Zou dat duur kosten? Importerenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:31 schreef Morthill het volgende:
Amerika is geloof ik 31 maart, wellicht vandaar de verwarring
Dus hiermee zeg je dat er dit jaar weer zoiets komt?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
De game komt pas 22 meiAerosmith was ook pas twee weken voor de launch
Nee, ik zeg dat we met Aerosmith kort voor de launch zaten en het nu nog wel even duurt voor de game verschijntquote:Op maandag 23 maart 2009 21:36 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Dus hiermee zeg je dat er dit jaar weer zoiets komt?
Hij komt op 29 maart uit in Amerika.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:31 schreef Morthill het volgende:
Amerika is geloof ik 31 maart, wellicht vandaar de verwarring
op een zondag...quote:Op maandag 23 maart 2009 22:15 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hij komt op 29 maart uit in Amerika.
Raar inderdaad, maar het is de datum die op guitarhero.com staat. Dan zal het wel kloppen toch?quote:
scheelt 1,5 maand wachtenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:10 schreef RacerDKB het volgende:
Hij is nu dus echt gelekt, winkels in USA verkopen hem al, en hij is al een paar uur te vinden op internet.
En hij is regiovrij!
Precies! Snap sowieso niet waarom hij hier anderhalve maand later uit komt? Was met World Tour ook al zo, een maand later ofzo?quote:
PAL versie moeten ze natuurlijk vertalen voor frankrijk/duitsland en misschien landen als spanje/italië, dus dan gooien ze hem er al uit in de VS en komt ie hier later uit als alle vertalingen rond zijn...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Precies! Snap sowieso niet waarom hij hier anderhalve maand later uit komt? Was met World Tour ook al zo, een maand later ofzo?
Alsof er zoveel verschil tussen de regio vrij USA versie zit en de PAL versie?
Tnx voor die linkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:18 schreef super-muffin het volgende:
Besteld
Heb voor de snelle verzendmethode gekozen, kan echt niet wachten
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Activison.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:32 schreef Dark_Prince het volgende:
Guitar Hero: Metallica is gelekt. Deze kerel heeft al een hoop filmpjes geupload naar youtube.
spoiler? Ik kan iig niet wachten.
Ook voor PS2? En welke website?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:10 schreef RacerDKB het volgende:
Hij is nu dus echt gelekt, winkels in USA verkopen hem al, en hij is al een paar uur te vinden op internet.
En hij is regiovrij!
dat je geen gezeur hebt dat je een Amerikaanse versie koopt voor een Europese consolequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:14 schreef porsche1 het volgende:
Wat is regio vrij?
En iemand een linkje waar ik hem kan bestellen? En wat is de prijs omgerekend in euro?
James kan het iig niet eens op medium spelenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:38 schreef super-muffin het volgende:
Ben wel benieuwd of ze zelf ook nummers kunnen FC'en op Expert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |