Hoe zijn ze daar nou toch op gekomen...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:
handig ook het voortgangsmetertje rechtsonder van op hoeveel sterren je inmiddels zit qua performance...
Briljante ingeving?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe zijn ze daar nou toch op gekomen...
quote:
Nieuwe cymbal aanvragen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:31 schreef RoW_0 het volgende:
derde drumstel enn... weer kapot
het is alleen de oranje cymbal en ik moet er heel hard op slaan. sensitivity staat al op 20.
kan ik er wat aan doen?
ik speel er nauwelijks mee. hoogstens 2 uur per week. en ik sla nooit hard.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:47 schreef TheSorrow het volgende:
Wat doe je in godsnaam met je drumstel?
Als je drie drumstellen weet te mollen terwijl anderen er veel minder problemen mee hebben ligt het niet aan de drumstellen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
ik speel er nauwelijks mee. hoogstens 2 uur per week. en ik sla nooit hard.
De drumstellen zjin anders echt wel prut hoor. Ik heb er uiteindelijk drie gekregen van Activision, de eerste had een kapotte verbinding, de tweede is me nog steeds een raadsel wat er mis mee was en de derde werkt pas enigszins fatsoenlijk. Ik hoor van meer vrienden dat ze er problemen mee hebben. Kwaliteit is gewoon niet heel goed.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:41 schreef Tokus het volgende:
[..]
Als je drie drumstellen weet te mollen terwijl anderen er veel minder problemen mee hebben ligt het niet aan de drumstellen.
Wel raar, de solo's van metallica lenen zich er wel voor zou je zeggen!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:10 schreef Morthill het volgende:
Vandaag bij Activision de vrijwel volledige versie al wat kunnen spelen, maar echt makkelijk is het niet. Master of Puppets is op hard best te doen (ik scoorde 93% of zo), maar er zit geen enkel stukje in waar je het touchgedeelte kan gebruiken. Op Expert durfde ik het nog niet echt aan. Geldt voor veel nummers trouwens, weinig touch, veel tikken.
op mediumquote:Op maandag 23 maart 2009 21:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wel raar, de solo's van metallica lenen zich er wel voor zou je zeggen!
Heb je nog gedrumd, of durfde je het niet aan?
De game komt pas 22 meiquote:Op maandag 23 maart 2009 21:21 schreef Dark_Prince het volgende:
Waarom ging er dit keer niet een groepje langs Activision om te spelen? Dat was de vorige keer wel bij GH:Aerosmith. Of komt dat nog?
En die Touchpad tja, die gebruik je toch nooit aangezien je ook kan tappen op de normale frets. De topspelers(GuitarHeroPhenom/JamesLikeCoulter/enz enz) gebruiken de touchpad ook nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |