wat goed!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:54 schreef Fruppel het volgende:
Ik kom morgen als ik overal van bijgekomen ben het hele verhaal even plaatsen maar wilde jullie nu alvast heel graag laten weten dat Danique sinds vanmiddag 18.00 weer lekker bij ons thuis is!
Het is een bikkel
Vanaf 12 maanden zijn wij gestopt met het melkpoeder en overgestapt op halfvolle melk met elke ochtend 5 druppeltjes vitamine d erin. Nu een half jaar later kan ik zeggen dat het prima bevalt. Op internet is er wel veel over te lezen (voors en tegens). Maar dat heb ik zelf nooit gedaan, hoef eigenlijk ook niet van anderen te weten of ze het prima vinden of niet, na overleg met het consultatiebureau vind ik het goed zo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef tinny het volgende:
hier ook vandaag met Gabi naar het CB geweest...
Het goede nieuws was er mocht gefietst worden!!![]()
pomp de banden op zet je zadel goed, pak je fietsstoeltje here we go
![]()
![]()
wat minder was dat haar "binneste schaamlipjes" zijn vastgegroeid? maar de gevolgen heb ik nog niet echt door... gaat dit nu vanzelf weer over (dee cd arts een beetje vaag over)
oh ja en dan nog wat raars.. de (inval) cb-arts zei het volgende:
"Als ze straks 10 maand is mag je kiezen... of je gaat door met opvolg/dreumes poeder of je doet gewoon halfvolle melk.. (met Vt D erbij)"
- alleen vertrouw ik dit niet echt (heb nog niet op i-net gezocht)
oh ja en ze zei ook nog het volgende
"ze kan zo langzamerhand ook mee eten met de pot, waarop mijn vrouw zei, maar hoe zit dat dan met zout en kruiden? Waarop cb-arts zei ja een beetje mee oppassen... "
- nou hebben wij vandaag een pan zelfgemaakte Nasi op met sate, ik zie dat mijn 9 maanden oude dochter echt van zijn lang zal ze leven niet eten
iemand hier wat commentaar op?
Mens was gewoon zo een van "ik heb er drie groot gebracht dus ik zal dat jonge grietje eens vertellen hoe het moet" Ik heb er later maar mee gelachen want het was een foldertje of kaart met een touwtje eraan dus die heb ik toen maar om mijn nek gehangenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:47 schreef Fuente het volgende:
Ach Estrys wat ontzettend lullig zeg! Bah, is het geen optie om een ander ziekenhuis te raadplegen? Waar ze je gevoel en borstvoeding wel serieus nemen?
Trek je er niet teveel van aan, als jij je kindje lekker op schoot wilt dan doe je dat gewoon, het is niet voor niks jouw kindje.
pfff, ben er gewoon een beetje plaatsvervangend pissig van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |