quote:Op maandag 9 februari 2009 00:07 schreef dottinator het volgende:
Fritz, ipv een Mac kan je misschien beter eerst een leven krijgen?
Misschien eerst deel 1 lezen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef Banzaiaap het volgende:
Ehhhhhh... Wat? Snap niks van de OP en de FiPo..
Eh juist... Jij bent degene die onzin tentoon spreidt en dan zou ik wegens incompetentie ontslagen wordenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]whahahahahaha... ge wel dig.
IRL had je huilend naar huis gegaan omdat ik je wegens verregaande incompetentie ontslagen had.
"gepest", noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is jammer dattie te lang is voor in mijn signature... Zelden iemand zo duidelijk door zijn remmen zien schieten omdat hij gepest wordt op een forum...
Was jij niet die kneus die al eerder afhaakte omdat ik je voor het blok zette? Wat stoer dat je jezelf weer durft te vertonen na al die tijd. Je hebt zeker wel lang moeten denken over deze originele grap?quote:Op maandag 9 februari 2009 00:07 schreef dottinator het volgende:
Fritz, ipv een Mac kan je misschien beter eerst een leven krijgen?
Vandaar dat je dacht.. Ik post even mee? Zonder mij, de oppermongool is het niet compleet?quote:
Ja, tegen inhoudelijk sterke feitelijke argumenten als "onzeker pleuris ventje" valt natuurlijk he le maal niets in te brengen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:46 schreef Syb-rund. het volgende:
zozo de argumenten swets en dot zijn blijkbaar op
Damnquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Eh Fritz, heb je wel door dat je op posts van meer dan 2 maanden terug reageert en je na die tijd nog voorgesteld hebt om een biertje met me te drinken?
Jij ja, met je kutlijstjes. Fock it, ga wat doen met je levenquote:
Wat denk je, dit is mijn terrein ouwe.quote:
hehehe.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:11 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Damn![]()
Alsnog mijn excuses dan. Ik zag hem in mijn AT staan en dacht WTF !! Maargoed. Vergeet het maar, ik heb niks gezegd dan
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:49 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Alsof het alleen posten in KLB garant staat voor onzin uitkramen. Echt je bent nog dommer dan ik dacht.
quote:Je hebt trouwens geluk dat dit internet is. IRL had ik je verbaal helemaal afgeslacht en je met het schaamrood op je kaken de deur gewezen, nadat je je nederige excuses had aangeboden voor je idote gedrag. En nu oppleuren uit mijn topic "Manager". Je voegt geen reet toe.
Wat moet jij nou weer lambal?quote:
Welnee. De MS fanboy moet zich gewoon onderdanig opstellen naar de superieure mac faboys. Dan hoeft er niemand geband te worden en kunnen we het gezellig met z'n allen over friet hebben.4quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:41 schreef McKillem het volgende:
Ah, OS oorlogen. Bij voorbaat kansloze kutdiscussies omdat het beste os niet bestaat.
Aan de ene kant van de ring, blinde mac fanboy's die windows gebruikers bij elke error willen uitlachen zodat ze de ubermensch kunnen uithangen met hun veel te dure discutabel mooi ontworpen stuk fruit, en aan de andere kant de MS fanboy die alles wat geen games draait slecht vinden.
Er moet een ban op staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |