abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 februari 2009 @ 09:43:25 #151
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65823904
Fruppel, wat een verhaal zeg, erg heftig allemaal. Gelukkig is het minder erg dan verwacht...

Estrys, heel veel sterkte en hopelijk knap Seb snel op en kunnen jullie allemaal lekker thuis blijven.

Mrien, beterschap met Lotte...

Lennon heeft zn huilknop gevonden... gisteren wat meer gehuild en nu ook weer. Als je hem dan de speen geeft, is hij wel weer rustig... maar ja die spuugt hij af en toe dan weer uit.
Make love, not war ☮
  zaterdag 7 februari 2009 @ 09:54:50 #152
108648 cattie
lieve moeder
pi_65823975
Oh Estrys, wat een ellende in dat ziekenhuis... Ik kan er ook pissig om worden! En nu is hij er weer. Hopelijk gaat het snel beter.

Fee heeft een verstopt neusje. Erg zielig, want van het niet goed kunnen ademhalen wordt ze erg boos. Ik druppel moedermelk in haar neusje en dat helpt wel, maar binnen een half uur zit het dan weer vast. Neadless to say dat we weinig hebben geslapen vannacht...
pi_65824625
Ahw Cattie, klote bij zo'n kleintje..

Elin ligt hier al 10 minuten te ' DAAAAAAAAAAAAAAA DEEEEEEEEEEEE'EN' ubercute
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_65825600
Aww arme Fee!

Ik heb vannacht lepeltjelepeltje geslapen met mijn dochter Ze had weer een portie mama-aandacht nodig blijkbaar
Saartje
  zaterdag 7 februari 2009 @ 13:24:51 #155
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65827208

Nienke loopt los

Los staan was al tijden geen enkele moeite, achter de kar lopen ook al weken, een stapje los ook al een aardige tijd.. maar vandaag al verschillende keren 3/4/5 en meer stapjes.
Ze moet alleen wel wat in d'r handen hebben lijkt het wel Maar dit is wel het echte werk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_65827231
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:24 schreef E.T. het volgende:

Nienke loopt los

Los staan was al tijden geen enkele moeite, achter de kar lopen ook al weken, een stapje los ook al een aardige tijd.. maar vandaag al verschillende keren 3/4/5 en meer stapjes.
Ze moet alleen wel wat in d'r handen hebben lijkt het wel Maar dit is wel het echte werk
Wat goehoeeeeeed!
  † In Memoriam † zaterdag 7 februari 2009 @ 14:00:26 #157
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_65827902
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:24 schreef E.T. het volgende:

Nienke loopt los

Wat leuk E.T.! Hoera voor Nienke
Maja is een dagje jonger en die staat sinds gisteren. Wat kunnen die kleintjes toch verschillen in tempo
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zaterdag 7 februari 2009 @ 14:13:13 #158
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65828103
Lopende meisjes En nu wordt het "vangen" geblazen

Twan is vanmorgen weer grote broer geworden... zn broertje heet Brandy en weegt 3920 gram en is 52 cm. Heel bijzonder voor hem.. binnen 15 dagen 2x broer worden. Grappig is dat beide broertjes tzt bij elkaar in de klas kunnen komen.... tenminste als mn ex + vriendin hun zoontje naar dezelfde school doen als waar Twan nu zit.
Make love, not war ☮
pi_65828600
Nienke wat goed! Madam hier trekt zichzelf nog niet eens verder op dan tot haar knietjes Ze heeft geen haast
Saartje
pi_65829410
Even een berichtje vanuit het ziekenhuis. Seb heeft nog steeds koorts 38,7 nu. Uit het bloed is gebleken dat het viraal is dus geen antibiotica wat goed nieuws is. Hij moet nog zeker een dag blijven, ik kolf nu zodat ik thuis kan slapen en manlief hier. seb piept en kreunt heel zielig. Hij krijgt paracetamol en morgen weer bloedonderzoek. Heel sneu allemaal voor het mannetje.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zaterdag 7 februari 2009 @ 16:00:54 #161
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65829873
jee, wat naar voor Seb

We hebben meteen maar schoenen voor Nienke gekocht vanmiddag we waren toch in het winkelcentrum en ik moest nog steeds iets voor op de fiets voor d'r voetjes.. dan meteen maar een stevig slofje/zacht schoentje. Mooie paarse Elefanten
En ze ging vanmiddag ook al in d'r nieuwe autostoel voor het eerst.. Hele dag voor d'r
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_65830196
Wat goed van Nienke!

Beterschap voor Seb

Lotte is echt heel zielig, vanmorgen vroeg had ze 39 graden koorts. Na zetpil 38 graden en om half 2 (zetpil uitgewerkt denk ik) 39,5. Toen maar nieuwe pil gegeven
zielig hoor
ze is ook heel moe maar slaapt maar kort
pi_65830349
Estrys, sterkte en beterschap voor Seb!

Een voor Nienke, gelijk nieuwe schoentjes en in de nieuwe autostoel, E.T.gaat hard dan inene he?

Ahgossie mrien wat zielig Arme Lotte

Nou hier weer terug bij af, even leek het weer goed te gaan maar de flessen komen net zo hard weer terug zoals ze er in gaan. Koen brult omdat hij honger heeft en als hij gegeten heeft dan komt het met het boertje er weer uit. En ook nog steeds flinke spuitluiers

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2009 16:35:41 ]
pi_65834520
jen heeft vanmorgen nog overgegeven, dus had ik haar meegenomen naar de scholingdag. Ze was nog niet lekker en daardoor heel mak. Half toetje en half fruithapje op. Boterham met chocopasta zelfs niet. Maar vanavond een paar happen broccoli en zelfs een paar slokken uit mama's beker. Ze heeft wel vaak bij mij gedronken, elk slokje is er een.
Kortom, iets beter maar nog niet mijn vrolijke veelvraat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65835517
iamredleader, Tinuviel en "Nemo" komen zich ook in dit topic melden

"Nemo" is geboren op maandag 2 februari 2009 (om 03:35), zijn officiele naam wordt maandag met de besnijdenis (Joodse jongen ) bekendgemaakt.

zaterdag 7 februari 2009 @ 21:37:39 #166
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65835634
Welkom Nemo!
Alle mama's met zieke kindjes, heel veel sterkte!
Nienke
Lekker douchen!
pi_65835709
Welkom 'Nemo'!
pi_65836194
Welkom "Nemo"

Jen en Saar hebben zeker hetzelfde virus? Donderdag had ze koorts en was ze heel tam, vanaf vrijdag is ze koortsvrij maar eet ze ook amper meer. Alleen fruit en yoghurt gaan er goed i. Ik geef dus de hele dag maar kleine stukjes boord, beschuit en krentenbol zodat ze nog iets binnenkrijgt. Door het fruit pureer ik ook wat groente en zo krijgt ze tenminste nog iets binnen. Drinken doet ze nog wel gelukkig.
Vanmiddag was manlief haar wat te eten aan het proberen te geven toen ze ineens begon te spugen. Heel zielig! In mijn poging haar te troosten tijdens het spugen zat ik zelf ook helemaal onder (lekker joh, kinderen ) dus daarna maar samen onder de douche geweest.
Ze is om 18.00 uur naar bed gegaan en ik heb haar nog niet gehoord..arm schaapje
Saartje
pi_65836468
Sneu Maneki!

Leander ligt bekaf te pitten na de meet van vandaag en toen ook nog een verjaardag.
Wordt wrs rustig nachtje
pi_65836511
Beterschap voor alle zieke kindjes hoor, ze zijn dan ook zo zielig.
Er schijnt nogal iets te heersen. Op de kinderafdeling hadden ze gisteravond al vijf kindjes/zuigelingen binnen gehad met hoge koorts zei de kinderarts. Seb was de laatste die ze konden opnemen daarna moesten ze naar de spoedeisende hulp of naar een ander ziekenhuis uitwijken.
Ik ben naar huis gegaan om te slapen, na drie nachten in het ziekenhuis slapen ben ik aardig op moet ik zeggen, maar heb de hele weg naar huis gehuild. De eerste keer in 45 weken dat ik mijn kind ergens achter laat voor een nacht. Ik weet wel dat mijn man goed voor hem zal zorgen maar toch een hele stap. Ik heb geprobeerd (tussen de gewone voedingen door) ook nog twee voedingen te kolven voor de nacht maar had maar genoeg voor 1 dus die andere voeding zal flesvoeding zijn en daar baal ik eigenlijk ook wel van. Maar ben ook gewoon te moe om een fatsoenlijke hoeveelheid te kolven volgens mij. Dus dan maar zo, het is niet anders. Nou ga ik slapen en morgenvroeg weer lekker vlug naar mijn ventje.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_65836685
Welterusten Estrys! En ik denk dat elke mama zou huilen hoor
pi_65836820
och Estrys heel begrijpelijk dat je zo moe bent nu hoor, het is ook niet niks! Nu gewoon lekker slapen en morgen is er weer een dag
Saartje
pi_65836871
Slaap lekker Estrys, hopelijk kun je een beetje slapen zonder manlief en kind
pi_65843619
Welkom "Nemo"!!

Hoe is het met de zieke kleintjes?
pi_65846215
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 21:32 schreef iamredleader het volgende:
iamredleader, Tinuviel en "Nemo" komen zich ook in dit topic melden

"Nemo" is geboren op maandag 2 februari 2009 (om 03:35), zijn officiele naam wordt maandag met de besnijdenis (Joodse jongen ) bekendgemaakt.

Van harte gefeliciteerd!

Ik heb gisteren Elin voor het eerst op r buikje gedropt..en toen hief ze zo haar hoofdje op en liet m daar ook een flinke tijd de tranen sprongen in mn onderbroek

en ze heeft ook voor het eerst in r eigen bed geslapen (niet meer in de wandelwagenbak) dat ging super..ze sliep zelfs langer dan normaal.. en ik kan lekker naar r kijken
wanna rub mah puppeh?!
pi_65847210
o wie heeft er rvaring met babyzwemmen?
wanna rub mah puppeh?!
pi_65847325
Ik geloof dat DaviniaHR veel ervaring heeft met babyzwemmen (ze zit in het 1 tot 2 jaars-topic

Nemo maakt het goed, vandaag voor het eerst een klein beetje bijgevoedt, ging er zonder probleem in (20cc). Nu ligt 'ie lekker te maffen in de wieg
pi_65847364
hier ook ervaring met babyzwemmen, we zwemmen al wekelijks met pepijn sinds hij 3 maanden oud is.
wat wil je weten?
  zondag 8 februari 2009 @ 14:30:11 #179
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65847824
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:19 schreef iamredleader het volgende:
Ik geloof dat DaviniaHR veel ervaring heeft met babyzwemmen (ze zit in het 1 tot 2 jaars-topic

Nemo maakt het goed, vandaag voor het eerst een klein beetje bijgevoedt, ging er zonder probleem in (20cc). Nu ligt 'ie lekker te maffen in de wieg
Bijgevoed zonder T meneer!!!
Waarom hebben jullie bijgevoed? Gekolfde melk of echt kv?
(Ik moet werken terwijl eli slaapt, is het te merken )

Dakota, babyzwemmen is erg leuk.
Wat wil je weten?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65848993
Of het leuk is..of je echt les nodig hebt of beter gewoon zelf wat kan gaan spetteren met je kleintje
wanna rub mah puppeh?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')