Damn. Wat is Duitsland toch gaaf hé.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het correcte Duitse woord voor Jesters is, me dunkt "Kannone".
Jawohl. Wann die Geschichte ein bißchen anders erlaufen wäre, hatten wir alle excellentes Deutsch geredet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Damn. Wat is Duitsland toch gaaf hé.
Als duitsland zo gaaf was, dan had JK nooit last van ze in de zomer! Want dan bleven al die duisters in duitsland!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Damn. Wat is Duitsland toch gaaf hé.
Dat kan nu niet omdat alle Joodse mannen Duits leraren waren en die waren opeens allemaal op.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawohl. Wann die Geschichte ein bißchen anders erlaufen wäre, hatten wir alle excellentes Deutsch geredet.
Dat moet je anders zien, K.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:37 schreef GI het volgende:
Als duitsland zo gaaf was, dan had JK nooit last van ze in de zomer! Want dan bleven al die duisters in duitsland!
Ja, maar er werden wel nieuwe arische leraren voor terug gekweekt toch?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat kan nu niet omdat alle Joodse mannen Duits leraren waren en die waren opeens allemaal op.
Maar ondertussen heb je zelfs parkeerproblemen als je met de benenwagen bentquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat moet je anders zien, K.
Die Duitsers komen naar Nederland om het Goede Evangelie te brengen.
Bovendien is er zo tijdelijk meer ruimte voor toeristen in der Heimat.
Dat geeft weer een heel nieuw mental picture bij het horen van de tekst "Hände hoch, und lege die Kannone ab!"quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het correcte Duitse woord voor Jesters is, me dunkt "Kannone".
Beste K, waar kom jij die mensen tegen dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:41 schreef GI het volgende:
Maar ondertussen heb je zelfs parkeerproblemen als je met de benenwagen bent
"Buchstabe".quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is dan natuurlijk wel Jesters. Met een hoofdletter.
Ik ben zelf net zo hard tourist in het zomerseizoen. En dan is er een hoop duitsquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beste K, waar kom jij die mensen tegen dan?
Ik heb nooit last van ze.
Vind je het wel leuk om in het Duits in je poezelige oortje gefluisterd te worden?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:32 schreef Ripley het volgende:
Ik ben slecht in Duits
Ondanks mijn Arische voorkomen
Dan moet je ook gewoon naar Frankrijk of Turkije gaan, ben je tenminste onder eigen volk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef GI het volgende:
Ik ben zelf net zo hard tourist in het zomerseizoen. En dan is er een hoop duits
" Ah, ik wolle meine wurst in deine katzen stopfen, du bist geil "quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vind je het wel leuk om in het Duits in je poezelige oortje gefluisterd te worden?.
Daar zijn meer Fok!sters vatbaar voor, is mijn ervaring.
Check. Jaarlijks dezelfde camping zoals het een ehte burgerlul betaamd. Gooi dan mijn De Waard achter in mijn Volvo en rij naar Les Mansquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan moet je ook gewoon naar Frankrijk of Turkije gaan, ben je tenminste onder eigen volk.
"Also Boooootsjuuuuuunge, soll ich mahl meine Krawatte hohlen und dir dein Fleisch von Knochen herunter pfeizen?"quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:05 schreef boem-dikkie het volgende:
" Ah, ik wolle meine wurst in deine katzen stopfen, du bist geil "
Dan heb je ook geen last van Duitsers.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:05 schreef GI het volgende:
Check. Jaarlijks dezelfde camping zoals het een ehte burgerlul betaamd. Gooi dan mijn De Waard achter in mijn Volvo en rij naar Les Mans
Klopt. Maar ik ga maar 3 weken op vakantie. Als het dan lekker weer is vind ik scheveningen ook leukquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen last van Duitsers.
Mag ik je even smakelijk uitlachen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:10 schreef GI het volgende:
Klopt. Maar ik ga maar 3 weken op vakantie. Als het dan lekker weer is vind ik scheveningen ook leuk
Klopt. Maar het heeft een nostalgische waarde voor me.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mag ik je even smakelijk uitlachen?
Dan zit ook half Nederland daar.
Dan is Zuidstrand een stuk beter te doen. Gratis parkeren, lekker Duindorpers kijken.
Nee, zo erg is het niet. Parkeren in die grote garage gaat altijd nog wel enzo. De terasjes zitten alleen altijd volquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mja, als je er zelf voor kiest om 3 uur in de file te gaan staan, dan moet je er ook niet over klagen.
Vind ik.
Je bent ervaringsdeskundige op dit gebied?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Also Boooootsjuuuuuunge, soll ich mahl meine Krawatte hohlen und dir dein Fleisch von Knochen herunter pfeizen?"
Werkt uitzonderlijk goed, vooral bij bezoeksters van het Keldertje.
H. Teeuwen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Also Boooootsjuuuuuunge, soll ich mahl meine Krawatte hohlen und dir dein Fleisch von Knochen herunter pfeizen?"
ich erzahtse mal!quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:05 schreef k_i_m het volgende:
GODVERREDOMME IS DAT KLEAUTE PLAATJE WEER STUK!.
.
.
Enigszins.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:31 schreef Misstique het volgende:
Je bent ervaringsdeskundige op dit gebied?
Ik ben nog netjes goedgekeurd voor dienst, ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:41 schreef Anosmie het volgende:
Wellus, jij ouwe dienstweigeraar!
Ah, de worst "waarvan het broodje meer dient als handvat dan als daadwerkelijk deel van de maaltijd".quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef Anosmie het volgende:
Ohja. Duitsland. Komt niks mooi weg behalve de
[ afbeelding ]
Ik zie een verbandquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben nog netjes goedgekeurd voor dienst, ja.
Maar toen ik opgeroepen zou moeten gaan worden werd de dienstplicht afgeschaft.
Hm, hier kan ik twee dingen op tijpen:quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
1] Ik heb het Nederlandse leger kapotgemaakt!
ze wisten dat je kwam!quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En er waren ook al geen kroketten voor lunch op de dag dat ik werd gekeurd.
"De keuken werd verbouwd".
Uhuh..
Wees blij!quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En er waren ook al geen kroketten voor lunch op de dag dat ik werd gekeurd.
"De keuken werd verbouwd".
Uhuh..
Ja, dat dacht ik ook van een worstjequote:Op woensdag 4 februari 2009 17:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Aan een kroket kan niet veel misgaan toch?
Ik behoor ook tot die lichting. Hele dag bezig met de keuring, word je goedgekeurd om vervolgens in een gesprek pas gevraagd te worden wat je toekomstplannen zijn. 'O, je gaat dus studeren. Nou, tegen de tijd dat je klaar bent, is de dienstplicht afgeschaft. Veel plezier verder.'quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben nog netjes goedgekeurd voor dienst, ja.
Maar toen ik opgeroepen zou moeten gaan worden werd de dienstplicht afgeschaft.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik behoor ook tot die lichting. Hele dag bezig met de keuring, word je goedgekeurd om vervolgens in een gesprek pas gevraagd te worden wat je toekomstplannen zijn. 'O, je gaat dus studeren. Nou, tegen de tijd dat je klaar bent, is de dienstplicht afgeschaft. Veel plezier verder.'
Stempeltje van de opleiding? Kennelijk zagen ze in mij een hele pientere jongen, want die stempel hebben ze aan mij nooit gevraagd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:! Zo ging het bij mij ook inderdaad, was ook bijna studerend.
Ook nog zo een diepe zucht: "Nou, dan krijg je elk jaar een brief van ons, daar laat je je opleiding een stempeltje op zetten, jij zet je handtekening, opsturen en je bent weer een jaar van ons af."
Kan, maar dat hoeft natuurlijk niet. Ik ben van april 1976.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:30 schreef Tally het volgende:
Zijn jullie even oud dan?
Als jij jonger bent kan het zijn dat bij jou dat stempeltje al niet meer nodig wasquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kan, maar dat hoeft natuurlijk niet. Ik ben van april 1976.
Februari 1976 hier, maar ik ben blijven studeren. Heb eigenlijk maar 1 stempeltje ooit hoeven laten zetten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben na m'n studiecarrière alsnog in dienst getreden bij Defensie en heb 2 jaar bij de Marechaussee gezeten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:37 schreef n00cL30n het volgende:
Februari 1976 hier, maar ik ben blijven studeren. Heb eigenlijk maar 1 stempeltje ooit hoeven laten zetten.
Ja, alleen valt de catering wat tegen.quote:
Ja hallo. post [daar] eens een foto.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Soms ontvang je een bericht, dat je gelijk in een goede stemming brengt. Zo zag ik net een hele mooie mail van een hele mooie vrouw in m'n inbox. Het wordt een hele mooie dag vandaag.
Noch [daar] noch [hier] heb ik fotografisch materiaal.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:11 schreef GI het volgende:
Ja hallo. post [daar] eens een foto.
Ik van juni '76.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Je hebt toch paint?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Noch [daar] noch [hier] heb ik fotografisch materiaal.
De overheid had haar quotum Opelrijders al overschreden, me dunkt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:51 schreef Jarno het volgende:
Ik ben uit 77 en heb nog wel een brief gekregen, met daarbij een brief dat ik de bijgevoegde brief kon negeren ofzo..
Overheid..
Toen had ik nog niet zo een brave bolide JK. Ik was al blij met mijn mountainbike!quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De overheid had haar quotum Opelrijders al overschreden, me dunkt.
Waarom had ik niet anders van je verwacht ouwe?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:22 schreef Armageddon het volgende:
Ik kreeg een brief van de Burgemeester. Ik hoefde niet eens naar de keuring.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:56 schreef Jarno het volgende:
Ik zit aan de thee dus spreek me niet van catering.
Jij bent de cateringdame van Jarno?quote:
Alleen in het weekendquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij bent de cateringdame van Jarno?
BMX 4evah!!!1!?1quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Toen had ik nog niet zo een brave bolide JK. Ik was al blij met mijn mountainbike!.
Zo stoer was ik nou ook weer niet. Nooit geweest ook hoor.quote:
Dat zeg ik: BMX was toffer.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]Zeg! BMX en mountainbikes zijn echt 2 heul verschillende dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |