abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19804299
Ik wil helemaal niets bevestigd zien, want meestal geloof ik ook niet in zo'n dingen, nu toch niet meer vroeger durfde dit wel eens gebeuren. Hetgeen jij zegt kan wel iets van waarheid inzitten maar je houd gewoon geen rekening met de omstaanders die bv. die rare trucjes in zijn huis gezien hebben, hebben die dan ook een of ander psychologisch aangelegenheid ? Die zien hetzelfde als de TS en ze zitten in een heel andere situatie,... Denk niet dat de psychologie daar ook maar 1 ding mee te maken heeft...Je wilt het jezelf makkelijk maken.
Pain is weakness leaving the brain !
pi_19808502
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 04:10 schreef Keromane69 het volgende:
In de psychologie zijn talloze 'onverklaarbare' zaken verklaard.
noem es wat voorbeelden?

en ik vraag me dan dus af hoe je een plas water in een videorecorder zou kunnen verklaren dmv psychologie?
pi_19816951
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 13:05 schreef Echoes het volgende:

[..]

en ik vraag me dan dus af hoe je een plas water in een videorecorder zou kunnen verklaren dmv psychologie?
Het gaat me momenteel niet zo zeer om die plas water in de videorecorder.
Wat mij meer intereseert, zijn de reacties van 2 mensen. De eerste is die kind (dacht een famililid?). Dan die vrouw die langs geweest is om te kijken wat ze kon doen. Zelfs de de gevoelens van de bewoners zegen meer dan wat dan ook. Waar ik hier op doel, is/zijn de gevoelens van de personen die er indirect niks mee te maken hebben. Mensen die langs zijn gekomen vanwegen vrienden/familie. Het zijn misschien wel alleen 2, maar toch, 1 kind (dacht dat ergens gelezen te hebben, kan het niet echt meer terughalen) en 1 vrouw.

Het heeft dan voglens mij weinig met psychologie te maken (als je over gevoelens praat, dan hoeft dat niet zozeer psychologies te zijn).

ps: ik kan wel die voorbeelden wel gaan geven. Echter, het is niet mijn bedoeling deze topic te "kapen". Mocht ik ooit die voorbeelden willen gaan geven, dan kan (en zal waarschijnlijk ook dan wel gebeuren) ik daar makkelijk een aantal topic's voor openen...

[ Bericht 5% gewijzigd door penduleum op 11-06-2004 18:18:13 ]
pi_19817176
Zie dit topic nu pas, maar moet ineens denken aan iets wat mij een jaar geleden overkwam.

Ik werd op een zondagochtend wakker en zag dat er naast mijn bed een boodschappenkrat stond met mijn oude schoolboeken er in (die bewaar ik, je weet maar nooit).Deze krat staat onderin mijn kledingkast. De krat zelf is een gammel ding wat je op moet tillen bij de bodem anders dondert ie uit elkaar. Dus ik dacht even dat er ingebroken was en dat iemand in mijn kledingkast had gekeken naar waardevolle spullen.

Ik heb toen mijn vriendin wakker gemaakt en gevraagd wat die krat daar deed, maar zij wist het ook niet. Het volgende waar ik aan dacht was dat onze kat misschien in die kast had gezeten (uit nieuwsgierigheid) en die krat er uitgegooid had tijdens zijn speurtocht naar dingen om mee te spelen. Maar die krat weegt echt wel 15 kilo ofzo, dus dat beestje kan het nooit gedaan hebben. Het rare was ook dat hij vlak voor de deuren ston (die dicht waren) en dat de krat er dus uitgetild moet zijn, met grote voorzichtigheid ivm de bodem, en de deuren weer dicht gedaan zijn en daarna de krat weer naar de deuren is toegeschoven.

De eerste reactie van mijn vriendin was: Je hebt geslaapwandeld en die krat er uit gehaald, maar waarom zou ik dat doen? En weet ik in mijn slaap ook dan dat die krat gammel is? Maar goed, alle deuren en ramen gecontroleerd om te kijken of er ingebroken was, maar dat was gelukkig niet het geval. Toen mijn ouders opgebeld of ik ooit bij hun thuis had geslaapwandeld, maar dat bleek ook niet het geval. Terwijl ik aan de telefoon zit hoor ik ineens mijn vriendin gillen dat de hele kast zeiknat is, onderin ligt een plas water (?) en verschillende kledingstukken zijn nat.

Tot op heden verdenkt mijn vriendin (en ik zelf ook wel) mij er van in de kast gezeken te hebben omdat ik de wc niet kon vinden(toch slaapwandelen), maar de vraag blijft waarom is zij niet wakker geworden van de herrie van het uit de kast halen van die krat, waarom waren tot op de één na bovenste plank de kleren nat? (zo groot is ie nu ook weer niet ).

Dus óf ik heb ook een bovennatuurlijk verschijnsel meegemaakt, óf jij hebt gewoon in je videorecorder staan zeiken......(niet lullig bedoeld)

[ Bericht 0% gewijzigd door wateringer op 11-06-2004 19:12:52 ]
pi_19832231
hmm vaag, jij bent nu de 3e persoon met water
Videorecorder (topicstarter)
Wekker en telefoon (uit ander topic)
Kast (wateringer)

een verband?
pi_19834416
misschien wordt het toch eens tijd te vertellen hoe je zwervende geesten naar het licht helpt, niemand hoeft dit te doen, maar baat het niet, dan schaadt het niet zeg ik altijd maar...

Er zijn mensen die in hun laatst geleefd leven niet wilden geloven of ook wel gezegd "niet willen accepteren" dat er nog een leven na de dood is, wat in feite helemaal geen dood is in "bewustzijnszin" gesproken. Alleen het lichaam sterft, niet het bewustzijn en de geest. Wanneer men te maken krijgt met een zwerver in huis door een geestverschijning, kloppen, wind, zien door kleine kinderen, je hond of kat merkt iets op en kijk naar 1 bepaalde richting, e.d. dan kan men het naar het licht toe helpen door door middel van je gedachten gericht aan die "zwerver". Men kan het op 1 of meerdere van de volgende manieren laten weten door te denken in deze zinnen.

1 - Ik weet dat je er bent, maar ik heb vandaag niemand binnen gelaten, hoe kom je hier ?, ik heb vandaag geen bel gehoord om open te doen.
2 - Ben je misschien door het raam naar binnen gekomen, maar dat kan toch niet?, alle ramen zijn dicht en het is slecht weer buiten. (afhankelijk van de dan geldende weersituatie)
3 - Kijk naar mijn mond, ik praat tegen je met mijn gedachten maar mijn mond blijft dicht, hoe kan dat ?, zie je wat ik bedoel.
4 - Hee pak eens dit papiertje van me aan?, of lukt je dat niet?.
5 - Hoe lang zwerf je al?, en wanneer ben je overleden?, en weet je soms het jaartal nog, het nu wel anno 2001 is.
6 - Loop eens mee naar mijn PC, en kijk eens goed naar het beeldscherm, zie je dat. (Laat het dingen zien van deze tijd), desnoods de ISS ruimtestation pagina. Ook iets van deze tijd.
7 - Kijk eens 360 graden om je heen, en zie je gids is vast in de buurt, misschien zie je nog je bekenden bij je staan.
8 - Visualiseer een lichtpoort met een regenboog of een bloemenpoort naar het licht toe, en wijs het er op dat het wetenschappelijk is bewezen. Het is geen vraagteken meer.
9 - Laat het eventueel deze site zien, en blader door de pagina's die hier van toepassing kunnen zijn.

Dit zijn de mogelijkheden om het te doen overtuigen dat er met hem of haar iets niet meer klopt met zijn/haar werkelijkheidsbesef. Valt het je lastig met kloppen of andere effecten, dan kan deze methode heel goed werken, maar een paar keer herhalen kan nodig zijn voordat het inziet van, Ja hier klopt iets niet meer, dus ik ben al overleden ?. Men kan hierop antwoorden in gedachten "ja je bent al over in de gene zijde, je moet alleen even de oversteek maken naar het licht toe, dit moet je zelf doen". Men merkt vanzelf wel hoe dit moet worden aangepakt mits men niet te bang is (geen reden voor) om deze methode toe te passen. Het werkt echt, ik heb via over en weer mailen vele mensen op deze methode gewezen en zij hebben korte tijd later niets meer opgemerkt. Wel kan men natuurlijk "zichtbaar" bezoek krijgen van een "goede" intelligentie bv. je eigen gids, overleden oma, een ander waar je vroeger goed mee om ging, in dat geval hoef je niets te doen. Alleen maar luisteren, c.q waarnemen wat het je wil vertellen. Dit gebeurt dan meestal in een slaap toestand tussen wakker en slapen. Wees er zeker van dat welke geest dan ook "zelf" geen veertje op kunnen pakken, maar zij kunnen wel zeer lichte dingen op gang brengen, een windvlaag bijvoorbeeld, kloppen, e.d. Het kan echter geen kwaad, het is wel een signaal van een zwerver. Gidsen en bekenden van je doen dit niet zo. Alleen zwervers laten op deze manier van zich horen. We hopen nu dat velen nu zelf een beetje weten hoe zoiets aan te pakken, dit kan veel ongemak voorkomen, en de "persoon" in kwestie is er ook eerder vanaf. Tevens helpt men ook, of dit nu een gewoon persoon is (aards) of een overleden persoonlijkheid.

Succes gewenst!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 29 oktober 2006 @ 22:18:10 #82
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_43050271
Op het gevaar af voor gek versleten te worden in hoeverre kan het van invloed zijn/worden op je eigen denken en doen?

Als er "iets" is dan is "het" nu flink pissed. Ik merk en voel dat ik af en toe de controle verlies, soms doe, denk en zeg ik dingen die ik normaliter niet zou zeggen of doen. Erg positief is het overigens ook niet.

Oh ja, reuzekick na weer 2 jaar van "voorvalletjes" maar ik zou het netjes melden als er dingen voorvallen.
Ik geloof nog steeds niet in geesten en dergelijken maar soms zijn dingen geen toeval meer. Kleine update: aan mijn persoonlijke omstandigheden is er eigenlijk bijna niks veranderd, woon nog steeds in hetzelfde huis, water is blijkbaar nog steeds "leuk" , de honden (we hebben er eentje bij) schieten af en toe nog steeds doodsbang een hoekje in of lijken iets te zien of te merken en de rest is ook nog redelijk hetzelfde.
Frequentie neemt soms toe maar er zijn ook periodes waarin er niks voorvalt. Ik kan ook niet meer "voorspellen" wanneer er iets gebeurt, hiervoor was het echt tijdens een bepaalde periode.
Bezoek is ook geen enkel probleem (meer), een vriendin van ons heeft ook mee kunnen genieten.

Nu ik dit type denk ik eigenlijk am I loosing it? Ik kan er alleen niet omheen dat ik erg vaak erg moe ben, vaak het gevoel heb niet meer zelf de controle te hebben, ik mis weleens stukjes tijd en soms kan ik mezelf "bekijken" alsof ik een stukje (slechte) film zit te kijken.
Misschien leg ik het niet zo goed uit maar misschien snapt iemand het, ik snap het in ieder geval niet.

Dit topic had ik echt onder een kloontje moeten openen. Op hoop van zegen dan maar.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:23:32 #83
158353 FeedMyPussy
Nu met lubrastrip!
pi_43099222
Ik zou aan de slag gaan met foto, film en EVP. Foto en film geven je misschien duidelijkheid om wie het allemaal gaat, en EVP biedt je de mogelijkheid om simpelweg te vragen wat ze willen of wat de bedoeling is. En ik wil je best helpen hoor
Flapuit aan kettingen.
pi_43109280
Lars, ik lees dit topic nu pas voor het eerst en vind het echt klote voor je dat het deze vormen aanneemt.
Alleen deze keer lijkt het er wel op alsof je zelf idd helemaal aan het doorslaan bent
Ik bedoel, hoor je gestommel en zo.. ja daar kan ik nog wel mee inkomen maar hoe moet ik het voor me zien als jij verteld dat je jezelf ziet zitten en zo? Kan je iets meer in details treden?

Maar eigenlijk reageer ik vooral hierom... TE BIZAR:
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 04:35 schreef shredder het volgende:
Kijk deze jongen heeft ook last van een plas water, niet uit een videorecorder, maar uit een wekker!
link:
What the fuck is dit nou weer!?

ik denk dat ik niet meer kan slapen, gelukkig woon ik in een nieuw huis. Ook al zou dit verhaal Bull zijn, het is geen leuk verhaaltje voor het slapen gaan.
Ik heb dus hetzelfde meegemaakt een aantal jaren geleden. Ook mijn wekker toen ik wakker werd helemaal dood met een plas water eromheen die ik pas ontdekte toen ik hem optilde!
En ook ik heb geroken en het was zeker geen pis of zo! Serieus.. het was water.
Ik woon nog thuis en we hebben geen huisdieren en ik lig ook nog eens op zolder. Wekker stond toen precies aan de kant van mijn kamer op een flink bureau ver weg van het raam!

wazige shit dit alles..

[ Bericht 0% gewijzigd door _DeMoN_ op 31-10-2006 18:21:28 ]
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_43128206
Ik heb 2 jaar geleden exact hetzelfde gehad met mijn printer. Op een ochtend werd in wakker, zet zoals altijd mijn computer aan, en toen zag ik een enorme plas water onder mijn printer. Er lagen papieren en wat formulieren onder, die ik weg kon gooien, want alles was zeiknat. Het was een kleurloze, reukloze substantie. Dus ik ben er altijd van uit gegaan dat het water was.

En nee, het was geen lekkage, want het water lag netjes onder de printer. Het kwam dus niet van boven ofzo.
In die tijd had ik ook wat last van de standaard flikkerende lampen etc. in mijn kamer. Typisch dat meer mensen hier 'last' van hebben.
If you open your mind too much your brain will fall out
  donderdag 2 november 2006 @ 11:04:40 #86
17709 hollander172
pi_43165182
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:14 schreef _DeMoN_ het volgende:
Alleen deze keer lijkt het er wel op alsof je zelf idd helemaal aan het doorslaan bent
quote:
Ik bedoel, hoor je gestommel en zo.. ja daar kan ik nog wel mee inkomen maar hoe moet ik het voor me zien als jij verteld dat je jezelf ziet zitten en zo? Kan je iets meer in details treden?
Uittreden. Vroeger kon ik dit vrij goed sturen maar als het ineens vanzelf gaat is het toch minder leuk.

Hier een linkje: Klik!
  vrijdag 3 november 2006 @ 20:12:11 #87
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_43214145
Ik wil een tvp
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_43295780
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:34 schreef Sprouts het volgende:
Ik heb 2 jaar geleden exact hetzelfde gehad met mijn printer. Op een ochtend werd in wakker, zet zoals altijd mijn computer aan, en toen zag ik een enorme plas water onder mijn printer. Er lagen papieren en wat formulieren onder, die ik weg kon gooien, want alles was zeiknat. Het was een kleurloze, reukloze substantie. Dus ik ben er altijd van uit gegaan dat het water was.

En nee, het was geen lekkage, want het water lag netjes onder de printer. Het kwam dus niet van boven ofzo.
In die tijd had ik ook wat last van de standaard flikkerende lampen etc. in mijn kamer. Typisch dat meer mensen hier 'last' van hebben.
wtf, het moet niet gekker worden
Bij ons allen lag het er dus ook onder. Het apparaat zelf was niet nat, alleen de onderkant en zo
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
  maandag 6 november 2006 @ 17:26:10 #89
17709 hollander172
pi_43296082
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:17 schreef _DeMoN_ het volgende:

[..]

wtf, het moet niet gekker worden
Bij ons allen lag het er dus ook onder. Het apparaat zelf was niet nat, alleen de onderkant en zo
Yup wat dat toch met water is?

Ik ga er in ieder geval vanuit dat het water is, het is geur- en kleurloos en nee ik heb het niet geproefd. Overigens ben ik het ook tegengekomen op plekken die je niet onder kan zeiken dus dat lijkt me redelijk uitgesloten.
pi_43305069
Vaag zeg... Heb je al eens aardstralen laten meten? Daar denk ik meteen aan als ik lees dat er bepaalde plekken in huis lijken te zitten waar andere mensen zich ook niet prettig voelen, en hoe je zelf minder goed in je vel zit (aardstralen kunnen je ziek maken)..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')