Haha, zo handig ben ik daar niet inquote:
wel heel lang in mn fobo ge had maar gezien de stijl heeft Dribbel_ die gemaaktquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
meestal gemaakt door een onzinner of klaagbaker
gezien hij dat is kan hij het zelf gemaakt hebben
quote:Antiroos: Een kind boven de evenaar wordt vaak een voetbal plaatjes bedelaar, kinderen voor kindereeeh etc
Ik weet al wel wat dingen ja (MH niet btw, dat is meer een zaak van de jocks, muziekredactie en audio-vormgeving), maar daar ga ik niks van vertellen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf heb je nog wat vette inside roddels gehoord?Ennuh, wie is de nieuwe Megahit?
Jammer..! Domien kijkt wel even een andere kant op als je hier wat vette roddels plaatstquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Ik weet al wel wat dingen ja (MH niet btw, dat is meer een zaak van de jocks, muziekredactie en audio-vormgeving), maar daar ga ik niks van vertellen.
spoil eens wat pinkpop dingen danquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet al wel wat dingen ja (MH niet btw, dat is meer een zaak van de jocks, muziekredactie en audio-vormgeving), maar daar ga ik niks van vertellen.
Ik weet in elk geval wel dat ik zin heb in bierrrrr. Dan smaakt de overwinning van de FC op NEC straks nog beterquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
weet niet wat jij ophebt vandaag maar het beīnvloed aardig je muzieksmaak
Āh, men ik hoop zķķ dat bijv. Madness komtquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
spoil eens wat pinkpop dingen dan
ga rond vragen wie of wat er komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |