quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:12 schreef Morendo het volgende:
Phoenix, Arizona?
Ah, er is dus wel iets van een OP. Die heb ik niet gevonden in het vorige deel (iig niet als OP).quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:17 schreef Fogel het volgende:
Light, kan je de post van Skande als OP zetten?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:38 schreef Lemans24 het volgende:
Andorra la Vella
http://www.state.gov/r/pa/ei/bgn/3164.htm
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:57 schreef loowie het volgende:
CITTA' DEL VATICANO, of wel Vaticaanstad, Wikipedia heeft het echter over Rome
Niet? Het lijkt er toch echt wel verdacht veel op.....quote:
Ik wou al zeggen, zie bijna over Rome staan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:13 schreef Skande het volgende:
[..]
Dit gedeelte stond er niet toen ik het wilde quoten![]()
Washington Arch, New York Cityquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:02 schreef loowie het volgende:
New York toch? Hoe heet dat kreng ook alweer...
Nee, voor jou, je had de stad juist voor mij. Naam van het arch op zich is niet relevant voor dit spel.quote:
Maar hij stond er wel tussen: Diksmuide, Belgiëquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:11 schreef Fogel het volgende:
Wat zijn er toch gruwelijk veel kapellen in Belgie...
Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:37 schreef Skande het volgende:
[..]
Maar hij stond er wel tussen: Diksmuide, België
Ik had het idee dat deze kapel bij een militaire begraafplaats stond, dus zocht ik in West-Vlaanderen (nadat m'n pc bijna crashte bij het laden) op begraafplaats. Toen ik me verbaasde dat er aleen al in Diksmuide tientallen waren, zag ik hem daar toevallig tussen staan. Meer geluk dan wijsheid dus, ik was echt niet heel België door gaan spittenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 08:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht.
Na alle kapellen van Limburg bekeken te hebben vond ik het wel goed geweest gisteravond
Echt gru-we-lijk veel hebben ze er daar!
Ik zag die palen op de achtergrond en dacht meteen aan een schutterij. Schutterijen en kapellen zijn er vrij veel van in Nederlands Limburg en ook wel Brabant (en omdat de vlag oorspronkelijk niet te zien was ging ik ervanuit dat het een 'thuisspel' werd). Heb mijn zoektocht tot het Nederlands/Belgische grensgebied beperkt vanwege mijn gedachte dat het een schutterij was op de achtergrond, maar dat bleek dus aan de verkeerde kant van het land te zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 08:59 schreef Skande het volgende:
[..]
Ik had het idee dat deze kapel bij een militaire begraafplaats stond, dus zocht ik in West-Vlaanderen (nadat m'n pc bijna crashte bij het laden) op begraafplaats. Toen ik me verbaasde dat er aleen al in Diksmuide tientallen waren, zag ik hem daar toevallig tussen staan. Meer geluk dan wijsheid dus, ik was echt niet heel België door gaan spitten
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:16 schreef Fogel het volgende:
En een gokje voor de nieuwe: Valencia, Spanje.
Niet half zo lastig als jouw vorige opgavequote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:46 schreef loowie het volgende:
Lastige...,
quote:gokje: Atlanta, USA? Maar dan zonder skyline
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:03 schreef ozzietukker het volgende:
Is dit niet Washington, USA
quote:En dan het Witte huis vanaf de achterkant gezien?
Als ik op Google maps kijk is het witte huis hier niet eens zo ver gedaan, ik dacht het ook aan de omliggene gebouwen te zien, die zag ik ook op google maps.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:34 schreef Skande het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Het is dit gedeelte van de National Mall (ik kan helaas het perspectief niet veranderen in Google Maps).
In dezelfde stad, maar heel ergens anders.quote:
Niemand?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:28 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
In dezelfde stad, maar heel ergens anders.
(..)
Dus toch niet in Turkijequote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:57 schreef loowie het volgende:
Hint 3: Azië en "Klein"
+ plaatje:
[ link | afbeelding ]
Tja... dat was eigenlijk ook wel te zien aan die truckquote:Op zondag 15 februari 2009 21:20 schreef ETA het volgende:
hint: geel smiley vlaggetje = Amerikaanse vlag
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:59 schreef Arnem_ het volgende:
Bologna - ITalië
LINK
Google -> "Stad torens rijke families italië" :: San Gimignano
Wikipedia(en) -> "San Gimignano" :: Bologna
Goole images -> Bologna
quote:Op maandag 16 februari 2009 07:29 schreef Skande het volgende:
[..]
![]()
Vergelijk beide koepels nog eens goed.
Forum Opties | |