Nee, je hebt er alleen maar wiet van.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar allemaal geen weet van.

Bizar hé, dat blijft maar doorgaan. Ik vraag mij werkelijk af wat er moet gebeuren voordat ze wel één en ander aannemenquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, het beeld dat blijft hangen is een spraakwaterval van Huub die alles goedpraat.
En zijn fans die alles ontkennen en de schuld aan Nowlive geven.

Is die Griek impotent?quote:

Er moet eerst een dode vallen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bizar hé, dat blijft maar doorgaan. Ik vraag mij werkelijk af wat er moet gebeuren voordat ze wel één en ander aannemen

Van Sly, wedden?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er moet eerst een dode vallen.
Maar zelfs dan is het de schuld van Claire of Lieke zelf.

neu..... geen roddels... en dat gezeik met huub volg ik allemaal niet zo.... heb het even gelezen maarquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom niet dooie, er is met jou toch altijd wat aan de hand?
Heb je nog een laatste roddel?

Nou het lijkt wel of je onder de zware anti depressiva zit.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
neu..... geen roddels... en dat gezeik met huub volg ik allemaal niet zo.... heb het even gelezen maar
eh..... vin het allemaal wel best.....
en ik dacht even hier kijken .... da's all......

Als ik dat lees van sommigen, daar in dat subforum, dan maak ik mij regelmatig zorgen over de samenleving. Wat een dombo's, enorm! Ik hoop toch niet dat die gasten ook nog werken, want dat bestaat bijna niet, zo ontzettend dom!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
neu..... geen roddels... en dat gezeik met huub volg ik allemaal niet zo.... heb het even gelezen maar
eh..... vin het allemaal wel best.....
en ik dacht even hier kijken .... da's all......

neeheee.......quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou het lijkt wel of je onder de zware anti depressiva zit.

ja dat dus ook......quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik dat lees van sommigen, daar in dat subforum, dan maak ik mij regelmatig zorgen over de samenleving. Wat een dombo's, enorm! Ik hoop toch niet dat die gasten ook nog werken, want dat bestaat bijna niet, zo ontzettend dom!

Hey, doe je nog wel leuke dingen en zo? Ik welquote:
 Vanavond weer een lekkere knallende ruzie gehad (en natuurlijk goedmaak dinges
 Vanavond weer een lekkere knallende ruzie gehad (en natuurlijk goedmaak dinges   )
 )

ah.... joh..... je bent nog jong en dynamisch.... dus dat duurdt nog effe.......quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je zal godver de godver maar oud en hulpbehoevend zijn en dan zo'n mafkees aan je bed krijgen

Die helpen je alleen met je steunkousen als je een petitie tegen Sly tekent.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je zal godver de godver maar oud en hulpbehoevend zijn en dan zo'n mafkees aan je bed krijgen

En het erge is dat dat soort lui nog vaak werken waar andere mensen afhankelijk van hen zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik dat lees van sommigen, daar in dat subforum, dan maak ik mij regelmatig zorgen over de samenleving. Wat een dombo's, enorm! Ik hoop toch niet dat die gasten ook nog werken, want dat bestaat bijna niet, zo ontzettend dom!

ow...... waar had je ruzie over?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey, doe je nog wel leuke dingen en zo? Ik welVanavond weer een lekkere knallende ruzie gehad (en natuurlijk goedmaak dinges
)

quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die helpen je alleen met je steunkousen als je een petitie tegen Sly tekent.

Lijkt mij nu niet echt iets voor een forum héquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... waar had je ruzie over?

kijk nou heb je mijn aandacht.........

Volgens mij kunnen ze dat niet eens, zelfs niet met handleidingquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die helpen je alleen met je steunkousen als je een petitie tegen Sly tekent.

'S nachts moeten we het er maar mee doen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lijkt mij nu niet echt iets voor een forum hé

ow.......... wel mij uithoren maar zelf niks zeggen.......quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lijkt mij nu niet echt iets voor een forum hé

't Is een teringzooi Coos, en 't komt allemaal door Slyquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
En het erge is dat dat soort lui nog vaak werken waar andere mensen afhankelijk van hen zijn.

