Nu al binnen? Wanneer had je hem besteld dan? (en waar?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:03 schreef RacerDKB het volgende:
Hij is tof!
Heb hem net een uurtje gespeeld, echt te vette nummers.
Uhhquote:Op donderdag 26 maart 2009 06:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu al binnen? Wanneer had je hem besteld dan? (en waar?)
Die lege DVDtjes van tegenwoordig worden steeds vreemder zeg...quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Uhh
Ik heb hem nooit besteld.
Hij stond plotseling op een leeg DVDtje, zeg maar.
Onwijs tof spel hoor, wel moeilijk!
Daar waar Guitar Hero World Tour makkelijk begon en moeilijk eindigde, begint Metallica moeilijk en eindigt het ziekelijk
Zulke geweldige nummers, en leuk om te spelen
Nu kan ik die toezegging wel doenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:36 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Dus hiermee zeg je dat er dit jaar weer zoiets komt?
Ooo nice. Wat voor wedstrijd is het? Speelde vorig jaar nog geen GH :pquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nu kan ik die toezegging wel doenIk kom net van de telefoon met Activision en we gaan maandag van start met twee weken Guitar Hero World Tour competitie. Ditmaal zoeken we niet vijf, maar slechts vier mensen, dus nog exclusiever
. Sowieso krijgen de twee beste drummers toegang en waarschijnlijk ook de beste gitarist en dan nog een willekeurige extra deelnemers, dus iedereen maakt dit keer kans op een plekje. Het event zal op 24 april gaan plaatsvinden en wederom in Schiphol-Rijk bij Activision op kantoor
Als Dark_Prince mee doet heeft ie al gewonnenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef Morthill het volgende:
Ben jij de beste Guitar Hero? Bewijs maar!
toernooi van vorig jaar
Is de prijs Guitar Hero Metallica dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:14 schreef Dark_Prince het volgende:
Alleen jammer dat zo'n beetje iedereen het spel al heeft geimporteerd voor 24 april
De prijs is juist dat je een dag naar Activision mag om het spel te spelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Is de prijs Guitar Hero Metallica dan?
Ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:59 schreef porsche1 het volgende:
Nothing Else Matters zit er toch ook tussen?
Gelukkig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |