Ik heb zelf (als volwassene) na het innemen van ibuprofen toen ik veel pijn had heel veel last van mijn maag gekregen en mag het nu niet meer nemen van de dokter. Dit is een bekende bijwerking van ibuprofen. Ik zou daarom voorzichtig zijn hiermee. Als je erover twijfelt kan je vast advies krijgen van de doktersassistente.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik had Piq ook al een pmmetje gestuurd. Ik heb inderdaad ibuprofen voor kinderen. Ik heb zowel paracetamol en ibuprofen in siroop vorm. Met een soort pipet zuigt je een hoeveelheid siroop op tot het aantal kilo van je kindje. De siroop is mierzoet (erg lekker) en het gaat er altijd wel goed in. Een zetpil is een strijd, een thermometer ook.
De ibuprofen is door een huisarts voorgeschreven toen Jen een paar dagen koorts had
Ik geloof dat Tico ze juist van de HA gekregen heeftquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:24 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ik heb zelf (als volwassene) na het innemen van ibuprofen toen ik veel pijn had heel veel last van mijn maag gekregen en mag het nu niet meer nemen van de dokter. Dit is een bekende bijwerking van ibuprofen. Ik zou daarom voorzichtig zijn hiermee. Als je erover twijfelt kan je vast advies krijgen van de doktersassistente.
Ik heb meer positieve verhalen over vloeibare paracetamol gekocht. Waar is dat te koop?
Een zetpilletje gaat er trouwens best vlot in als je er wat op spuugt (nat maken kan ook, maar dan is hij toch nog wat stroever dan met spuug).
Volgens mij zijn die van ons tussen de 6 en 7 euro per 10 stuks, maar dat is geen huismerk (panadol volgens mij). Ik denk dat ze het per 2 doosjes bedoelde.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:46 schreef E.T. het volgende:
heb altijd kruidvat of etos eigen merk, 2euronogwat voor 10 stuks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |