Tot voorkort gooide ik de pasta bake (macaroni + saus + groenten) in een ovenschaal, kaas eroverheen en dan een half uur in de oven. Maar het kan ook vijf minuten onder de gril, zelfde effect, behalve dat je je bek niet brandt als je wil eten.quote:
Waar is de tijd gebleven dat je in de VS in ouderwetse Dollars kon betalenquote:
u is vroeg uit de verenquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:15 schreef hierissieweer het volgende:
goede smorgens!
japquote:
Tja, da's Utrecht hè, en geen Zeist (als is Zeist ook niet één van de goedkoopste)...quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:35 schreef MisterO het volgende:
Ik ben al blij als ik een kamertje van 20m2 vind in Utrecht voor 500e per maand
Haha, ik hou niet van koken,maar als ik dit zo lees dan ziet het er ook logisch uit. Als alle ingredienten al gaar / warm zijn dan gaat het er alleen om dat de kaas smelt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tot voorkort gooide ik de pasta bake (macaroni + saus + groenten) in een ovenschaal, kaas eroverheen en dan een half uur in de oven. Maar het kan ook vijf minuten onder de gril, zelfde effect, behalve dat je je bek niet brandt als je wil eten.
Scheelt dat dan nog veel met hartje Amsterdam ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:15 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Maar dan zit je wel in hartje NY!
excusez moi ? denk jij dat ik met doeken en zo ga rondlopen bij jou, jij bent echt helemaal gek gewordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:34 schreef hierissieweer het volgende:
wie heeft er zin in schoonmaken dinsdag? Nuno, ik denk dat jij wel mooi mee kan helpen, leer ik het je meteen en denk je de volgende keer als je weer iedereen hebt zitten/liggen/lopen volspuiten en vice versa, Goh ik kan nu zelf een doekje halen over de gelekte lichaams-sappen. (al zijn het bij mij geen lichaams-sappen,maar de technieken om schoon te maken zijn universeel)
Niet alleen rondlopen, maar ook daadwerkelijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
excusez moi ? denk jij dat ik met doeken en zo ga rondlopen bij jou, jij bent echt helemaal gek geworden![]()
Goedemorgen ik heb koffie nodig veeeeeeeeeeel koffie![]()
![]()
Ja Nuno aan de schoonmaak, en dan slechts gekleed in een schortjequote:Op donderdag 5 februari 2009 11:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
excusez moi ? denk jij dat ik met doeken en zo ga rondlopen bij jou, jij bent echt helemaal gek geworden![]()
Goedemorgen ik heb koffie nodig veeeeeeeeeeel koffie![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |