abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65758225
Fijn dat Merel weer opknapt, Fuente.

Jeej Isis, goedzo meiske

Arme Saar, beterschap meisje, dat koorts snel mag zakken
Jennifer ook nog niet aan de betere hand... Succes bij de HA
Er is echt wat rond gegaan op die meet

Koen is ook heel erg hangerig vandaag, nog een dunne luier waar je u tegen zei en toen ik terug kwam van school lag Koen bij papa te slapen
Inmiddels heeft hij weer wat gedronken en ligt hij lekker te slapen in zijn bedje.

Zieke kindjes zijn zo sielug

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2009 09:52:37 ]
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:50:42 #77
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_65758226
Goedemorgen .

Beterschap voor alle zieke kindjes .
pi_65758476
Zieke kindjes zijn inderdaad zielig... veel beterschap allemaal
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:42:34 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65759524
Beterschap voor alle zieke kindjes!

Fruppel, hoe is het nu met jullie en met Danique?
pi_65760193
we kijken het een dagje aan. Morgen naar de HA. Wel in de gaten houden met uitdrogen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65762418
Tand 3 is door! Dat mocht ook wel; deze heeft d'r meer last bezorgd dan die 2 tanden tegelijk half december.
Nu kan ze pas echt goed het niettangeffect uitoefenen op m'n borsten tijdens het drinken
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_65762486
Jen mag niet lusteloos worden, maar wat is dat precies?

Ze slaapt eigenlijk alleen maar. Ze is pas een uurtje op geweest... Maak ik me zorgen om niets? Veel slapen is toch ook goed voor snel herstel?
pi_65762536
Lotte is ook niet helemaal lekker en slaapt ook veel Tico
Als je zelf niet lekker bent wil je ook veel slapen, lijkt me heel normaal dus
pi_65763214
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:17 schreef Llewella het volgende:
Tand 3 is door! Dat mocht ook wel; deze heeft d'r meer last bezorgd dan die 2 tanden tegelijk half december.
Wacht maar tot de kiezen komen, als je pech hebt...
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  donderdag 5 februari 2009 @ 12:50:54 #85
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65763331
Ik vind lusteloos als ze helemaal niet zichzelf zijn als ze wel wakker zijn. Finn was vorige week ook ziek en heeft de hele dag zowat alleen maar geslapen, maar als ie wakker was was ie wel even echt goed wakker en wilde hij weer spelen of boekje lezen. Niet lusteloos dus. Het duurde alleen telkens max een kwarttier, daarna viel ie alweer om van de slaap
pi_65763385
Koen zijn eten blijft vooralsnog binnen Maar mama hangt heeeeeel lekker *warrum pff*
pi_65764222
Beterschap voor alle kleine en grote baby's

En ik kwam eigenlijk ook even kijken of Fruppel zich weer gemeld heeft met (hopelijk) goed nieuws.
.... met gevoel voor drama....
pi_65764460
Het lijkt er op dat madam (even) koortsvrij is Ze heeft net een banaantje op en een beschuit, dus ze heeft nog wel trek gelukkig.
Wel hele dunne poep maar dat kan ook komen doordat ze ineens heel veel bij mij is gaan drinken. Spuitluiers
Saartje
pi_65764569
hier wel koorts en nog steeds niets eten en drinken.... ze doet niets, alleen maar slapen.
pi_65764692
Hoeveelste dag koorts is dit nu? Ben je al bij de huisarts geweest?
Saartje
pi_65767797
net terug. Het gaat niet slecht, maar ook niet goed. Jen moet echt gaan drinken. Als het morgen niet beter gaat moeten we terug komen. Ze heeft nu paracetamol gekregen en godzijdank wat gedronken bij mij. ( de rest van de dag heeft ze nog niets op)

Niet leuk dus. Ze is gewoon ziek. Alweer.
pi_65768984
voor Jen, wat ontzettend naar!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65770502
Beterschap voor Jen!

Wij zijn ook even bij de huisarts geweest. Lotte zat regelmatig aan haar oortjes en had het vermoeden dat ze weleens een oorontsteking kon hebben. Inderdaad dus, wel een lichte gelukkig. Aan de neusspray dus en de huisarts adviseerde ook paracetamol.
De neusspray heeft ze in ieder geval vast binnen (met een hoop krijsen) en ze ligt in ieder geval weer lekker te slapen
Heb haar vandaag maar thuis gehouden van het kdv, gisteren heeft ze heel veel geslapen (en lang vooral) en was ze een beetje stilletjes. Vandaag heeft ze in ieder geval weer meer praatjes.
Echt ziek is ze gelukkig niet!
pi_65771102
Ja hoor... spuitluier nummero 4 vandaag...

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2009 16:35:58 ]
pi_65771661
Balen LL
Dat hadden wij bij de huisarts in de wachtkamer
Ik had gelukkig wel doekjes en een luier in m'n tas zitten..had ze d'r romper ook vies..
Tja die had ik dus niet bij me, dus Lotte schone luier om en maar zonder romper tot we thuis waren
Ze heeft daar wel de hele boel bij elkaar zitten krijsen tijdens het verschonen
En vervolgens de hele wachtkamer zitten vertederen met d'r lachjes en dadadada's
pi_65772094
Wat een mutsie hopelijk knapt ze snel op.
Ik kan echt diepongelukkig worden van zieke kinderen. Het stelt echt weinig voor, een griepje hier, misschien tandjes maar ik voel me echt net zo kut als mijn kinderen ziek zijn.

Hier kan er echt geen lachje vanaf.... Meneer is echt heel sielug en wil het liefst bij mammie hangen. Ben blij dat hij steeds poept als ik hem net niet in de draakdoek heb.
pi_65772650
Tja echt ziek is ze niet in ieder geval, een beetje hangerig en zeurderiger, mja ook niet gek als je last van je oortje hebt
Vermoed ook nog doorkomende tanden die er aan komen dus dat maakt het feest compleet
Maar ze is ook gewoon lekker vrolijk, kan lekker spelen, d'r Liga oppeuzelen en gek doen met papa

Dan heb je elke keer geluk zeg! Zou ook wat zijn als je elke keer ook je doek moet wassen.
Zielige Koen
pi_65773040
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:13 schreef mrien het volgende:
Tja echt ziek is ze niet in ieder geval, een beetje hangerig en zeurderiger, mja ook niet gek als je last van je oortje hebt
Vermoed ook nog doorkomende tanden die er aan komen dus dat maakt het feest compleet
Maar ze is ook gewoon lekker vrolijk, kan lekker spelen, d'r Liga oppeuzelen en gek doen met papa

Dan heb je elke keer geluk zeg! Zou ook wat zijn als je elke keer ook je doek moet wassen.
Zielige Koen
Ik heb gelukkig meerdere doeken maar spuitluierpoep is funest voor elk stukje katoen.
Koen is helemaal ritme af die drink beetjes melk... zit zomaar weer eens op 6 flessen gok ik.
Koen krijgt geen tanden denk ik
pi_65773491
Beterschap Jen!

WIj zijn gister bij het CB geweest en Dana doet het prima! Ze weegt nu 7320 gram
De arts vond haar een vriendelijk meisje en vond het super dat ze zo goed eet, drinkt en slaapt. Verder vond ze Dana erg sterk en mooi
Blijf je toch stiekem helemaal trots op als ze zoiets zeggen
pi_65777396
voor Dana, goed hoor!! En lekker he dat je zo trots kan zijn dan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')