben je dus over een paar maanden flink in je groene poepertje genaaid als je dat afsluit
In de kleine lettertjes zal wel staan dat ze de prijzen omhoog mogen gooien zodra ze genoeg groene klanten hebben. Je moet er dus expliciet voor tekenen.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:04 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat ik nou niet snap... energiemaatschappijen zeuren continu dat iedereen op groene stroom over moet gaan, nou, zet dan iedereen over op groene stroom
Het blijft allemaal dezelfde stroom hoor, met je domme verkopers praatjequote:Op woensdag 4 februari 2009 23:53 schreef M-I-L-F het volgende:
MIjn werkdag:
KEIHARD ingezet, langs de deuren Eneco Groenvast verkopen, topproduct! 130 euro korting, vaste prijs voor 1 jaar of 3 jaar en geen enkele moeite met opzeggen dankzij overstapservice: WIJ BETALEN DE FUCKING BOETE!
Score: 0
Mensen, Eneco is groener, goedkoper, en Nederandser dan Essent.
dus wtf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |