De TT is ook wel een behoorlijke dooddoener trouwens, Noukie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Natuurlijk, een zak voor clichés en dooddoeners hier!
Tja, sommige dingen zijn niet met woorden te omschrijven, die moet je gewoon ervaren
Ik zal geen reactie meer plaatsen hieropquote:
quote:Fok is for Gays
Stop crying and joing NPO FOK is for dumb guys better join us
www.pacificorder.net/forum/
ik had het over het maken, niet het opvoedenquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn ouders hebben mij niet opgevoed, dat heb ik zelf gedaan. Ging veel beter.![]()
Het is niet alleen de leeftijd het is ook het mannelijkgeslacht.
ik ben goed!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
Dat is sneller dan de meeste mensen, doe je goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkomquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:39 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Nieuwe (semi) single aanwezig. ik ben nu bezig met een meid (geen relatie) waarvan ik weet dat het al niks gaat worden, van beide kanten uit. 1e keer dat ik zoiets heb, en het voelt een beetje raar. Ik weet niet goed hoe ik ermee om moet gaan, ik heb namelijk graag alles onder controle, en dat is in dit geval niet zo...
Ik kom meestal niet verder dan lurken, met de snelheid in de singlestopicsquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
Ik blijf maar tvpen en niet normaal posten
Heyquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:39 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Nieuwe (semi) single aanwezig. ik ben nu bezig met een meid (geen relatie) waarvan ik weet dat het al niks gaat worden, van beide kanten uit. 1e keer dat ik zoiets heb, en het voelt een beetje raar. Ik weet niet goed hoe ik ermee om moet gaan, ik heb namelijk graag alles onder controle, en dat is in dit geval niet zo...
ik ben nu driftig aan het posten vanmorgen en hou het wel bij...quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom meestal niet verder dan lurken, met de snelheid in de singlestopics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:36 schreef automatic_ het volgende:
Ik zal geen reactie meer plaatsen hierop
Welkom hier.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:39 schreef BenjaminFranklin het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:45 schreef robbolo het volgende:
TvpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Jij moet ook hard werken hier op fok.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom meestal niet verder dan lurken, met de snelheid in de singlestopics.
dan zeg je toch vaarwel?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:39 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Daar sta ik om bekend!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:36 schreef dawg het volgende:
[..]
De TT is ook wel een behoorlijke dooddoener trouwens, Noukie.
Ervaren? Tenzij wij binnen nu en een week gaan daten zul je toch iets duidelijker moeten zijn.
Tis een soort sexrelatie, maar we verschillend als een malle. We hebben er al over gepraat, en zij tot de conclusie gekomen dat dit gewoon leuk is, maar een relatie zit er niet in. Ik ben te veel commited en zij is een iemand die nogal los is. Dus voor mij een 1e keer waar ik een beetje vastzit. Ik ben niet verliefd, maar gewoon de situatie er omheen. Zo vroeg ze of ze iemand mocht zien, en dan krijg ik meteen weer een beetje klamme handen omdat ik dan toch liever niet heb omdat we aant daten zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey
Welkom Newbie
Hoezo weet je dat het niets gaat worden?
Ik heb Disney.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:36 schreef kwaakvaak het volgende:
De reclame's onder het forum zijn ook best triest zeg
[..]
dus is het niet beide kanten, maar haar kantquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:49 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Nee, want het is supergezellig en het is te leuk om er gewoon mee te stoppen
Maar ja, hoe meer tijd je besteedt aan posten, hoe groter de kans dat je single blijft, natuurlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben nu driftig aan het posten vanmorgen en hou het wel bij...
en als ik straks ga lunchen en hier weer kom, zijn ze 3 topics verder en volg ik het ook niet meer
Je wilt gewoon liever een relatie, duidelijk. Ik zou ermee stoppen, klamme handjes zijn vervelend!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:48 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Tis een soort sexrelatie, maar we verschillend als een malle. We hebben er al over gepraat, en zij tot de conclusie gekomen dat dit gewoon leuk is, maar een relatie zit er niet in. Ik ben te veel commited en zij is een iemand die nogal los is. Dus voor mij een 1e keer waar ik een beetje vastzit. Ik ben niet verliefd, maar gewoon de situatie er omheen. Zo vroeg ze of ze iemand mocht zien, en dan krijg ik meteen weer een beetje klamme handen omdat ik dan toch liever niet heb omdat we aant daten zijn.![]()
Dus ik heb gezegd, ja kan wel, maar dan stap ik eruit... omdat ik me daar toch niet lekker bij voel, beetje zelfbescherming. Nu hebben we afgesproken om gewoon gezellig te houden en zolang het leuk is niemand anders te zien, en dat vind ik best prima. Maar het zal dus wel n keer ophouden..
Bahquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij moet ook hard werken hier op fok.Al die postjes nalezen enz.
dus als ik nu aan het werk ga, heb ik minder kans om single te blijven?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ja, hoe meer tijd je besteedt aan posten, hoe groter de kans dat je single blijft, natuurlijk.
Ligt eraan of je leuke collega's hebt die mogelijk relatiemateriaal zouden zijn!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
dus als ik nu aan het werk ga, heb ik minder kans om single te blijven?
ze heeft gezegd dat zij dat precies ook zo ziet. Nogmaals, dit is een eerste keer dat ik zoiets heb en moet er nog wel aan wennen. Maar we kunnen echt lachen met elkaar, kijk dat er dan geen relatie inzit, jammer, maar dit is gewoon leuk, en daar denkt zij hetzelfde over...quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
dus is het niet beide kanten, maar haar kant
Als daar problemen zijn en ik langs moet, believe me, dan post ik nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan of je leuke collega's hebt die mogelijk relatiemateriaal zouden zijn!
Je kunt er op 2 manieren je ermee bezig houden:quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:48 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Tis een soort sexrelatie, maar we verschillend als een malle. We hebben er al over gepraat, en zij tot de conclusie gekomen dat dit gewoon leuk is, maar een relatie zit er niet in. Ik ben te veel commited en zij is een iemand die nogal los is. Dus voor mij een 1e keer waar ik een beetje vastzit. Ik ben niet verliefd, maar gewoon de situatie er omheen. Zo vroeg ze of ze iemand mocht zien, en dan krijg ik meteen weer een beetje klamme handen omdat ik dan toch liever niet heb omdat we aant daten zijn.![]()
Dus ik heb gezegd, ja kan wel, maar dan stap ik eruit... omdat ik me daar toch niet lekker bij voel, beetje zelfbescherming. Nu hebben we afgesproken om gewoon gezellig te houden en zolang het leuk is niemand anders te zien, en dat vind ik best prima. Maar het zal dus wel n keer ophouden..
Natuurlijk is het leuk, maar als jij er klamme handjes van krijgt als zij iemand anders ziet, dan ben je qua gevoel al een stapje verder. Geeft niet, maar dan kan je op den duur wel in de knoop komen, maar dat is mijn ervaring.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:53 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
ze heeft gezegd dat zij dat precies ook zo ziet. Nogmaals, dit is een eerste keer dat ik zoiets heb en moet er nog wel aan wennen. Maar we kunnen echt lachen met elkaar, kijk dat er dan geen relatie inzit, jammer, maar dit is gewoon leuk, en daar denkt zij hetzelfde over...
Nou misschien dat ik wat meer ga vertellen erover dan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Hihi, veel plezier ermeequote:Op woensdag 4 februari 2009 12:00 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Ik weet dat jullie gelijk hebben waarschijnlijk, maar het is nog gewoon te leuk..![]()
ik laat mezelf een beetje aan het lijntje houden, maar toch ook weer niet... ik zie wel wat er van komt, ik weet uit ervaring dat als ik iets wil leren dat ik eerst keihard op mn bek moet gaan.
sterktequote:Op woensdag 4 februari 2009 12:00 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Ik weet dat jullie gelijk hebben waarschijnlijk, maar het is nog gewoon te leuk..![]()
ik laat mezelf een beetje aan het lijntje houden, maar toch ook weer niet... ik zie wel wat er van komt, ik weet uit ervaring dat als ik iets wil leren dat ik eerst keihard op mn bek moet gaan.
Tja daar heb je gelijk in en geloof mij; je komt er dan ook wel overheenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:00 schreef BenjaminFranklin het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou misschien dat ik wat meer ga vertellen erover dan...Dan zal het vast niet zo spannend zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je maakt eens wat mee en het kan inderdaad leuk en handig zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:04 schreef BenjaminFranklin het volgende:
tis weer eens wat anders, ben ook pas 20, dus nog zat te leren op dit gebied. Thx allemaal!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan zal het vast niet zo spannend zijn.
"Do not fear mistakes. You will know failure. Continue to reach out." --Benjamin Franklinquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:04 schreef BenjaminFranklin het volgende:
tis weer eens wat anders, ben ook pas 20, dus nog zat te leren op dit gebied. Thx allemaal!
QFTquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:18 schreef Techno het volgende:
[..]
"Do not fear mistakes. You will know failure. Continue to reach out." --Benjamin Franklin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |