abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65777864
hier ook vandaag met Gabi naar het CB geweest...
Het goede nieuws was er mocht gefietst worden!! pomp de banden op zet je zadel goed, pak je fietsstoeltje here we go

wat minder was dat haar "binneste schaamlipjes" zijn vastgegroeid? maar de gevolgen heb ik nog niet echt door... gaat dit nu vanzelf weer over (dee cd arts een beetje vaag over)

oh ja en dan nog wat raars.. de (inval) cb-arts zei het volgende:
"Als ze straks 10 maand is mag je kiezen... of je gaat door met opvolg/dreumes poeder of je doet gewoon halfvolle melk.. (met Vt D erbij)"
- alleen vertrouw ik dit niet echt (heb nog niet op i-net gezocht)

oh ja en ze zei ook nog het volgende
"ze kan zo langzamerhand ook mee eten met de pot, waarop mijn vrouw zei, maar hoe zit dat dan met zout en kruiden? Waarop cb-arts zei ja een beetje mee oppassen... "
- nou hebben wij vandaag een pan zelfgemaakte Nasi op met sate, ik zie dat mijn 9 maanden oude dochter echt van zijn lang zal ze leven niet eten

iemand hier wat commentaar op?
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:54:14 #102
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65777914
Ik kom morgen als ik overal van bijgekomen ben het hele verhaal even plaatsen maar wilde jullie nu alvast heel graag laten weten dat Danique sinds vanmiddag 18.00 weer lekker bij ons thuis is!
Het is een bikkel
pi_65777973
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:54 schreef Fruppel het volgende:
Ik kom morgen als ik overal van bijgekomen ben het hele verhaal even plaatsen maar wilde jullie nu alvast heel graag laten weten dat Danique sinds vanmiddag 18.00 weer lekker bij ons thuis is!
Het is een bikkel
wat goed!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2009 19:56:20 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 februari 2009 @ 19:58:23 #104
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65778044
Wat fijn dat ze weer thuis is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Jubileum moderator donderdag 5 februari 2009 @ 20:03:02 #105
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65778226
Wat fijn Fruppeltje dat Danique weer thuis is
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:07:08 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65778345
Wat fijn Fruppel!

En ik had helemaal gemist dat Seb een nachtje in het ziekenhuis moest blijven. Zijn jullie al weer thuis Estrys? Konden ze al iets zeggen?
pi_65778434
Wat fijn Frupsie!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65778719
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef tinny het volgende:
hier ook vandaag met Gabi naar het CB geweest...
Het goede nieuws was er mocht gefietst worden!! pomp de banden op zet je zadel goed, pak je fietsstoeltje here we go

wat minder was dat haar "binneste schaamlipjes" zijn vastgegroeid? maar de gevolgen heb ik nog niet echt door... gaat dit nu vanzelf weer over (dee cd arts een beetje vaag over)

oh ja en dan nog wat raars.. de (inval) cb-arts zei het volgende:
"Als ze straks 10 maand is mag je kiezen... of je gaat door met opvolg/dreumes poeder of je doet gewoon halfvolle melk.. (met Vt D erbij)"
- alleen vertrouw ik dit niet echt (heb nog niet op i-net gezocht)

oh ja en ze zei ook nog het volgende
"ze kan zo langzamerhand ook mee eten met de pot, waarop mijn vrouw zei, maar hoe zit dat dan met zout en kruiden? Waarop cb-arts zei ja een beetje mee oppassen... "
- nou hebben wij vandaag een pan zelfgemaakte Nasi op met sate, ik zie dat mijn 9 maanden oude dochter echt van zijn lang zal ze leven niet eten

iemand hier wat commentaar op?
Vanaf 12 maanden zijn wij gestopt met het melkpoeder en overgestapt op halfvolle melk met elke ochtend 5 druppeltjes vitamine d erin. Nu een half jaar later kan ik zeggen dat het prima bevalt. Op internet is er wel veel over te lezen (voors en tegens). Maar dat heb ik zelf nooit gedaan, hoef eigenlijk ook niet van anderen te weten of ze het prima vinden of niet, na overleg met het consultatiebureau vind ik het goed zo.

Met de pot mee-eten gaat prima hier. Ik kook nooit met zout en kruiden als onze zoon mee-eet. Meneer eet eigenlijk alleen goed mee met aardappels en groenten en vlees. Rijst, macaroni en andere zaken gaan erg lastig. Ik begrijp ook niet waarom hij wel de macaroni potjes echt letterlijk uit je vingers eet en de eigen gemaakte macaroni gewoonweg uitspuugt... maar we blijven proberen. Als je zelf gewend bent met kruiden te koken zal je je moeten aanpassen. Dit is wel aan te raden als je niet elke keer apart wil koken voor de kleine. Als ze wat ouder wordt heeft ze soms geen zin in warm eten en heb je voor niks gekookt, kan vervelend zijn, daarom eet onze zoon altijd met de pot mee en als we iets eten wat hij niet wil / kan , dan een potje (en als meneer weigert maar 2 boterhammen).

Nog een aanrader: het kinderkookboek van de AH. Kost 15 euro en vanaf maand 6 staan er gerechten in voor kinderen. Je gaat gewoon naar de 9 maanden sectie en uitkiezen maar en dat gaat er altijd goed in. Staan ook veel tips over invriezen e.d. in zodat je voor meerdere keren in 1 keer kan koken.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_65779261
Fruppel wat superfijn dat Danique weer thuis is
pi_65779580
Fruppel wat fijn
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_65781173
Wat fijn, Fruppel! Hopelijk is ook alles goed met Danique!
pi_65781174
Frups!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:26:39 #113
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65790612
Fruppel, wat fijn dat Danique weer thuis is
Make love, not war ☮
pi_65790697
Fruppel fijn joh
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65791188
Fruppel; wat fijn dat danique weer thuis is!!

Mijn kleine konijntje krijgt wel hele grote voortanden volgens mij; niet gek dat ze er zo last van had. Tand 4 is ook onderweg volgens mij.
Ze heeft sinds gisteren ook het tanden knarsen uitgevonden; voelt natuurlijk heel apart allemaal; allemaal even uitproberen wat je met zo'n nieuw tandje kan.

Verder is ze gisteren erg bewonderd in de winkel door de winkeldames; en door iemand van een ander forum die even op visite was; ze wad gister ook weer in een opperbest humeur en erg vrolijk en actief. Ze heeft een nieuw klankje gevonden; dus het was bijna de hele dag 'ghi ghi ghi' en toen papa dat terug deed ging ze helemaal uit d'r dak van het schaterlachen

Van m'n kleine aapje wordt het nu dus m'n kleine konijntje (met d'r niettangtandjes)
(Alhoewel; vriendlief noemde d'r gister nog bogitootje met de geluidjes die ze maakte ).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 6 februari 2009 @ 09:53:15 #116
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65791279
Fruppel wat heerlijk dat Danique weer thuis is

Maarten is nu flink verkouden, is niet helemaal in zijn hummetje, drinkt volgens mij ook minder (wel even vaak of nog vaker). Ik ben trouwens ook verkouden en ben ook niet helemaal in mijn hum hierdoor, voel me lamlendig en blch...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_65792737
Wat fijn dat ze weer thuis is Fruppel!!

Ben ook benieuwd hoe het met Seb is Estrys, hopelijk is hij ook alweer thuis!

Dana, wat ga je gewoon lekker goed!

Amber nog een tand, zo blijf je bezig zeg!
Ik had ook al het idee dat Lotte ook onder nog een tand kreeg Zag ook alweer een grote witte bobbel daar

Beterschap voor Maarten en jou Marie
pi_65794803
Maarten ook niet lekker Beterschap

Amber wat ga je hard met tandjes zeg!
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2009 @ 11:52:51 #119
43556 miss_dynastie
pi_65794852
Heerlijk fruppel!
pi_65795227
Fruppel fijn dat Danique weer thuis is!
Saartje
  vrijdag 6 februari 2009 @ 13:51:22 #121
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_65798664
hoi

kom vlug fruppel proficiat wensen

beetje weinig tijd, Jade heeft de griep te pakken
  vrijdag 6 februari 2009 @ 13:57:04 #122
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65798840
En dan het verhaal!

Uit de MRI die bij Danique gedaan is is gebleken dat zij vlak voor of vlak na haar geboorte een redelijk grote hersenbloeding gehad heeft.
Hoe dit heeft kunnen gebeuren is helaas niet te achterhalen.

De bloeding was nog duidelijk te zijn en zit precies in het besturingsgedeelte van haar rechter arm en been.
Het is niet te zeggen of er door de bloeding (ernstige) schade aangericht is. Wel is er met zekerheid te zeggen dat ze minder kracht zal hebben later in haar rechterarm en been maar ook hier is weer niet te zeggen in welke mate dit zal zijn.
Ze zal gewoon kunnen leren kruipen en lopen dus ook goed kunnen ontwikkelen.

Ze zal de komende tijd goed in de gaten gehouden worden door het ziekenhuis en zodra ze iets zien aan achterstand aan de rechterkant zal er begonnen worden met therapie om ervoor te zorgen dat haar spieren zo sterk mogelijk worden om de achterstand te beperken.

Het is tevens heel goed mogelijk dat later blijkt dat ze er niets aan overgehouden heeft maar helaas is daar nu niets over te zeggen.
We zullen zien wat de toekomst brengt, en wij zien die toekomst positief tegemoet.
De kleine bikkel doet het zo ontzettend goed en daar houden wij aan vast!

Ze is echt een kanjer en doet alles wat een baby moet doen, en daarbij slaapt ze ook nog eens hardstikke goed
  vrijdag 6 februari 2009 @ 13:58:54 #123
108648 cattie
lieve moeder
pi_65798913
Fruppel, dat klinkt best positief! Natuurlijk heb je liever dat er niets aan de hand is, maar ik duim heel hard dat ze er niets aan over gehouden heeft.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 februari 2009 @ 14:02:17 #124
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65799051
wat een verhaal, jeetje fruppel, is niet niks
maar wel heel fijn dat ze een echte baby is
k hoop voor jullie dat ze zich heel goed gaat ontwikkelen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 6 februari 2009 @ 14:07:23 #125
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65799283
Wij zijn ook niets anders dan positief, het was onwijs schrikken natuurlijk maar het is nu eenmaal gebeurd en daar is niets aan te doen.

Tuurlijk hadden we liever dat er niets aan de hand zou zijn maar we zijn blij dat het niet iets veel ergers is!
pi_65800064
Danique weer thuis! Wat fijn
  vrijdag 6 februari 2009 @ 14:32:08 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65800266
Tjee Fruppel, da's best een pittig verhaal. Gelukkig doet ze het verder prima en zijn de vooruitzichten gewoon goed!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 14:41:11 #128
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65800618
Jeetje fruppel, wat een heftig verhaal. Fijn dat ze geen grote dingen kunnen vinden nu en dat jullie er zo positief onder blijven.
pi_65803901
wat een verhaal!! Heel fijn dat ze weer thuis is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:18:17 #130
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65804014
Ben net lekker een rondje wezen lopen met de kinderwagen (voor t eerst) vond het heeeeeerlijk!
Apetrots voelde ik me!
Ben zo blij dat ze er weer is!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:21:49 #131
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_65804151
heftig fruppel, maar ben heel blij dat ze weer thuis is en onder controle staat
voor jullie sterke kleine grote stoere meid!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65804474
Fruppel, wow, toch heftig! Wat een prachtmeiske trouwens
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 6 februari 2009 @ 16:42:01 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65804967
wat fijn dat ze weer thuis is fruppel!! het was wel even schrikken, maar wat goed dat je er zo positief onder bent dikke kuss voor jullie
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:48:14 #134
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65807109
Toch een heftig verhaal hoor Frups... fijn dat ze zo goed in de gaten gehouden gaat worden!

Maarten was vanmorgen erg huilerig en wilde eigenlijk niets anders dan aan de borst hangen, daar aan aan slaap voelen (voelde me een menselijke speen) en dan in de box/wagen/bed gelijk wakker worden!
Vanmiddag was ik het helemaal zat en ondanks dat ik me zelf ook prut voelde ben ik toch lopend naar het cb geweest (ong. 15 min. lopen). Maarten was t.o.v. dinsdag wat afgevallen (40 gram) en in totaal maar 80 gram aangekomen. We gaan nu toch één voeding vervangen door een flesje, ondertussen kolf ik dan wel af. Voor mij voelt dit op dit moment goed! Hij ligt nu gelukkig lekker te slapen...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_65807265
Fruppel wel heftig hoor! Maar fijn dat ze weer lekker thuis is en dat ze het zo goed doet

PS. ik was ook vanmiddag buiten met de kinderwagen We moeten elkaar toch echt binnenkort tegenkomen hoor, en anders spreken we gewoon een tijdstip af!
pi_65810210
Marie, misschien is Maarten een sprongetje aan het maken. Maar lijkt me inderdaad niet fijn zo . Kan het trouwens niet zijn dat hij de '3 maanden dip' heeft? Volgens mij zie je dat vaker bij BV kindjes (en is het ook niet erg), maar misschien dat iemand uit het BVtopic dat weet. Sterkte in ieder geval
Sara
Merel
Ukje
pi_65810229
Wij zijn weer thuis na twee (!) nachten observatie. Nou ja als ik vijf keer iemand heb gezien is het veel, dus dat noemen ze observatie. Seb werd dus woensdagmiddag opgenomen omdat de kinderarts geen risico wilde nemen met het spugen en het overstrekken en onrustig zijn na een voeding, hoewel hij gewoon aankomt en goed plast en poept wilde ze toch even bekijken waar het aan zou kunnen liggen. Hij heeft veel last van zuur en dat kan de slokdarm irriteren.

Uiteindelijk zijn we nu dus twee dagen verder en echt helemaal niks wijzer eigenlijk. Sterker nog we zijn weer terug bij af eigenlijk want de kinderarts wil dat we de voeding gaan verdikken met... jawel daar istie weer: johannesbroodpitmeel. Mocht dat niet werken dan gaan ze hem vanaf maandag zuurremmers geven. Op onze opmerking dat we dat al hebben geprobeerd kregen we de reactie, de eerste stap is voeding verdikken en de tweede is medicijnen. Ze wilde Seb nog een weekend houden om te observeren hoe hij het doet op jbm maar wij zagen dat absoluut niet zitten gezien het feit dat ik daar moet blijven slapen (borstvoeding) en ik dat echt niet nog een nacht langer trok. Thuis helpt mijn man snachts mee met luiers en wanneer Seb onrustig is daar kan ik het helemaal alleen doen want de nachtverpleegster doet echt niks. Na heel veel stampij kwam de kinderarts vanmiddag met ons praten, we hadden dus vanaf woensdagmiddag geen arts meer gezien of gesproken, de verpleging kon ook nauwelijks iets vertellen dus het schoot allemaal lekker op. Ik liep aardig op mijn tandvlees inmiddels en was vreselijk overstuur.
De arts was trouwens niet erg pro borstvoeding volgens mij want die opperde flesvoeding verdikken met jbm omdat ik aangaf dat het geven van die zooi voor en na de voeding bijna geen doen is met borstvoeding. Ik ga echt niet stoppen want hij groeit er zo goed op en het gaat gewoon erg goed. Maar uiteindelijk hebben ze ook andere handreikingen gedaan hoe het te geven en nou klooien we zelf maar wat aan dit weekend en maandagochtend moet ik de arts bellen hoe het gaat.

Er was ook een ' leuke' verpleegkundige gisteren die bij me kwam zitten toen ik net had gevoed en met Seb op schoot zat (hij viel net een beetje in slaap) of ik " dat vaak deed zo met hem op schoot zitten" en de ondertoon was heel duidelijk. Ik begon mezelf meteen te verdedigen wat natuurlijk helemaal niet nodig is. Vervolgens zit ik een tijdschrift te lezen, geeft ze me een foldertje " hier heb ik nog wat leuks te lezen voor jou" zei ze. Het was een foldertje over: regelmaat en het vermijden van prikkels bij baby's. Ik heb me in heel mijn leven nog nooit zo lullig gevoeld. Toen was ik helemaal over flos, maar ik heb niks gezegd tegen haar en daar heb ik echt spijt van. Stom mens.

Gelukkig niet zo'n heftig verhaal als Fruppel. Frups en man ik voel met jullie mee, fijn dat ze thuis is geniet van jullie kleine meid hoor.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_65810452
Ach Estrys wat ontzettend lullig zeg! Bah, is het geen optie om een ander ziekenhuis te raadplegen? Waar ze je gevoel en borstvoeding wel serieus nemen?
Trek je er niet teveel van aan, als jij je kindje lekker op schoot wilt dan doe je dat gewoon, het is niet voor niks jouw kindje.

pfff, ben er gewoon een beetje plaatsvervangend pissig van
Sara
Merel
Ukje
pi_65810464
Fruppel wat fijn dat er niet méér aan de hand was! Maar dit is inderdaad ook al wel vervelend. (beetje alsof je een gebroken been verwacht en dan een gebroken teen hebt doet wel verrot veel pijn, maar je had erger verwacht)
pi_65810787
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:47 schreef Fuente het volgende:
Ach Estrys wat ontzettend lullig zeg! Bah, is het geen optie om een ander ziekenhuis te raadplegen? Waar ze je gevoel en borstvoeding wel serieus nemen?
Trek je er niet teveel van aan, als jij je kindje lekker op schoot wilt dan doe je dat gewoon, het is niet voor niks jouw kindje.

pfff, ben er gewoon een beetje plaatsvervangend pissig van
Mens was gewoon zo een van "ik heb er drie groot gebracht dus ik zal dat jonge grietje eens vertellen hoe het moet" Ik heb er later maar mee gelachen want het was een foldertje of kaart met een touwtje eraan dus die heb ik toen maar om mijn nek gehangen
Die kinderarts was op dat borstvoeding gedoe na wel heel schappelijk verder. Ik kan op zich wel naar andere ziekenhuizen, misschien dat ik dat wel doe maar eerst even uitrusten. Ik was minder moe na de bevalling.
pi_65811261
Estrys Ik zou echt gaan gillen geloof ik
Maar rust eerst inderdaad maar eens lekker uit, kan me voorstellen dat je dat nu wel kan gebruiken
pi_65812403
Fruppel wat een schrik zeg! Jullie kleine mooie frummelmeisje . Gelukkig is ze weer thuis en zijn de vooruitzichten dus goed, gelukkig maar..

Estrys, ook sterkte voor jullie met Seb !

Wat een hoop zieke kindjes hier! Ook Jasja is helemaal uit haar doen, zo hebben we haar nog nooit meegemaakt. Hoewel er nog niets te zien/voelen is in haar mondje heeft het geloof ik wel alle kenmerken van aankomende tandjes. Vreselijk hangerig, om het uur een poepluier (gelukkig meestal maar een heel klein beetje anders zou ze echt uitdrogen) billetjes helemaal kapot , overal op kluiven, kauwen, echt pijn. Een paar keer Dentinox gegeven en een keer een zetpil. Tussendoor is ze ook nog haar vrolijke zelf af en toe gelukkig. Ik vond het maar moeilijk om te zien dat ze pijn heeft, ze begint al te huilen als je haar neerlegt op het aankleedkussen terwijl dat normaal dikke pret is.
Slapen in haar eigen bedje ging vandaag overdag goed maar nu echt niet. Ik neem haar zo maar mee naar ons bed, hopelijk slaapt ze dan vannacht een beetje goed. Ons arme meiske .
pi_65812512
Arme Jasja
pi_65818607
Zo en deze moeder slaapt vannacht wederom in het ziekenhuis. Net halen we Seb uit bed voor de voeding, is zijn temp 39,6 dus de huisartsenpost gebeld en we moesten gelijk komen. Weer op pad dus en ja hoor we mochten weer naar de kinderafdeling, bloed afgenomen, urine opgevangen en het is weer wachten op de uitslag waarschijnlijk is het een virusje (mede mogelijk gemaakt door ziekenhuis Bernhoven in Oss) mocht het bacterieel zijn dan krijgt hij antibiotica via een infuus. Overigens waren we het vijfde kindje met koorts deze avond. Seb is heel zielig en piept alleen maar als een ziek vogeltje. Ik pak gauw wat spullen en ben weer weg.
pi_65820289
Fruppel wat fijn dat ze thuis is!

Estrys sterkte ermee

En beterschap voor alle zieke babys.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:23:11 #146
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65820457
Estrys, heel veel sterkte.
Ik vind echt dat je het veel te vaak hoort hoor. En goed dat men uit voorzorg geen risico neemt met die kleintjes, maar ik vind het gewoon een naar idee dat er zo vaak wat mis is.

Fruppel, geniet ervan dat je kleine meisje weer thuis is.
Ik vind het heel heftig klinken en jij klinkt echt heel stoer. (En dat ze mooi is, heel!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65823569
Estrys

Hier een heel zielig meisje, vanmorgen had ze ruim 39 graden koorts en was het een en al verdriet
Zielig hoor, ze ligt nu lekker te slapen, hopelijk knapt ze snel weer op

Hoe is het met Jen tico?
pi_65823605
Estrys sterkte:*
Beterschap voor alle kindjes

Koen heeft ook net weer gespuugd (en of het nou kwam omdat hij zo gulzig gedronken had en een flinke boer moest laten weet ik niet) maar echt vrolijk is hij niet.
pi_65823613
Sterkte ermee Mrien! Altijd zielig als ze zo ziek zijn!

Leander is wat verkouden, maar niet heel erg, maar blijkbaar maakt hij wel veel snot aan, want gisteravond en vanmorgen poepte hij bijna puur snot
Herkenbaar?
(de laatste luier was trouwens weer snotloze sproeipoep )
pi_65823615
Wat een boel zieke kindjes eigenlijk

Tijd dat het voorjaar wordt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')