Dordrecht is niet lelijk maar wel saai.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:32 schreef Paul het volgende:
Ik was vandaag voor het eerst in Tilburg van mijn leven, ik had al zoveel ervan gehoord van Martijn en Nolius.Het is daar helemaal te gek! De mooiste stad van Nederland!
Nouwat een tegenvaller, wat een saaiheid, niets moois gezien
Alleen maar saaie gebouwen, alles grijs en grauw.
Dan vind ik Dordrecht nog 10 keer mooier dan Tilburg.
Wat Nolius, MartijnAR, en Flugeltje er nou zo geweldig aan vinden, Juiced mag het weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:35 schreef Paul het volgende:
Zijn jullie het nou wel of niet met me eens?
Nee misschien de volgende keer met Flugeltjequote:Op woensdag 4 februari 2009 18:36 schreef bamischijf het volgende:
ben je ook in de kroegen geweest dan?
De creme de la creme !quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:32 schreef Paul het volgende:
Wat Nolius, MartijnAR, en Flugeltje er nou zo geweldig aan vinden, Juiced mag het weten
Ehvquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:36 schreef Impry het volgende:
[..]
WelTilburg is sowieso de lelijkste stad van heel Brabant
Den BoschBreda
013 staat in Tilburg. Dat alleen al maakt Tilburg 10 keer interessanter dan Dordrechtquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:32 schreef Paul het volgende:
Dan vind ik Dordrecht nog 10 keer mooier dan Tilburg.
Den Boschquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:36 schreef Impry het volgende:
[..]
WelTilburg is sowieso de lelijkste stad van heel Brabant
Den BoschBreda
Dan zul je toch niet verder komen dan grotten vol met rockers en langharig tuig met vleermuistatoeages.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:37 schreef Metatron het volgende:
[..]
013 staat in Tilburg. Dat alleen al maakt Tilburg 10 keer interessanter dan Dordrecht.
Oh met Nolius dan maarquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan zul je toch niet verder komen dan grotten vol met rockers en langharig tuig met vleermuistatoeages.
Ik heb in Tilburg gewoond maar dat is 15 jaar geleden dus ik zou geen idee hebben hoe het er nu aan toegaat maar het beoordelen van een complete stad in 1 dag lijkt me ook een beetje erg snelquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:35 schreef Paul het volgende:
Zijn jullie het nou wel of niet met me eens?
quote:
Haha die kon ik nog nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:41 schreef TommyGun het volgende:
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt
Noorderlichtquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:37 schreef Metatron het volgende:
[..]
013 staat in Tilburg. Dat alleen al maakt Tilburg 10 keer interessanter dan Dordrecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |