abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68460385
Van Groningen naar Ajax is nog steeds iets anders dan van Ajax naar AS Roma, Tottenham oid, terwijl ik denk dat hij ook nog niet de stap zal gaan maken naar Real of Barca, en dat zijn eigenlijk de twee enige clubs waar hij persee wil spelen.

Ook is de situatie compleet anders dan 3 (?) jaar geleden he. Hij is ouder, wijzer, veel meer geleerd. Hij is inmiddels getrouwd, heeft een kindje op komst in September oid. Daarnaast hoeft Van Basten alleen maar te vragen - hey, hoe doen Babel en Van Der Vaart het bij hun clubs? Lekker veel gespeeld?

Hij weet dat hij goed genoeg is voor Barcelona, hij weet dat hij daar ooit komt, hij weet dat hij nog veel moet leren, hij weet dat hij bij Ajax de tijd en mogelijkheid krijgt om te leren. Hij weet dat hij bij Ajax speelt, hij weet zich dus zeker van het WK 2010, mits Uruguay zich plaatst.
pi_68460408
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:34 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ik wil er zelfs een kratje opzetten dat hij nog een jaar blijft.
Maar dat komt niet omdat hij niet wegwil, er is gewoon nog niemand geïnteresseerd in iemand met zo'n lang contract en zoveel wisselvalligheid in zn spel.

Ik verwacht ook niet dat hij weggaat, maar je weet het nooit met de subtop/top, doen soms bizarre dingen.
pi_68460507
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:

Ook is de situatie compleet anders dan 3 (?) jaar geleden he. Hij is ouder, wijzer, veel meer geleerd. Hij is inmiddels getrouwd, heeft een kindje op komst in September oid. Daarnaast hoeft Van Basten alleen maar te vragen - hey, hoe doen Babel en Van Der Vaart het bij hun clubs? Lekker veel gespeeld?
Die transfer van Babel heb ik nooit begrepen. Zo goed was hij namelijk niet. Suarez is vele malen beter dan Babel.
quote:
Hij weet dat hij goed genoeg is voor Barcelona, hij weet dat hij daar ooit komt, hij weet dat hij nog veel moet leren, hij weet dat hij bij Ajax de tijd en mogelijkheid krijgt om te leren. Hij weet dat hij bij Ajax speelt, hij weet zich dus zeker van het WK 2010, mits Uruguay zich plaatst.
Goed genoeg voor Barcelona vind ik een beetje overdreven.
pi_68460532
Is Suarez ook al zwanger?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:41:53 #280
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68460547
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:32 schreef _Mike_ het volgende:
Groningen is een kleine kut club waar niets te winnen valt en qua salaris zal het ook tegenvallen.
Jammer dat het dan zo weer moet.

Maar vertel eens, hoeveel prijzen heeft Luis al bij Ajax gepakt?
Suarez verdiende 3 ton bij ons, vergeleken met de 1,5 miljoen bij jullie valt dat tegen inderdaad.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:42:59 #281
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68460580
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:

Allemaal dingen die hij bij Groningen ook wist en nog niet zeker toen hij naar Ajax kon, toch deed meneer er alles aan om maar zo snel mogelijk weg te gaan.
pi_68460668
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:37 schreef Rots het volgende:

[..]

Maar dat komt niet omdat hij niet wegwil, er is gewoon nog niemand geïnteresseerd in iemand met zo'n lang contract en zoveel wisselvalligheid in zn spel.

Ik verwacht ook niet dat hij weggaat, maar je weet het nooit met de subtop/top, doen soms bizarre dingen.
Laat ik het dan zo zeggen : Ik wil er een kratje opzetten dat hij niet weg gaat naar een club als Tottenham etc.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68460689
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:42 schreef Prosac het volgende:

[..]

Allemaal dingen die hij bij Groningen ook wist en nog niet zeker toen hij naar Ajax kon, toch deed meneer er alles aan om maar zo snel mogelijk weg te gaan.
Hence de 3 jaar oudere, volwassenere Suarez. Plus andere omgeving. Plus andere trainer die hem wel zodanig kan beinvloeden. Naar mijn herinnering praatte Jans Suarez nog net niet zelf naar Ajax.

Of je het nou leuk vind of niet, het is en blijft Ajax en dat is niet te vergelijken met Groningen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:48:44 #284
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68460814
Het is gewoon hopen dat er geen club van de Europeese top langskomt deze zomer.
#FreeHat
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:52:24 #285
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68460962
Ik weet, ik weet. Maar ik weet inmiddels uit ervaring dat je voor uitspraken van spelers niet zo naief moet zijn. Zeker als ze totaal geen binding met je club hebben en dat heeft Luis echt niet. Je hoopt het allemaal wel, natuurlijk.
Bruno Silva zou die verstandige oudere speler moeten zijn, maar besloot ook te gaan staken toen hij in de winterstop niet weg mocht. (derhalve vind ik zijn gejank nu schitterend) Nevland, bijgetekend, vertelde het contract uit te dienen en daarna naar Viking terug te gaan, maar 3 maanden later komt Fulham en hij wil weg, betaalde uiteindelijk zelfs zelf een deel van de transfersom.

Spelers zijn volksmenners, lekker roepen wat die schattige, naieve supporters willen horen. Zelfs een "clubman" als Sneijder liet zich vervelende dingen over Ajax ontvallen.
De meeste spelers kunnen uitstekend bij Wilders of Verdonk in de partij gaan zitten, die roepen ook waarvan ze denken dat het volk het wil horen.

Voorbeelden genoeg van spelers die allerlei uitspraken doen om ze vervolgens niet na te komen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:17:22 #286
166976 DuvelDuvel
pi_68461872
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:52 schreef Prosac het volgende:
Ik weet, ik weet. Maar ik weet inmiddels uit ervaring dat je voor uitspraken van spelers niet zo naief moet zijn. Zeker als ze totaal geen binding met je club hebben en dat heeft Luis echt niet. Je hoopt het allemaal wel, natuurlijk.
Bruno Silva zou die verstandige oudere speler moeten zijn, maar besloot ook te gaan staken toen hij in de winterstop niet weg mocht. (derhalve vind ik zijn gejank nu schitterend) Nevland, bijgetekend, vertelde het contract uit te dienen en daarna naar Viking terug te gaan, maar 3 maanden later komt Fulham en hij wil weg, betaalde uiteindelijk zelfs zelf een deel van de transfersom.

Spelers zijn volksmenners, lekker roepen wat die schattige, naieve supporters willen horen. Zelfs een "clubman" als Sneijder liet zich vervelende dingen over Ajax ontvallen.
De meeste spelers kunnen uitstekend bij Wilders of Verdonk in de partij gaan zitten, die roepen ook waarvan ze denken dat het volk het wil horen.

Voorbeelden genoeg van spelers die allerlei uitspraken doen om ze vervolgens niet na te komen.
In principe zijn alle spelers egoistisch. En doen ze wat hun het beste uitkomt. Ik snap het ook wel meestal. Als club moet je gewoon zorgen dat je de zaken goed voor mekaar hebt. Groningen heeft voor Silva bijna 4 miljoen gehad dat verzacht de pijn wel denk ik
#FreeHat
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:24:45 #287
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68462138
Absoluut, die 4 miljoen was een hoofdprijs.
Ik misgun spelers op zich hun transfers ook niet, dat hoort er bij. Maar zoals Silva en Suarez het gespeeld hebben, dan misgun ik ze vrijwel alles. Zo rancuneus ben ik dan ook wel weer.
pi_68462209
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:45 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Laat ik het dan zo zeggen : Ik wil er een kratje opzetten dat hij niet weg gaat naar een club als Tottenham etc.
Ja, wat is dit nou weer voor omschrijving? Tottenham is niet eens subtop man.
pi_68462950
Zodra er een club langs komt die hem meer geeft is hij weg hoor. Zo werkt het in voetbal tegenwoordig.
pi_68466317
Lekker belangrijk allemaal. We zien volgend seizoen wel waar deze held speelt
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:21:18 #291
166976 DuvelDuvel
pi_68466574
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker belangrijk allemaal. We zien volgend seizoen wel waar deze held speelt
Neem aan dat het voor Ajacieden nogal belangrijk is dat hij in Amsterdam speelt
#FreeHat
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:22:50 #292
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68466620
Als Suarez volgend jaar met Valencia, Sevilla of Villarreal in de CL kan spelen, gaat hij daar echt wel op in. Hij kan dan 3x zoveel verdienen en in een veel grotere competitie spelen. Suarez op zijn woord geloven lijkt me niet echt verstandig.. Maar goed, ben benieuwd waar hij komend seizoen speelt, hij kan in potentie in de toekomst de wereldtop halen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:23:13 #293
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_68466638
Hopelijk vallen de topclubs over het feit dat hij veel kansen mist en blijft hij nog een jaartje in Amsterdam. Behalve dat aspect is hij namelijk al veruit de Nederlandse competitie ontstegen natuurlijk.
pi_68467037
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:21 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Neem aan dat het voor Ajacieden nogal belangrijk is dat hij in Amsterdam speelt
Ja dat wel, maar die discussie met die supporters van andere clubs zijn hier zo lachwekkend. Die rots en DK bijvoorbeeld. Laat ze toch lekker lullen.
pi_68467080
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ja dat wel, maar die discussie met die supporters van andere clubs zijn hier zo lachwekkend. Die rots en DK bijvoorbeeld. Laat ze toch lekker lullen.
Wat is er zo triest aan mijn discussie dan?
pi_68467262
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat is er zo triest aan mijn discussie dan?
- Als je persoonlijk wordt, post dan niet -

[ Bericht 34% gewijzigd door Prosac op 28-04-2009 18:20:29 ]
pi_68467388
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik ga hier gewoon serieus in discussie over Suarez, als jij dat nou ook is zo doen ipv reacties ontlokken van anderen.

En Mikieboy, kratje dat Suarez dus vanuit Ajax meteen naar de top gaat he? En dan bedoel ik Inter/Barca/Chelsea/Real etc. Ik zeg dus dat hij naar een subtopper gaat ipv de echte top.
pi_68468061
- reactie op edit -

[ Bericht 95% gewijzigd door Prosac op 28-04-2009 18:20:50 ]
pi_68469391
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Vergeleken met vorig jaar scoort hij eigenlijk minder. Huntelaar nam vorig seizoen alle penalty's. Dit jaar is hij dat man die dat doet.
Mijn punt was volgens mij dat Suarez er dit seizoen in productief opzicht vooruit is gegaan. Hij scoort méér en hij levert méér assists. Niet wie er vorig seizoen de vaste man was voor het nemen van penalty's.
quote:
2007/08 Ajax 33 17 Eredivisie
2008/09 Ajax 30 22 Eredivisie
Dit zijn de cijfers. Dit spreekt voor zich.
pi_68474259
Suarez gaat nog niet weg.

Barcelona hoeft hem nog niet, kijk hoe goed ze het nu doen. Ze zitten goed met de posities.
Zelf wil hij dolgraag het WK spelen, daar past een wisselplaats niet bij. Daarbij heeft hij hier alles bij Ajax, ook om het WK te spelen. Hij is 3e aanvoerder, belangrijkste speler in het team. Waarom zou hij dat allemaal weggeven? Hij heeft nu een goed salaris en hij weet dat hij over 2 jaar toch wel weg is.
We are living in a material world, and I am a material girl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')