Wat hij zegt!quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wiki en RLS-OP is geloof ik niet zo`n geweldige combinatie.
Ik denk sowieso niet dat veel mensen deze reeks terug willen lezen, afgezien van de mensen die hem in mijn active topics hebben staanquote:Op woensdag 4 februari 2009 02:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, maar het is misschien handig puur voor de voorgaande topics. Hoef je het enkel af en toe te updaten.
Voor me kinderen laterquote:Op woensdag 4 februari 2009 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet dat veel mensen deze reeks terug willen lezen, afgezien van de mensen die hem in mijn active topics hebben staan
Ja, maar dat is bij alle reeksen zo.quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet dat veel mensen deze reeks terug willen lezen, afgezien van de mensen die hem in mijn active topics hebben staan
JIj kan het weten!quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, maar dat is bij alle reeksen zo.
Mwah, valt mee, ik heb de laatste tijd amper geslowchat, lees de laatste RLS-topics maar na bijvoorbeeld.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mwah, valt mee, ik heb de laatste tijd amper geslowchat, lees de laatste RLS-topics maar na bijvoorbeeld.
Linkjes staan in de OP.
En al die bouquet reeks boekjes dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mwah, valt mee, ik heb de laatste tijd amper geslowchat, lees de laatste RLS-topics maar na bijvoorbeeld.
Linkjes staan in de OP.
Sloppy Joe'squote:Op woensdag 4 februari 2009 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en heb je nog die stream van dat cafe?
Vond ik leuk
Geen ideequote:Op woensdag 4 februari 2009 03:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Bekende naam. Waar ken ik dat van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |