wat een super goeie instelling!quote:
Oh is dat dan niet zo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat dus alleen denkt nu iedereen dat t om iemand van de mini meet gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:34 schreef rival het volgende:
oke geld heb ik niet!
maar ik ben me toch een partij..........Een partij ... saai?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Vind je het gek dat ze afstand neemt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:26 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Mwah, ik vind iemand erg leuk en aantrekkelijk en diegene neemt wat afstand om perfect logische redenen. Verliefd zijn is niet aan de orde, ik word helemaal niet snel verliefd. Het was wel lang geleden dat ik zo snel echt onder de indruk was van iemand trouwens.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:34 schreef rival het volgende:
oke geld heb ik niet!
maar ik ben me toch een partij..........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
raad maar wat ik deed
Ik zat gister nog een juweel van een topic van je te lezen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze afstand neemt.![]()
Kom op zeg. Ik krijg het al benauwd van je...
Neuken?
Herkenbaar. Pak draag ik alleen als ik er echt representatief uit moet zien en een stropdas alleen bij hoge uitzondering.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
@ JoeyT
Nee, maar ik zou mij ook helemaal niet op mijn gemak voelen in een pak met stropdas. Als ik casual kleding draag dan voel ik mij meer op mijn gemak.
Nee, dank je.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze afstand neemt.![]()
Kom op zeg. Ik krijg het al benauwd van je...
Neuken?
goschie, gefrustreerd typje zegquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef Em.ster het volgende:
Ik wil gewoon een leuke vrouw die ook voor mij gaat en niet achteraf met een perfect logische redenering komt waardoor je niet eens boos kunt zijn.. Mannen moet ik sowieso niet meer voor iets serieus.
Het is wel een goede instelling. Maar er naar leven is toch iets moeilijker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een super goeie instelling!
quote:
De goede oude tijdquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zat gister nog een juweel van een topic van je te lezen.
Ligt natuurlijk ook totaal aan waar je voor soliciteerd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
@ JoeyT
Nee, maar ik zou mij ook helemaal niet op mijn gemak voelen in een pak met stropdas. Als ik casual kleding draag dan voel ik mij meer op mijn gemak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |