ja wat wil je me dan duidelijk maken ? Waarom ik geen club uit de regio zou steunen of wat ?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja ok, dan heb je het puur over voetbal kijken, niet over supporteren. Dan is het logischer. En dat de Bundesliga top is weet ik ook wel, een vriend van me heeft een seizoenkaart van BVB en Schalke heb ik ook wel eens bezocht.
Ik vond het vreemd dat je wel een nieuwe club wil kiezen om te supporteren in het buitenland, maar geen in je eigen gemeente. Maar dat is dus niet aan de orde.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja wat wil je me dan duidelijk maken ? Waarom ik geen club uit de regio zou steunen of wat ?
Nee. Ik woon niet in een gemeente met topvoetbal. Ik woon precies tussen Venlo en Sittard in, maar supporter Mvv al sinds mijn 10e.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vond het vreemd dat je wel een nieuwe club wil kiezen om te supporteren in het buitenland, maar geen in je eigen gemeente. Maar dat is dus niet aan de orde.
Gelukkig zijn mensen niet allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:19 schreef Evertje het volgende:
Snap trouwens nog altijd niet hoe je voor twee verenigingen kunt zijn.
Voor mij is er maar 1 club, en dat is Fortuna. Aan die passie zal nooit een andere club kunnen komen, nog niet op 1%.
Ach, als PSV'er kom ik ook regelmatig bij Fortuna. Er is voor mij ook maar een club, maar wat maakt het uit om eens een andere club te bezoeken (geen rivaal dan...). Ik ga er puur voor de lol heen, al hoop ik natuurlijk wel altijd dat ze winnen. Nog nooit bij een andere club dan Fortuna geweest?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:19 schreef Evertje het volgende:
Snap trouwens nog altijd niet hoe je voor twee verenigingen kunt zijn.
Voor mij is er maar 1 club, en dat is Fortuna. Aan die passie zal nooit een andere club kunnen komen, nog niet op 1%.
Precies.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ach, als PSV'er kom ik ook regelmatig bij Fortuna. Er is voor mij ook maar een club, maar wat maakt het uit om eens een andere club te bezoeken (geen rivaal dan...). Ik ga er puur voor de lol heen, al hoop ik natuurlijk wel altijd dat ze winnen. Nog nooit bij een andere club dan Fortuna geweest?
Is ook niks mis mee, alleen beleven wij het anders dan jij.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mensen niet allemaal hetzelfde.
Dan zouden wij mannen allemaal geilen op 1 vrouw in de wereld en kwamen miljoenen vrouwen er met een vibrator vanaf.
Ik volg en support alledrie de clubs. Niks mis mee i.m.o.
Oke, hetzelfde dusquote:Op maandag 16 maart 2009 15:37 schreef Evertje het volgende:
En, ik ga ook wel eens naar andere clubs kijken. Maar daar heb ik gewoon niet dezelfde beleving en passie bij als ik op de tribune zit. Ik ben bijvoorbeeld blij als Racing Genk scoort, maar opspringen doe ik niet, een beschaafd applausje volgt er dan.
Waar heb ik bovenstaand gezegd ?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:27 schreef TheYoung1 het volgende:
Dat je jij het dan niet kan voorstellen om maar voor 1 club te zijn, en niet hetzelfde hart en gevoel bij een fusie-club of een andere club waar je wel eens gaat kijken, te hebben zegt genoeg.
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar heb ik bovenstaand gezegd ?
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
oh.
ja maar moet fsc toch ff redden hequote:
Aha. Dit is dus je manier van communiceren. Volgens mij post ik niks verkeerds in dit topic, maar kom jij met argumenten die nergens door mij genoemd zijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:39 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nice come-back...
Ga nu maar weer terug naar ONZ/KLB.
Ik hoop voor je, net zoals mijn postkes hier en daar, dat dat wel een bijdrage aan de redding van ons ieder cluppie mag zijn jaquote:Op maandag 16 maart 2009 18:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja maar moet fsc toch ff redden he
Sufkut...quote:Op maandag 16 maart 2009 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha. Dit is dus je manier van communiceren. Volgens mij post ik niks verkeerds in dit topic, maar kom jij met argumenten die nergens door mij genoemd zijn.
Je valt al vrij snel door de mand qua intelligentie met je vreemde aannames.
Edit: Oh ik zie het al. Woonplaats Heerlen. Ik moet iets verkeerds hebben gezegd over Roda gok ik zo![]()
Zal zoals meestal wel in de avonduren plaatsvinden...Ff het nieuws in de gaten blijven houden vanaafquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:26 schreef Biertjuhhhh het volgende:
niks bekend geworden zeker vandaag? dacht dat ze vandaag richting gemeenteraden en provincie gingen?
sittard - gellen vind een bvo niet nodig in de stad en willen geen geld geven aan fsc .quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:43 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zal zoals meestal wel in de avonduren plaatsvinden...Ff het nieuws in de gaten blijven houden vanaaf
nee hoezo niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:48 schreef TheYoung1 het volgende:
Er komt geen fusie post!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |