Dordrecht is niet lelijk maar wel saai.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:32 schreef Paul het volgende:
Ik was vandaag voor het eerst in Tilburg van mijn leven, ik had al zoveel ervan gehoord van Martijn en Nolius.Het is daar helemaal te gek! De mooiste stad van Nederland!
Nouwat een tegenvaller, wat een saaiheid, niets moois gezien
Alleen maar saaie gebouwen, alles grijs en grauw.
Dan vind ik Dordrecht nog 10 keer mooier dan Tilburg.
Wat Nolius, MartijnAR, en Flugeltje er nou zo geweldig aan vinden, Juiced mag het weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:35 schreef Paul het volgende:
Zijn jullie het nou wel of niet met me eens?
Nee misschien de volgende keer met Flugeltjequote:Op woensdag 4 februari 2009 18:36 schreef bamischijf het volgende:
ben je ook in de kroegen geweest dan?
De creme de la creme !quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:32 schreef Paul het volgende:
Wat Nolius, MartijnAR, en Flugeltje er nou zo geweldig aan vinden, Juiced mag het weten
Ehvquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:36 schreef Impry het volgende:
[..]
WelTilburg is sowieso de lelijkste stad van heel Brabant
Den BoschBreda
013 staat in Tilburg. Dat alleen al maakt Tilburg 10 keer interessanter dan Dordrechtquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:32 schreef Paul het volgende:
Den Boschquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:36 schreef Impry het volgende:
[..]
Den BoschBreda
Dan zul je toch niet verder komen dan grotten vol met rockers en langharig tuig met vleermuistatoeages.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:37 schreef Metatron het volgende:
[..]
013 staat in Tilburg. Dat alleen al maakt Tilburg 10 keer interessanter dan Dordrecht.
Oh met Nolius dan maarquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan zul je toch niet verder komen dan grotten vol met rockers en langharig tuig met vleermuistatoeages.
Ik heb in Tilburg gewoond maar dat is 15 jaar geleden dus ik zou geen idee hebben hoe het er nu aan toegaat maar het beoordelen van een complete stad in 1 dag lijkt me ook een beetje erg snelquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:35 schreef Paul het volgende:
Zijn jullie het nou wel of niet met me eens?
quote:
Haha die kon ik nog nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:41 schreef TommyGun het volgende:
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt
Noorderlichtquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:37 schreef Metatron het volgende:
[..]
013 staat in Tilburg. Dat alleen al maakt Tilburg 10 keer interessanter dan Dordrecht.
Die kom je tegen op weg naar de Efteling. Wat een lomp ding idd.quote:
Oh? Nooit gezien. Zal er wel aan liggen vanaf welke kant je komt...quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:52 schreef mirved het volgende:
[..]
Die kom je tegen op weg naar de Efteling. Wat een lomp ding idd.
Dan ben je de Efteling al voorbij...quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:52 schreef mirved het volgende:
[..]
Die kom je tegen op weg naar de Efteling. Wat een lomp ding idd.
Bibelot.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:37 schreef Metatron het volgende:
[..]
Dordrecht 10 x mooierquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:32 schreef Paul het volgende:
Ik was vandaag voor het eerst in Tilburg van mijn leven, ik had al zoveel ervan gehoord van Martijn en Nolius.Het is daar helemaal te gek! De mooiste stad van Nederland!
Nouwat een tegenvaller, wat een saaiheid, niets moois gezien
Alleen maar saaie gebouwen, alles grijs en grauw.
Klacht 2: Tilburg je bent er :![]()
![]()
![]()
Kwam hem tegen toen ik de directe bus vanuit Tilburg CS naar de Efteling pakte. Ken de weg er verder ook niet dus als de bus om is gereden dat kan best.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:58 schreef Impry het volgende:
[..]
Dan ben je de Efteling al voorbij...
quote:Op maandag 9 februari 2009 11:35 schreef FOKradio het volgende:
Ik zou je skype vanavond aanzetten, Paul.
Die eerst KUT heette? Katholieke Unitversiteit Tilburg.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:40 schreef moby92 het volgende:
Tilburg
Tilburg heeft toch die universiteit gekregen zodat ze toch nog íéts hadden? Ach, we zijn er al lang over uit dat je in Breda of Den Bosch moet wezen.
