quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neuh , ik zou het dan gewoon direct vragen.
het is eerder een verkapte "Help! ik ben aan het rijzen" post
kloptquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
norton is geen virusscanner
ik zou gelijk maar een reg cleaner/anti-spyware progje runnenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:53 schreef crazy987 het volgende:
[..]
klopt
norton is zelf een virus.
de pc was traag en liep vast...
no shit met norton.
staat nu avast op![]()
chipknipquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:54 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens naar beneden.. eens kijken of ik mn chipknip geladen krijg
al mee bezigquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou gelijk maar een reg cleaner/anti-spyware progje runnen
Hier kan je alleen maar via de chip betalenquote:
tuneup utilities FTW!quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:58 schreef crazy987 het volgende:
[..]
al mee bezig
geef em een standaart opschoning
- scan tijdens opstarten
- Spybot S&D
- CCleaner
werkt altijd
das leuk voor de dame bij de WCquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier kan je alleen maar via de chip betalen
Die dames krijgen hun geld maandelijks gestort.. hoeven niet om kwartjes te bedelen hierquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das leuk voor de dame bij de WC
ja maar, ja maar, jij krijgt toch ook fooi als je achter de bar staat ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die dames krijgen hun geld maandelijks gestort.. hoeven niet om kwartjes te bedelen hier
staat hier ook opquote:
euhm.. nee...quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, jij krijgt toch ook fooi als je achter de bar staat ?
Ja, zie mijn editquote:
doe 1 click maintenancequote:Op woensdag 4 februari 2009 13:02 schreef crazy987 het volgende:
[..]
staat hier ook op
maar ken t niet
nee 1 fquote:
testperiode verlopenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe 1 click maintenance![]()
ik weet zeker dat ie zat fouten zult vinden
zo dan, dat is wel relaxed geregeld jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
euhm.. nee...
Ik krijg geen cent in handen
Alles wordt vooraf aan de deur betaald (vast bedrag) en daar mag je dan van eten en drinken zoveel je wilt
Ligt eraan of je man, vrouw of koppel bentquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan, dat is wel relaxed geregeld jaen wat kost de entree precies , als ik vragen mag ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |