abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:48:04 #26
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65765117
Kom op zeg, dit is ook wel schending van de goed eer en zeden. Geenstijl heeft geen fuck te maken met het privéleven danwel de zakelijke aktiviteiten van een persoon. Dit is erger dan wat de Privé schrijft, want het is in pubertaal. Ik vind dat er wat ernstig zieke geesten rondlopen bij dat geenstijl.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_65765244
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:48 schreef Aoristus het volgende:
Kom op zeg, dit is ook wel schending van de goed eer en zeden. Geenstijl heeft geen fuck te maken met het privéleven danwel de zakelijke aktiviteiten van een persoon. Dit is erger dan wat de Privé schrijft, want het is in pubertaal. Ik vind dat er wat ernstig zieke geesten rondlopen bij dat geenstijl.
Ik vind het wel een prima site.

Wat oproer, kunnen een aantal figuren wel gebruiken.
pi_65765320
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:48 schreef Aoristus het volgende:
dit is imho echt niet erger dan wat de story, prive, weekend en wie dan ook al jááren doen..
de stijl is anders maar ze doen hetzelfde hoor.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:56:23 #29
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_65765419
GS
Aandacht schenken aan GS (oh shit)
Die lui de kans geven om aandacht te creeeren voor die ellendige zender die er toch nooit zal komen (hopelijk).
Wendy v. D
pi_65765900
Het "merk" Wendy van Dijk...please
Misschien kan ze haar naam verlenen aan een merk (gooise) matrassen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Strolie75 op 05-02-2009 14:15:00 ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_65765934
Ik ga even wat Wendy van Dijk borrelnootjes halen.

Wat een doos. .
Hoi.
pi_65767003
TerugvindWendy
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:03:59 #33
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_65767855
Wendy heeft een kledingmerk dat wendy van dijk heet. Dit even voor de mensen die dit niet weten en grappen maken over wendy van dijk borrelnootjes. Fail
pi_65767976
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:03 schreef Angeliquetje het volgende:
Wendy heeft een kledingmerk dat wendy van dijk heet. Dit even voor de mensen die dit niet weten en grappen maken over wendy van dijk borrelnootjes. Fail
Dan nog is het geen valide reden GS aan te klagen
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:09:39 #35
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65768059
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:53 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dit is imho echt niet erger dan wat de story, prive, weekend en wie dan ook al jááren doen..
de stijl is anders maar ze doen hetzelfde hoor.
Schrijven ze ook over foekie foekie in ruil voor zakelijke dienstverlening?
pi_65768143
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 01:41 schreef F_N het volgende:
Laten we hopen dat geenstijl ( ) die ton boete moeten betalen zodat ze meteen die tv zender kunnen vergeten.
Wat zou dat gerechtigheid zijn zeg. En misschien hoeven we dan ook nooit meer tegen die rotkop van die presentator aan te kijken (heet ie niet Rutger ofzo ). Dat ventje vindt zichzelf zo geweldig.
Dit dus ja.
pi_65768147
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:09 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Schrijven ze ook over foekie foekie in ruil voor zakelijke dienstverlening?
Of je nu zegt of ze vreemd is gegaan of foekie foekie heeft gedaan komt voor mij op hetzelfde neer, als het niet waar is mogen ze beide dokken (wat roddelbladen al vaak hebben moeten doen, helaas nog niet genoeg om ze uit de markt te drijven).
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:15:08 #38
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_65768257
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:11 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Of je nu zegt of ze vreemd is gegaan of foekie foekie heeft gedaan komt voor mij op hetzelfde neer, als het niet waar is mogen ze beide dokken (wat roddelbladen al vaak hebben moeten doen, helaas nog niet genoeg om ze uit de markt te drijven).
Vreemdgaan heeft nog de schijn van emotionele betrokkenheid. Dit is gewoon prostitutie suggereren, dat is nog een trede lager.
Zoals ik al schreef, ik vind dat er een aantal geesteszieke types bij dat geenstijl rondlopen. Mensen met pleinvrees denk ik.
pi_65769468
al een uitslag bekend?
pi_65769963
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:49 schreef wendyvsgs het volgende:
al een uitslag bekend?
Jij hebt er speciaal een kloon voor aangemaakt?
pi_65770876
Ik vind het nogal arrogant om te vinden dat je 'merk' schade loopt door een bericht - wat dus niet eens waar lijkt te zijn. En wat dan nog. Half Nederland gaat vreemd, niemand ligt er meer wakker van hoor. Je vindt jezelf dus nogal wat als je denkt dat mensen hier genoeg om geven om bijvoorbeeld niet meer naar XFactor te kijken of tijdens het shoppen in de V&D liever een Mexx-jurkje kopen omdat de ontwerper het niet met Arnie heeft gedaan .
En een ton vind ik dus ook een walgelijk hoog bedrag, als ze het nog aan een goed doel geeft oke, maar anders vind ik het zum kotsen .
pi_65771036
1700 uur uitspraak
pi_65771069
Waarschijnlijk schadevergoeding en rectificatie.

En over 2 maanden blijkt het alsnog waar te zijn. Zoals vaker, bij Wendy..
pi_65771194
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:03 schreef Angeliquetje het volgende:
Mensen die de hele achtergrond van het verhaal niet kennen, dat is pas een fail. Links losertje.
Hoi.
pi_65771219
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het nogal arrogant om te vinden dat je 'merk' schade loopt door een bericht - wat dus niet eens waar lijkt te zijn.
Als we ipv merk nou spreken over imago, is het dan wat beter te snappen?
quote:
En wat dan nog. Half Nederland gaat vreemd, niemand ligt er meer wakker van hoor. Je vindt jezelf dus nogal wat als je denkt dat mensen hier genoeg om geven om bijvoorbeeld niet meer naar XFactor te kijken of tijdens het shoppen in de V&D liever een Mexx-jurkje kopen omdat de ontwerper het niet met Arnie heeft gedaan .
Vraag de ex van Wendy maar eens wat voor effect zoiets kan hebben Zijn carrière is ingestort nadat hij vreemd ging.
quote:
En een ton vind ik dus ook een walgelijk hoog bedrag, als ze het nog aan een goed doel geeft oke, maar anders vind ik het zum kotsen .
Zulke eisen worden altijd hoger gedaan dan het uiteindelijke bedrag. Maar dat je door zoiets schade kan lijden lijkt me wel vrij duidelijk.
pi_65771309
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:34 schreef Chooselife het volgende:
Waarschijnlijk schadevergoeding en rectificatie.

En over 2 maanden blijkt het alsnog waar te zijn. Zoals vaker, bij Wendy..
Dan zal ze het dubbel terug moeten betalen lijkt me, omdat ze in dat geval GS's imago ( ) heeft geschaad, plus dat ze dan nooit meer aan de bak zal komen ( ). En GS heeft dan een goed excuus voor het falen van PowNed.
pi_65771338
Ik begrijp heus wel dat ze met merk imago bedoelen. Ik heb het idee dat als hier geen aandacht aan was besteed, geen hond van deze roddel af zou weten. Ze maken het zelf alleen maar erger. En zulke hoge eisen vind ik niet kunnen, respectloos naar het 'gewone' volk dat wél hard werkt voor hun schamele salaris en daarmee bereik je naar mijn mening eerder een imagoschade dan met zo'n roddel.
pi_65771340
.
Hoi.
pi_65771357
Ze heeft wel erg weinig incasseringsvermogen die Wendy van Dijk, juist nu ze zo moord en brand schreeuwt gaat iedereen denken dat er toch wel eens iets aan de hand zou kunnen zijn.

Misschien moet ze eens leren relativeren, het BN-er zijn (met enorm salaris) zorgt afentoe voor wat ongemakken, accepteer dat gewoon, of ga niet met je smoel op de TV.
٩๏̯͡๏)۶
pi_65771416
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze heeft wel erg weinig incasseringsvermogen die Wendy van Dijk, juist nu ze zo moord en brand schreeuwt gaat iedereen denken dat er toch wel eens iets aan de hand zou kunnen zijn.

Misschien moet ze eens leren relativeren, het BN-er zijn (met enorm salaris) zorgt afentoe voor wat ongemakken, accepteer dat gewoon, of ga niet met je smoel op de TV.
Dankzij dat geschreeuw, gedreig en geprocedeer van haar, heb ik juist het idee dat ze hartstikke schuldig is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')