Maar dat komt niet omdat hij niet wegwil, er is gewoon nog niemand geïnteresseerd in iemand met zo'n lang contract en zoveel wisselvalligheid in zn spel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik wil er zelfs een kratje opzetten dat hij nog een jaar blijft.
Die transfer van Babel heb ik nooit begrepen. Zo goed was hij namelijk niet. Suarez is vele malen beter dan Babel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ook is de situatie compleet anders dan 3 (?) jaar geleden he. Hij is ouder, wijzer, veel meer geleerd. Hij is inmiddels getrouwd, heeft een kindje op komst in September oid. Daarnaast hoeft Van Basten alleen maar te vragen - hey, hoe doen Babel en Van Der Vaart het bij hun clubs? Lekker veel gespeeld?
Goed genoeg voor Barcelona vind ik een beetje overdreven.quote:Hij weet dat hij goed genoeg is voor Barcelona, hij weet dat hij daar ooit komt, hij weet dat hij nog veel moet leren, hij weet dat hij bij Ajax de tijd en mogelijkheid krijgt om te leren. Hij weet dat hij bij Ajax speelt, hij weet zich dus zeker van het WK 2010, mits Uruguay zich plaatst.
Jammer dat het dan zo weer moet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:32 schreef _Mike_ het volgende:
Groningen is een kleine kut club waar niets te winnen valt en qua salaris zal het ook tegenvallen.
Allemaal dingen die hij bij Groningen ook wist en nog niet zeker toen hij naar Ajax kon, toch deed meneer er alles aan om maar zo snel mogelijk weg te gaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij weet dat hij goed genoeg is voor Barcelona, hij weet dat hij daar ooit komt, hij weet dat hij nog veel moet leren, hij weet dat hij bij Ajax de tijd en mogelijkheid krijgt om te leren. Hij weet dat hij bij Ajax speelt, hij weet zich dus zeker van het WK 2010, mits Uruguay zich plaatst.
Laat ik het dan zo zeggen : Ik wil er een kratje opzetten dat hij niet weg gaat naar een club als Tottenham etc.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:37 schreef Rots het volgende:
[..]
Maar dat komt niet omdat hij niet wegwil, er is gewoon nog niemand geïnteresseerd in iemand met zo'n lang contract en zoveel wisselvalligheid in zn spel.
Ik verwacht ook niet dat hij weggaat, maar je weet het nooit met de subtop/top, doen soms bizarre dingen.
Hence de 3 jaar oudere, volwassenere Suarez. Plus andere omgeving. Plus andere trainer die hem wel zodanig kan beinvloeden. Naar mijn herinnering praatte Jans Suarez nog net niet zelf naar Ajax.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Allemaal dingen die hij bij Groningen ook wist en nog niet zeker toen hij naar Ajax kon, toch deed meneer er alles aan om maar zo snel mogelijk weg te gaan.
In principe zijn alle spelers egoistisch. En doen ze wat hun het beste uitkomt. Ik snap het ook wel meestal. Als club moet je gewoon zorgen dat je de zaken goed voor mekaar hebt. Groningen heeft voor Silva bijna 4 miljoen gehad dat verzacht de pijn wel denk ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:52 schreef Prosac het volgende:
Ik weet, ik weet. Maar ik weet inmiddels uit ervaring dat je voor uitspraken van spelers niet zo naief moet zijn. Zeker als ze totaal geen binding met je club hebben en dat heeft Luis echt niet. Je hoopt het allemaal wel, natuurlijk.
Bruno Silva zou die verstandige oudere speler moeten zijn, maar besloot ook te gaan staken toen hij in de winterstop niet weg mocht. (derhalve vind ik zijn gejank nu schitterend) Nevland, bijgetekend, vertelde het contract uit te dienen en daarna naar Viking terug te gaan, maar 3 maanden later komt Fulham en hij wil weg, betaalde uiteindelijk zelfs zelf een deel van de transfersom.
Spelers zijn volksmenners, lekker roepen wat die schattige, naieve supporters willen horen. Zelfs een "clubman" als Sneijder liet zich vervelende dingen over Ajax ontvallen.
De meeste spelers kunnen uitstekend bij Wilders of Verdonk in de partij gaan zitten, die roepen ook waarvan ze denken dat het volk het wil horen.
Voorbeelden genoeg van spelers die allerlei uitspraken doen om ze vervolgens niet na te komen.
Ja, wat is dit nou weer voor omschrijving? Tottenham is niet eens subtop man.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen : Ik wil er een kratje opzetten dat hij niet weg gaat naar een club als Tottenham etc.
Neem aan dat het voor Ajacieden nogal belangrijk is dat hij in Amsterdam speeltquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker belangrijk allemaal. We zien volgend seizoen wel waar deze held speelt
Ja dat wel, maar die discussie met die supporters van andere clubs zijn hier zo lachwekkend. Die rots en DK bijvoorbeeld. Laat ze toch lekker lullen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Neem aan dat het voor Ajacieden nogal belangrijk is dat hij in Amsterdam speelt
Wat is er zo triest aan mijn discussie dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar die discussie met die supporters van andere clubs zijn hier zo lachwekkend. Die rots en DK bijvoorbeeld. Laat ze toch lekker lullen.
- Als je persoonlijk wordt, post dan niet -quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is er zo triest aan mijn discussie dan?
Ik ga hier gewoon serieus in discussie over Suarez, als jij dat nou ook is zo doen ipv reacties ontlokken van anderen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar die discussie met die supporters van andere clubs zijn hier zo lachwekkend. Die rots en DK bijvoorbeeld. Laat ze toch lekker lullen.
Mijn punt was volgens mij dat Suarez er dit seizoen in productief opzicht vooruit is gegaan. Hij scoort méér en hij levert méér assists. Niet wie er vorig seizoen de vaste man was voor het nemen van penalty's.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vergeleken met vorig jaar scoort hij eigenlijk minder. Huntelaar nam vorig seizoen alle penalty's. Dit jaar is hij dat man die dat doet.
Dit zijn de cijfers. Dit spreekt voor zich.quote:2007/08 Ajax 33 17 Eredivisie
2008/09 Ajax 30 22 Eredivisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |