abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65738714
Ik ben voor mijn paper op zoek naar de titel van films waarin de volgende situatie voorkomt:

Een persoon die met een kledingstuk vastzit aan een wegrijdende auto.

Ik ben op zoek naar dit motief in: films, tv-series/programma's, reclames en games.
Weten jullie er een?
Kunnen jullie bij het benoemen van een titel vertellen in welk deel van de film je dit te zien krijgt?

Titel van series:
Twenty-Four (aflevering wordt nog opgezocht)
Bassie en Adriaan - De reis door Amerika

Titel van films:
Hitch

(More to come)
pi_65739116
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 24

Hier kunnen ze misschien ook wel helpen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_65739327
dank! ik heb mijn vraag daar ook gepost.
pi_65739384
TT alert voor veld muis
Wie dit leest is gek
pi_65739389
misschien in een van de james bond films waarin dit gebeurd?...

please let me know als jullie wat weten!
pi_65739483
Ik kan mij vaag zulke scènes herinneren, maar heb er niet direct titels bij.

Doet Jim Carrey zoiets niet in Dumb & Dumber of The Mask ofzo? (Dat z'n stropdas zo achter een omhoogschuivend raam blijft haken, met allerlei hilariteiten tot gevolg)

Ik peins nog even verder.
pi_65739609
Chris Farley op het einde van Beverly Hills Ninja als ik me niet vergis..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_65739614
Ergens deze week zag ik Scrubs op CC, daar kan die blonde dokter (weet der naam ff niet), met der tas tussen de autodeur. Telt dat ook?
Verder ben ik wel benieuwd wat je er verder mee gaat doen. Wat voor opleiding doe je? Waar gaat je paper over?
pi_65739708
Antwoord op: Tja....1986

Ik studeer Media en Cultuur aan de UvA. Ik moet zoveel mogelijk titels hebben voor dit motief, zodat ik er een algemene betekenis aan kan koppelen (dus los van de betekenis in de films).

Tas tussen de deur telt helaas niet, ik moet me houden aan het kledingstuk dat tussen/vastzit aan een wegrijdende auto.
pi_65739884
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:22 schreef yzygoing het volgende:
Antwoord op: Tja....1986

Ik studeer Media en Cultuur aan de UvA. Ik moet zoveel mogelijk titels hebben voor dit motief, zodat ik er een algemene betekenis aan kan koppelen (dus los van de betekenis in de films).

Tas tussen de deur telt helaas niet, ik moet me houden aan het kledingstuk dat tussen/vastzit aan een wegrijdende auto.

okee.. ik zal nog even verder denken, maar er schiet mij op het moment niets te binnen. Succes in ieder geval.
pi_65739965
In The Naked Gun 2 wordt Nordberg meegesleept onder een auto en later onder een bus, of hij vastzit door kleding of door z'n dikke buik wordt volgens mij echter niet duidelijk.
  woensdag 4 februari 2009 @ 18:31:49 #12
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_65739982
Je/Jullie bent/zijn er vroeg bij met dit soort topics
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_65739985
Ik herinner me een Nederlandse reclame waar een vrouw met haar lange witte rok tussen de deuren van de bus blift hangen en zo in haar onderbroekje kwam te staan
Wie dit leest is gek
pi_65740073
Zoiets als dit ,alleen is dit echt en geen film

[ Bericht 9% gewijzigd door Nieuwschierig op 04-02-2009 18:44:09 ]
Wie dit leest is gek
pi_65740191
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:31 schreef Falco het volgende:
Je/Jullie bent/zijn er vroeg bij met dit soort topics
Normaal gesproken verschijnen deze topics eind februari/maart pas idd
pi_65740335
Ik weet dat Hitch die scene heeft.. dat will smith met zijn jas in de taxi zit