Denthemen haalt die andere clubs erbij. Daar mag dan toch best op gereageerd worden?quote:Op maandag 27 april 2009 15:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja maar het feit dat Ajax nu om Suarez draait ontkend niemand. Alleen ik snap niet waarom alle andere clubs dan ook af gegaan moeten worden?
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 27 april 2009 15:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar als jij het geen probleem vind als hij van de zomer vertrekt dan wil ik wel eens zien wie zijn verlies bij Ajax op gaat vangen.
Je wekt de indruk dat Ajax niet de enige club in de top van Nederland is die afhankelijk is van 1 spelers.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2009 15:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je wekt de indruk dat Ajax niet de enige club in de top van Nederland is die afhankelijk is van 1 spelers.
Elia en Arnautovic spelen de laatste maanden inderdaad de pannen van het dak.quote:Op maandag 27 april 2009 15:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Twente zonder Perez? Dan hebben ze altijd Elia, Arnautovic en Jansen nog die het verschil kunnen maken.
Suarez is de laatste weken weer een beetje in vorm. Een tijdje terug miste Suarez ook kansen die hij normaal gewoon erin zou trappen. Iedere spelers heeft wel eens een vorm dip. Dus om daar over te klagen vind ik een beetje goedkoop scoren.quote:Op maandag 27 april 2009 17:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Elia en Arnautovic spelen de laatste maanden inderdaad de pannen van het dak.![]()
Als je nou eens goed mijn post had gelezen dat had je kunnen lezen dat het spelers zijn die het verschil kunnen maken. Elia, Arnautovic en Jansen zijn spelers die uit een dood moment voor actie kunnen zorgen.quote:En Theo Janssen, pleeeeeease. Overschatte voetballer, altijd al gevonden. Op zijn goede traptechniek na is het pure middelmaat.
Hij mistte inderdaad de nodige kansen ja, maar speelde wel fantastisch. Als je kansen mist wil het niet zeggen dat je meteen slecht bent. Neem bijvoorbeeld de thuiswedstrijd tegen Marseille. Suarez had daar een aantal keer moeten scoren, maar deed dat niet. Neemt niet weg dat dat misschien wel de beste wedstrijd van Suarez dit seizoen was.quote:Op maandag 27 april 2009 17:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Suarez is de laatste weken weer een beetje in vorm. Een tijdje terug miste Suarez ook kansen die hij normaal gewoon erin zou trappen. Iedere spelers heeft wel eens een vorm dip. Dus om daar over te klagen vind ik een beetje goedkoop scoren.
Zeg ik dat hij slecht was dan? Ik zeg dat hij uit vorm was.quote:Op maandag 27 april 2009 17:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij mistte inderdaad de nodige kansen ja, maar speelde wel fantastisch. Als je kansen mist wil het niet zeggen dat je meteen slecht bent. Neem bijvoorbeeld de thuiswedstrijd tegen Marseille. Suarez had daar een aantal keer moeten scoren, maar deed dat niet. Neemt niet weg dat dat misschien wel de beste wedstrijd van Suarez dit seizoen was.
Wanneer ben je uit vorm dan? Als je kansen mist, wel goed speelt, assists geeft en je erg aanwezig bent in een wedstrijd?quote:Op maandag 27 april 2009 17:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zeg ik dat hij slecht was dan? Ik zeg dat hij uit vorm was.
Als je een aantal wedstrijden kansen mist die je normaal niet zo missen als aanvaller zijnde.quote:Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer ben je uit vorm dan? Als je kansen mist, wel goed speelt, assists geeft en je erg aanwezig bent in een wedstrijd?
Suarez is dit seizoen, puur gelet op zijn spel, wisselvallig. Toch compenseert hij toch een hoop met zijn assists en doelpunten.quote:Op maandag 27 april 2009 17:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Suarez is de laatste weken weer een beetje in vorm. Een tijdje terug miste Suarez ook kansen die hij normaal gewoon erin zou trappen. Iedere spelers heeft wel eens een vorm dip. Dus om daar over te klagen vind ik een beetje goedkoop scoren.
Elia en Arnautovic kan ik mij wel in vinden, dit zijn technisch goede spelers met een individuele actie. Zo iemand als Janssen kan wel iets forceren met zijn traptechniek (al gebeurt dit relatief nog veel te weinig in mijn ogen) maar als spelmaker komt hij kwaliteit tekort. Iemand als Perez is veel belangrijker (misschien wel de belangrijkste speler van het elftal). Betrekt zich meer in het spel, handelt sneller, heeft een beter overzicht en is ook veel meer de echte voetballer. Als Perez wegvalt scheelt het meteen een slok op een borrel. Dat is meteen zichtbaar.quote:Op maandag 27 april 2009 17:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als je nou eens goed mijn post had gelezen dat had je kunnen lezen dat het spelers zijn die het verschil kunnen maken. Elia, Arnautovic en Jansen zijn spelers die uit een dood moment voor actie kunnen zorgen.
Beiden kunnen Nederlands, maar voor goede antwoorden is het handigst om in de moedertaal te vragenquote:Op maandag 27 april 2009 21:17 schreef TvhN het volgende:
Wat spreken de heren al goed Nederlands en/of Engels zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |