Maar jij bent ook fantastisch.. Ik vind het maar saai om voor mezelf te gaan koken.. Moet ik mezelf dan ook een schouderklopje geven als ik het weer goed gedaan heb?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kook ook altijd fantastisch
Zelfs als ik alleen ben
Is toch leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, er stonden 4 antwoorden, maar het goede antwoord stond er niet bij. En dat is 2x voorgekomen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
"de antwoordmogelijkheden staan er niet bij" was dat een keuze optie? Of snap ik er niks van
Pizzaquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef dawg het volgende:
Dus. Wie gaat het eerste typische singlegerecht roepen?
AH Stoommaaltijd Kip Mozzarella met spinazie, pasta penne en cherrytomaatjesquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef dawg het volgende:
Dus. Wie gaat het eerste typische singlegerecht roepen?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
AH Stoommaaltijd Kip Mozzarella met spinazie, pasta penne en cherrytomaatjes
Het lijkt mij dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken? Als zoiets voorkwam bij mij en dat werd aangekaart dan kreeg je gewoon de maximale punten voor die vraag die je kon behalen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, er stonden 4 antwoorden, maar het goede antwoord stond er niet bij. En dat is 2x voorgekomen.
@Murmeli; Ik moet dit halen om door te mogen met Psychologie. Dit is een wiskunde toets en je moet een 6 op VWO hebben en ik heb Havo. Hij heeft nu de normering deels aangepast, maar goed.. Ik zie wel even wat de rest doet.
Als je toch rookworst doet kan je net zo goed verse aardappelen doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:26 schreef MNR het volgende:
Andijvie, magere spekjes en rookworst (met van die aardapp. purree die klaar is terwijl je roert).
We have a winner!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
AH Stoommaaltijd Kip Mozzarella met spinazie, pasta penne en cherrytomaatjes
Ik zie het verband niet? (magere rookworst he?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je toch rookworst doet kan je net zo goed verse aardappelen doennog lekkerder!
Ik leg altijd de rookworst op de kokende aardappelen om warm te worden.. En uiteraard magere rookworst, die is lekker van de unox... Of gewoon de echte hema worstquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet? (magere rookworst he?).
Hmmmz dat moet denk ik wel aan te kaarten zijn. of het moet zo zijn dat je echt geen gelijk had en de antwoorden er wel bijstonden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, er stonden 4 antwoorden, maar het goede antwoord stond er niet bij. En dat is 2x voorgekomen.
@Murmeli; Ik moet dit halen om door te mogen met Psychologie. Dit is een wiskunde toets en je moet een 6 op VWO hebben en ik heb Havo. Hij heeft nu de normering deels aangepast, maar goed.. Ik zie wel even wat de rest doet.
een goede of een sexy?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn afstudeervoorstel is goedgekeurd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik word ook begeleidt door een goede kerel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()