Ik heb altijd zoeen romantisch beeld van Goudaquote:Op maandag 9 februari 2009 12:21 schreef CasB het volgende:
Wacht maar tot je een keer in Gouda bent, dan heeft de term pauperstad een nieuwe definitie.
quote:
Lelijkste stad : tilburgquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:36 schreef Impry het volgende:
[..]
Den BoschBreda
Nou, dat kan je gerust laten vallen. Wat een treurig zooitje is dat.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb altijd zoeen romantisch beeld van Gouda
Dat is toch dat draaiende huis op een rotonde?quote:
Ja, dat ding maakt een paar rondjes per dag over de rotondequote:Op maandag 9 februari 2009 12:19 schreef tralalala het volgende:
Kan dat "huis" draaien ofzo? Ik zie allemaal rails liggen.
Ik vond eigenlijk dat Tilburg op elk vlak te kort schiet.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:53 schreef Jabberwocky het volgende:
Uitgaan in Tilburg is allemaal nog wel te doen, maar van het uiterlijk moet de stad het niet hebben nee.
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, dat ding maakt een paar rondjes per dag over de rotonde.
Uitgaan te doen? Zou echt niet weten waar. Grafzooi overal.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:53 schreef Jabberwocky het volgende:
Uitgaan in Tilburg is allemaal nog wel te doen, maar van het uiterlijk moet de stad het niet hebben nee.
Nou ja, over de berm in het midden van de rotonde danquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 17:28 schreef Tomasso het volgende:
Maar ik snap ook echt niet wat je in Tilburg zou moeten zoeken? Die stad heeft werkelijk niets. Uitgaan is er amper te doen, op zaterdagavond is het daar gewoon dood... Iedereen is daar opgefokt (heel terecht, werd ik ook op den duur), er heerst totaal geen gezellige sfeer en het aantal leuke tentjes, barretjes enzo is echt minimaal.
Er is daar wel ergens een leuke metal-tent, als je daar van houd tenminste, maar voor de rest is er geen zak te doenquote:Op maandag 9 februari 2009 18:27 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Uitgaan te doen? Zou echt niet weten waar. Grafzooi overal.
Daarom dus den bosch/belgie
<3
Nolius is zo een interviewmeesterquote:Op maandag 9 februari 2009 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je had een beter weerwoord moeten hebben zeg
Stillem 2quote:Op maandag 9 februari 2009 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
Valt me echt van je tegen Paul.
Ben wel eens op het station in Tilburg geweest en wat een troosteloze bedoening is dat zeg
Er kan toch een trein stoppen?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
Ben wel eens op het station in Tilburg geweest en wat een troosteloze bedoening is dat zeg
Wel een van de weinige architectonische interessante gebouwen van de stad. Een monument over een paar jaar. Tilburg heeft de pech dat het geografisch geen knooppunt is en dat het station dus niet zo groot hoeft te zijn. Vergelijk het station maar eens met die van Breda en Eindhoven. Wat een misbaksels zijn dat van de buitenkant.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
Valt me echt van je tegen Paul.
Ach, ik kan alles tenminste vinden daarquote:Op maandag 9 februari 2009 21:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een sjoelbak van niks is het
Ik heb nog nooit iemand in een sjoelbak boodschappen zien doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:10 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ach, ik kan alles tenminste vinden daar
daar hebben we geen oorlog voor nodig gehad ei. Een burgemeester van KVP-huizen was genoeg om de stad te laten afbrekenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:28 schreef wikwakka2 het volgende:
TILBURG! KANKERSTAD! TIJDENS DE OORLOG LAG JE JAMMER GENOEG NIET PLAT!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand in een sjoelbak boodschappen zien doen
Ja maar Breda krijgt een nieuw Centraal Station en Tilburg nieeeetquote:Op maandag 9 februari 2009 22:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wel een van de weinige architectonische interessante gebouwen van de stad. Een monument over een paar jaar. Tilburg heeft de pech dat het geografisch geen knooppunt is en dat het station dus niet zo groot hoeft te zijn. Vergelijk het station maar eens met die van Breda en Eindhoven. Wat een misbaksels zijn dat van de buitenkant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |