Op het gevaar af voor gek versleten te worden
![]()
in hoeverre kan het van invloed zijn/worden op je eigen denken en doen?
![]()
Als er "iets" is dan is "het" nu flink pissed.
![]()
Ik merk en voel dat ik af en toe de controle verlies, soms doe, denk en zeg ik dingen die ik normaliter niet zou zeggen of doen. Erg positief is het overigens ook niet.
![]()
Oh ja, reuzekick na weer 2 jaar van "voorvalletjes"
![]()
maar ik zou het netjes melden als er dingen voorvallen.
![]()
Ik geloof nog steeds niet in geesten en dergelijken maar soms zijn dingen geen toeval meer. Kleine update: aan mijn persoonlijke omstandigheden is er eigenlijk bijna niks veranderd, woon nog steeds in hetzelfde huis, water is blijkbaar nog steeds "leuk"
![]()
, de honden (we hebben er eentje bij) schieten af en toe nog steeds doodsbang een hoekje in of lijken iets te zien of te merken en de rest is ook nog redelijk hetzelfde.
![]()
Frequentie neemt soms toe maar er zijn ook periodes waarin er niks voorvalt. Ik kan ook niet meer "voorspellen" wanneer er iets gebeurt, hiervoor was het echt tijdens een bepaalde periode.
![]()
Bezoek is ook geen enkel probleem (meer), een vriendin van ons heeft ook mee kunnen genieten.
Nu ik dit type denk ik eigenlijk am I loosing it?
![]()
Ik kan er alleen niet omheen dat ik erg vaak erg moe ben, vaak het gevoel heb niet meer zelf de controle te hebben, ik mis weleens stukjes tijd en soms kan ik mezelf "bekijken" alsof ik een stukje (slechte) film zit te kijken.
Misschien leg ik het niet zo goed uit maar misschien snapt iemand het, ik snap het in ieder geval niet.
Dit topic had ik echt onder een kloontje moeten openen.
![]()
Op hoop van zegen dan maar.