Ok, in het kort dan. Het ging erover dat ik op zaterdag- en zondagmorgen uitslaap. Dat beperkt de tijd om leuke dingen te doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.......... wel mij uithoren maar zelf niks zeggen.......
 Afijn, ik claimde die twee uitslaapdagen nogal voortvarend met "Niemand komt aan mijn uitslaapdagen" en dat was de start
   Afijn, ik claimde die twee uitslaapdagen nogal voortvarend met "Niemand komt aan mijn uitslaapdagen" en dat was de start   

Ik trapte erinquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
Gouden kooi seizoen 2 binnenkort van start

sjesus is dat alles.......quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, in het kort dan. Het ging erover dat ik op zaterdag- en zondagmorgen uitslaap. Dat beperkt de tijd om leuke dingen te doenAfijn, ik claimde die twee uitslaapdagen nogal voortvarend met "Niemand komt aan mijn uitslaapdagen" en dat was de start

M'n hart maakte een sprongetje, wat een kut TTquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
Gouden kooi seizoen 2 binnenkort van start

Dat smeuïge hou ik maar voor mijzellufquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
sjesus is dat alles.......

ik dacht een smeuig verhaal te horen......

vuile lurkertquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
M'n hart maakte een sprongetje, wat een kut TT

pffffffff er is altijd wel wat te zeiken.........quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat smeuïge hou ik maar voor mijzelluf
Goed artikel trouwens, hoe vrouwen beroepen om zeep helpen
http://www.nrc.nl/achterg(...)_aan_de_poldermoeder

quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Mag je wel zolang opblijven van paps en mams?

Heb ook het hele artikel gelezen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff er is altijd wel wat te zeiken.........
vrouwen zijn altijd ''de lul''

Ik heb nog een schuurtje in de aanbieding.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:31 schreef FANN het volgende:
ik vind het nog steeds een goed idee van mezelf dat jullie samen een ''rookhok'' kunnen huren.....

Ze is er nog niet aan toequote:Op donderdag 5 februari 2009 01:31 schreef FANN het volgende:
hé visite........ Hidi en Lies..... hoe gaat het nou?
ik vind het nog steeds een goed idee van mezelf dat jullie samen een ''rookhok'' kunnen huren.....
en dan hier ieder nacht samen verslag uitbrengen over de vorderingen.....

Vind het wel meevallen heur.....ik ken genoeg dames die errug goed verdienen. Alleen kiezen die voor carrière en niet voor kinderen. En daar het leven nu eenmaal uit keuzes bestaat, vind ik het prima zo!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff er is altijd wel wat te zeiken.........
vrouwen zijn altijd ''de lul''

quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:31 schreef FANN het volgende:
hé visite........ Hidi en Lies..... hoe gaat het nou?
en dan hier ieder nacht samen verslag uitbrengen over de vorderingen.....
 Mij niet!
  Mij niet!

Ja, ze is wel traag in die dingen hè!quote:

Daar staat wel de drank toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb nog een schuurtje in de aanbieding.

Een gedeelte. Een gedeelte!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar staat wel de drank toch?

quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Niet zo zeiken Lies, gewoon even doorpakken
En als je Heidi neemt, dan heb je de streams er gratis bij

ik zie toch erg veel overeenkomsten tussen die twee, jij ook Coos?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ze is wel traag in die dingen hè!
Lies!!! Koppen met spijkers!!

quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Nou NMNS dan heb ik toch liever dat wij de streams van Heidi en Lies krijgen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Er is heul geen RLS!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Ja, dan komt het echt goed met ons.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie toch erg veel overeenkomsten tussen die twee, jij ook Coos?
ze hebben allebei een fuckt-up dag en nachtrime....
samen lekker blowen en zuipen
en allebei zo lui als de tering volgens mij
match made in heaven.........

ja toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dan komt het echt goed met ons.

quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie toch erg veel overeenkomsten tussen die twee, jij ook Coos?
ze hebben allebei een fuckt-up dag en nachtrime....
samen lekker blowen en zuipen
en allebei zo lui als de tering volgens mij
match made in heaven.........

Volgens mij is hij niet op slot, dus per direct.quote:

stuur ze effe een routebeschrijving.......quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet op slot, dus per direct.
Heidi weet je de weg?

Ik heb nu GPS op mijn mobieltjequote:Op donderdag 5 februari 2009 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet op slot, dus per direct.
Heidi weet je de weg?

en dubbele cams in de slaapkamerquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:41 schreef FANN het volgende:
[..]
met Hidi en Lies in de hoofdrol......

Dat wordt saai coos, dat wordt saai. Lies die om de vijf minuten zegt "Ik ben even roken" en Heidi die de hele dag aan koffie zit te lurkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou NMNS dan heb ik toch liever dat wij de streams van Heidi en Lies krijgen.
Dan komen er vanzelf weer streamverslagen.

misschien krijgen jullie wel de ''masterbedroom'' ........quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:41 schreef FANN het volgende:
[..]

Ken je Mike nog?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:41 schreef FANN het volgende:
[..]

Ik slaap wel in de computer kamerquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:42 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien krijgen jullie wel de ''masterbedroom'' ........

Nou dat zal een kijkcijferhit worden zeg!quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:41 schreef FANN het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |