Terecht ook. Dat schept tenminste duidelijkheid, zowel voor jou als voor haar, want hier schiet jij over het algemeen weinig mee opquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:13 schreef Crazy-M het volgende:
PiereTT
Zeg dat wel. daarom laat ik haar maar komen en neem ik zelf ff geen contact op. anders niet goed voor mij denk ...

zitten nogal een paar fontysen in tilburg hequote:Op donderdag 5 februari 2009 16:03 schreef Tegan het volgende:
Wow, ik zag niets bij de Fontys vandaan komen hoor. Misschien sloegen ze af naar de andere Fontys. Weet niet wat de beste route is naar zuid.

das heel krap inderdaad... ben wat dat soort dingen wel blij dat ik niet meer studeerquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:44 schreef VoreG het volgende:
Gister mijn loon binnen gekregen van vorige week, ¤100,08. Mijn saldo op het moment ¤100,10
Dat was krap.

Bij mij is het ondanks dat ik werk, altijd krapquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
das heel krap inderdaad... ben wat dat soort dingen wel blij dat ik niet meer studeer

je houdt maand over aan het einde van je geld?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Bij mij is het ondanks dat ik werk, altijd krap

Bijna..quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
je houdt maand over aan het einde van je geld?

hehe ken het ook nog wel hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Bijna..Kan het nu nog elke keer net redden. D'r is elke maand wel iets waardoor ik me "reserve"-overuren ook moet gebruiken. Fiets die gejat is, apk auto, kaarten voor t een of ander, extra stappen, boete (
![]()
) weekend weg.. enz
Vooralsnog redt ik t allemaal net, maar aangezien ik overal bij moet zijn denk ik
word het allemaal krap aan elke maand

Dat is iets wat ik nog nooit heb gedaan en nooit zal gaan doen. Eten/ drinken/ leven op de eerste plaats.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hehe ken het ook nog wel hoormaar zit gelukkig niet meer te wachten op salaris om eten te kopen enzo
Je moet ook zelf in de Wiki je dingen erbij schrijvenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:42 schreef styliste het volgende:
ah! hier zijn jullie!
en nog steeds sta ik niet in de OP...

hoedoekda?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik nog nooit heb gedaan en nooit zal gaan doen. Eten/ drinken/ leven op de eerste plaats.
[..]
Je moet ook zelf in de Wiki je dingen erbij schrijven![]()

Nou.... heeft niet iedereen dezelfde dingen er in?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat wil je erin hebben? Iik doe het wel voor je

Kijk eens in de OP, zet op een rijtje wat jij wilt dat er staat en ik copy-paste het de wiki in.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:02 schreef styliste het volgende:
[..]
Nou.... heeft niet iedereen dezelfde dingen er in?

jah, en jullie kwamen toch ook langs?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je gaat een avondje jankfilms kijken met een bak chocoladeijs![]()

zoiets als Styliste: vrouw 23 jaar?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kijk eens in de OP, zet op een rijtje wat jij wilt dat er staat en ik copy-paste het de wiki in.

ehm goede vraagquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:16 schreef styliste het volgende:
is het een (gezellige meiden) avond of een gezellige (meiden avond)?

En wat je zoal doet in het dagelijks leven? Studente, werkt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:18 schreef styliste het volgende:
[..]
zoiets als Styliste: vrouw 23 jaar?

Ik werk, ik administreer studenten bij de Fontys..quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
En wat je zoal doet in het dagelijks leven? Studente, werkt?

Nou inderdaadquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:16 schreef theKiD het volgende:
Pics! Or it didn't happen zusje!![]()
![]()
![]()
Maarre, wat me ook is opgevallen () Hebben we voor Coam een eigen topic gemaakt omdat mevrouw jarig is, heeft ze al 2 topics niet gereageerd

Ze heeft ook maar in twee topics gereageerd in totaal....quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:16 schreef theKiD het volgende:
Pics! Or it didn't happen zusje!![]()
![]()
![]()
Maarre, wat me ook is opgevallen () Hebben we voor Coam een eigen topic gemaakt omdat mevrouw jarig is, heeft ze al 2 topics niet gereageerd

Je staat in de wiki...quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:27 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik werk, ik administreer studenten bij de Fontys..

Stoom is ook niet noodzakelijk om te zien op de foto'squote:Op donderdag 5 februari 2009 20:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Haha slecht.. zo blijkt maar weer, jullie geven te gemakkelijk naamtopics weg.
Oh en het viel tegen, ik heb geen stoom gezien. Maarja, ik ben dan ook stekeblind
.

Werken in Ehv... bij de asielzoekertjes.. ben benieuwdquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:06 schreef automatic_ het volgende:
En, gaan jullie allemaal stappen vanavond?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |