Ik ga kijken. Als er nu nog IETS niet klopt dan ga ik de mattenklopper poetsenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:50 schreef eer-ik het volgende:
Kinders!
Ik weet niet wie de kaarten (en waarom in het weekend) online heeft gezet, maar ze staan erop!
Zo ook de detailkaart.
op deze pagina zijn het de onderste 2 links.
Spoorkaart
Detailkaart
4-1 is ook de verdeling volgens de reisplanner op ns.nlquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoetermeer klopt nog STEEDS niet. En Abcoude - Holendrecht - Bijlmer is 3-2 volgens het spoorboekje. Niet 4-1.
Hoe moeilijk kan het zijn om 2 uitingen over tariefeenheden DEZELFDE data uit EEN EN DEZELFDE database te laten plukken???
"sowieso". Germanofiel van lik-me-vestje.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:46 schreef Zug-Chef het volgende:
Het is allebei samen 5. Boejuh verder, op die kut stations kom / stop / stap ik zoiezo nooit uit
quote:
Best jammer dat dit onzin is natuurlijkquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:43 schreef Wadloper het volgende:
Foto's van de internettreinen:
[ afbeelding ]
Hee Fles! Ben je online??quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best jammer dat dit onzin is natuurlijk
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoek maar eens op hoe je "wenden" verbuigt.
Naja het is geen onzin op zich, het is alleen jammer dat het, hoe verder je van Groningen af bent, hoe slechter het werktquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best jammer dat dit onzin is natuurlijk
Ze hebben alleen zender in Groningen staan? Friesland is internetloos?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:52 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Naja het is geen onzin op zich, het is alleen jammer dat het, hoe verder je van Groningen af bent, hoe slechter het werkt
Nee ik bedoelde ook die dialoogquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:52 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Naja het is geen onzin op zich, het is alleen jammer dat het, hoe verder je van Groningen af bent, hoe slechter het werkt
Ik las zoiets op ovnl / somda paar dagen geledenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze hebben alleen zender in Groningen staan? Friesland is internetloos?
Heel moeilijkquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoetermeer klopt nog STEEDS niet. En Abcoude - Holendrecht - Bijlmer is 3-2 volgens het spoorboekje. Niet 4-1.
Hoe moeilijk kan het zijn om 2 uitingen over tariefeenheden DEZELFDE data uit EEN EN DEZELFDE database te laten plukken???
't is niet mijn werk inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch bedankt eer-ikJij kan er ook niets aan doen verder
Dan weten we dat ook weerquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:47 schreef Wadloper het volgende:
De treinstellen:
309-310-311-232-233 zijn de zogenaamde internetstellen voor de proefperiode van 4 maanden, op het traject Groningen - Leeuwarden v.v.
Vandaag werden ze te Groningen bestickerd.
Zag vrijdag al dat Arriva weer wasmuntjes had, want ook toen al reden er veel schone treinstellen rond.quote:Tevens heeft Arriva een grote wasbeurt ingelast voor haar treinstellen: 8 treinstellen zijn vandaag gewassen
Inderdaadquote:Op zondag 8 februari 2009 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan weten we dat ook weer
[..]
Zag vrijdag al dat Arriva weer wasmuntjes had, want ook toen al reden er veel schone treinstellen rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |