abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65741783
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 12:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik had Piq ook al een pmmetje gestuurd. Ik heb inderdaad ibuprofen voor kinderen. Ik heb zowel paracetamol en ibuprofen in siroop vorm. Met een soort pipet zuigt je een hoeveelheid siroop op tot het aantal kilo van je kindje. De siroop is mierzoet (erg lekker) en het gaat er altijd wel goed in. Een zetpil is een strijd, een thermometer ook.

De ibuprofen is door een huisarts voorgeschreven toen Jen een paar dagen koorts had
Ik heb zelf (als volwassene) na het innemen van ibuprofen toen ik veel pijn had heel veel last van mijn maag gekregen en mag het nu niet meer nemen van de dokter. Dit is een bekende bijwerking van ibuprofen. Ik zou daarom voorzichtig zijn hiermee. Als je erover twijfelt kan je vast advies krijgen van de doktersassistente.

Ik heb meer positieve verhalen over vloeibare paracetamol gekocht. Waar is dat te koop?
Een zetpilletje gaat er trouwens best vlot in als je er wat op spuugt (nat maken kan ook, maar dan is hij toch nog wat stroever dan met spuug).
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_65741848
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:24 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ik heb zelf (als volwassene) na het innemen van ibuprofen toen ik veel pijn had heel veel last van mijn maag gekregen en mag het nu niet meer nemen van de dokter. Dit is een bekende bijwerking van ibuprofen. Ik zou daarom voorzichtig zijn hiermee. Als je erover twijfelt kan je vast advies krijgen van de doktersassistente.

Ik heb meer positieve verhalen over vloeibare paracetamol gekocht. Waar is dat te koop?
Een zetpilletje gaat er trouwens best vlot in als je er wat op spuugt (nat maken kan ook, maar dan is hij toch nog wat stroever dan met spuug).
Ik geloof dat Tico ze juist van de HA gekregen heeft

ik kan zelf trouwens geen paracetamol hebben en heb altijd ibuprofen, nog nooit ergens last van gehad
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65741965
Koot, 10 euro?
de zetpillen die wij hebben gehaald (bij de apotheek) waren 2,76...

En dat truitje ik weet precies welke je bedoelt! Heb m al 2x bijna gekocht voor Thomas, mss volgende keer ook maar in mn mandje gooien
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:46:44 #54
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65742593
Kahlen, vloeibare paracetamol heb je bijv. van Sinaspril. Een flesje koop je gewoon bij de drogist. Er zit dan een zoet smaakje aan. Hier werden zetpillen op een gegeven moment een echt gevecht, dus toen overgestapt op vloeibaar.

en 10 euro voor zetpilletjes ??? Zitten er goudschilfers door ofzo? (heb altijd kruidvat of etos eigen merk, 2euronogwat voor 10 stuks)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_65742992
Dakota, wat heppie gehaald dan voor zetpillen? Vanmorgen 1,50 betaald voor een doosje van de Etos!

En ook nodig gehad , Merel had begin van de avond een temp van 38,7 en is echt heel zielig het is niet eens hard huilen wat ze doet, alleen zielig steunen en zachtjes huilen... Dus nu lekker beneden bij ons, ik durf haar zo ook niet in bed te leggen. Ze slaapt nu zelfs oningebakerd in de wandelwagen, dat doet ze anders nooit...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65743213
jen ligt nu op mij te slapen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65743224
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:46 schreef E.T. het volgende:
heb altijd kruidvat of etos eigen merk, 2euronogwat voor 10 stuks
Volgens mij zijn die van ons tussen de 6 en 7 euro per 10 stuks, maar dat is geen huismerk (panadol volgens mij). Ik denk dat ze het per 2 doosjes bedoelde.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_65743308
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:04 schreef Ticootje het volgende:
jen ligt nu op mij te slapen.
ahw is ze toch nog niet helemaal opgeknapt nee? arm dingetje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65745569
nee, toen je weg was heb ik haar de andere borst gegeven en toen spugde ze alles weer uit. Avondeten heb ik gewwon wat voor haar neergelegd, ik heb niet geholpen dan kan ze goed aangeven als ze niet meer wilt. Toetje heb ik wel geholpen.
Ze blijft ook aan haar oor trekken. En ze is gewoon zielig. Helemaal niet zichzelf.
pi_65746086
Ahw wat sneu
het lijkt wel of het een beetje heerst zo zeg. Nouja, hopelijk knapt ze snel weer op.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65746648
He gatsie Ticootje, ik hoop dat ze snel opknapt.

Koen heeft zijn laatste fles om half 5 gehad (niet eens helemaal leeggedronken), is na een brulbui bij Jeroen in slaap gevallen en om half 6 op bed gelegd. Normaal gesproken krijgt hij dan tegen half 8 nog zijn laatste fles maar hij slaapt nog. Ik denk dat ik hem ook maar lekker laat tukken. Als hij trek krijgt wordt hij vanzelf wel wakker.
Al met al heeft hij ongeveer 440ml melk op en zo'n 25ml water. En een paar happen fruit.
En als je het over de duvel hebt... hij is nu wakker dus even kijken of hij trek heeft....
pi_65747520
Beterschap voor Jen

Merel heeft nog steeds 38.5 graden, en ze is echt zielig. We kunnen haar dus niet inbakeren, maar kijken hoe dat gaat komende nacht, en anders gaat ze maar lekker bij ons in bed.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65747962
Kus voor alle zieke kindjes!
Thomas is ook nog niet de oude, en ik ben nu ook ziekig. Nixxx ook. Er heerst zeker iets!
pi_65751331
Viburcol heten die zetpillen!

Arme Merel en Jen, beterschap!

Elin haalt soms heel zwaar adem als ze slaapt..als ik mijn hand op haar borstje leg dan reutelt het ook wat..maar als ze wakker is hoor ik niets ? Zou dit gewoon wat slijm zijn? Of is het normaal..hmpff
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_65751384
http://www.heelbv.nl/producten/?id=53&page=1&view=5

a homeopatisch, onnodig duur dus
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_65756111
Dakota, dat reuteltje heeft Koen ook gehad hoor, en heeft het soms nog.
Volgens mij zijn ze de eerste 5 jaar verkouden

Koen heeft gister nog eens flink overgegeven gister en was ook wat warmpjes (38.3) Hij viel daarna weer in slaap en heeft tot half 7 geslapen
pi_65756877
Saar is de hele nacht in de weer geweest..veel huilen en jammeren en weinig slapen. Ik heb er ook weinig hoop op dat ze het vandaag overdag in gaat halen..ze is wel heel hangerig en jengelig maar ook nog onrustig zat.
Net had ze 38.6 dus niet gloeiend heet ofzo maar wel ziek
Saartje
  donderdag 5 februari 2009 @ 08:41:51 #68
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65756902
Meiden, wat lief jullie reacties Maar Lennon lag inderdaad toen geheel ontspannen bij Peaceman op zn borst te slapen. Hij vindt deze houding erg fijn.....

Even een dikke knuffel voor alle zieke kindjes en mama's en papa's!! Vervelend is dat toch die kleintjes die ziekjes zijn. Hopelijk knappen ze snel op. Hier gaat het vooralsnog goed wat dat betreft, zowel met Twan als Lennon.

Gisteren moest Twan trainen van voetbal en heb ik hem met de auto opgehaald... hadden ze met de ouders/team/trainers een cadeau voor ons: een voetbal met daarin een bloemstuk en een gesealde foto van het team en ook nog een cadeaubon van Prenatal. Zo lief foto volgt nog...
Make love, not war ☮
pi_65756904
Ah wat zielig voor Saartje Hopelijk knapt ze snel op Maneki!
Sara
Merel
Ukje
pi_65757122
Dank je Hoe is het met Merel gegaan vannacht?
Saartje
pi_65757245
Goed! Iets minder geslapen, maar vanmorgen was de koorts weer helemaal weg, dus nu ligt ze weer lekker ingebakerd te tukken
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:14:24 #72
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65757466
Fijn dat Merel weer wat beter is Fuente
Beterschap voor alle andere zieke kindjes en ouders

Isis kan naar d'r ene zij rollen Gisteren dacht ik eerst nog dat ik het me verbeeld had want toen lag ze op het kleed en zag ik het in het voorbijgaan (toen ik wou kijken of ik het nou goed zag, lag ze alweer gewoon),maar nu zag ik het weer en echt
pi_65757702
Wat goed van Isis
Sara
Merel
Ukje
pi_65757884
Goedzo Isis meisje!

Saar was net in slaap gevallen op m`n rug, waar ze na een tijdje steeds meer hitte af ging geven dus geprobeerd in bed te leggen maar ze werd alweer meteen wakker
Saartje
pi_65757993
Jen is ook nog thuis en ik dus ook. Vannacht spugen en vandaag gewoon weer niet willen drinken en alles wat ze binnenkrijgt spuugt ze weer uit. Gister heeft ze ook al niet gedronken... Ik heb dus amper plasluiers en dat vind ik een beetje eng. Vanmiddag gaan we even langs de huisarts. Ook omdat ze zo aan haar oor zit te trekken... Het zal wel niets ergs zijn, maar dat helemaal niet willen drinken vind ik niet zo fijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')