abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68424549
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:12 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ja maar het feit dat Ajax nu om Suarez draait ontkend niemand. Alleen ik snap niet waarom alle andere clubs dan ook af gegaan moeten worden?
Denthemen haalt die andere clubs erbij. Daar mag dan toch best op gereageerd worden?
Of mogen we in dit topic alleen mooie foto's van Suarez posten en kreten zoals: "Suarez ?
pi_68424776
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Suarez
Noot noot.
pi_68425720
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Maar als jij het geen probleem vind als hij van de zomer vertrekt dan wil ik wel eens zien wie zijn verlies bij Ajax op gaat vangen.
Waar zeg ik dat?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68426135
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:45 schreef denthemen het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
Je wekt de indruk dat Ajax niet de enige club in de top van Nederland is die afhankelijk is van 1 spelers.
pi_68426297
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Je wekt de indruk dat Ajax niet de enige club in de top van Nederland is die afhankelijk is van 1 spelers.
Inderdaad.

Waar zeg ik nou dat ik het niet erg zou vinden als hij weggaat?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68429036
Suarez
pi_68429412
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Twente zonder Perez? Dan hebben ze altijd Elia, Arnautovic en Jansen nog die het verschil kunnen maken.
Elia en Arnautovic spelen de laatste maanden inderdaad de pannen van het dak.

En Theo Janssen, pleeeeeease. Overschatte voetballer, altijd al gevonden. Op zijn goede traptechniek na is het pure middelmaat.
pi_68429986
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:26 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Elia en Arnautovic spelen de laatste maanden inderdaad de pannen van het dak.
Suarez is de laatste weken weer een beetje in vorm. Een tijdje terug miste Suarez ook kansen die hij normaal gewoon erin zou trappen. Iedere spelers heeft wel eens een vorm dip. Dus om daar over te klagen vind ik een beetje goedkoop scoren.
quote:
En Theo Janssen, pleeeeeease. Overschatte voetballer, altijd al gevonden. Op zijn goede traptechniek na is het pure middelmaat.
Als je nou eens goed mijn post had gelezen dat had je kunnen lezen dat het spelers zijn die het verschil kunnen maken. Elia, Arnautovic en Jansen zijn spelers die uit een dood moment voor actie kunnen zorgen.
pi_68430158
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Suarez is de laatste weken weer een beetje in vorm. Een tijdje terug miste Suarez ook kansen die hij normaal gewoon erin zou trappen. Iedere spelers heeft wel eens een vorm dip. Dus om daar over te klagen vind ik een beetje goedkoop scoren.
Hij mistte inderdaad de nodige kansen ja, maar speelde wel fantastisch. Als je kansen mist wil het niet zeggen dat je meteen slecht bent. Neem bijvoorbeeld de thuiswedstrijd tegen Marseille. Suarez had daar een aantal keer moeten scoren, maar deed dat niet. Neemt niet weg dat dat misschien wel de beste wedstrijd van Suarez dit seizoen was.
pi_68430340
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Hij mistte inderdaad de nodige kansen ja, maar speelde wel fantastisch. Als je kansen mist wil het niet zeggen dat je meteen slecht bent. Neem bijvoorbeeld de thuiswedstrijd tegen Marseille. Suarez had daar een aantal keer moeten scoren, maar deed dat niet. Neemt niet weg dat dat misschien wel de beste wedstrijd van Suarez dit seizoen was.
Zeg ik dat hij slecht was dan? Ik zeg dat hij uit vorm was.
pi_68430407
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zeg ik dat hij slecht was dan? Ik zeg dat hij uit vorm was.
Wanneer ben je uit vorm dan? Als je kansen mist, wel goed speelt, assists geeft en je erg aanwezig bent in een wedstrijd?
pi_68430423
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Wanneer ben je uit vorm dan? Als je kansen mist, wel goed speelt, assists geeft en je erg aanwezig bent in een wedstrijd?
Als je een aantal wedstrijden kansen mist die je normaal niet zo missen als aanvaller zijnde.
pi_68430572
quote:
Suarez is dit seizoen, puur gelet op zijn spel, wisselvallig. Toch compenseert hij toch een hoop met zijn assists en doelpunten.

Maar hij is i.t.t. tot spelers als Elia en Arnautovic wel een speler die zich er niet makkelijk bij neerlegt als hij een mindere periode doormaakt. Hij blijf hard werken, blijft zich betrekken in het spel etc. Een echte winnaarsmentaliteit.
quote:
Als je nou eens goed mijn post had gelezen dat had je kunnen lezen dat het spelers zijn die het verschil kunnen maken. Elia, Arnautovic en Jansen zijn spelers die uit een dood moment voor actie kunnen zorgen.
Elia en Arnautovic kan ik mij wel in vinden, dit zijn technisch goede spelers met een individuele actie. Zo iemand als Janssen kan wel iets forceren met zijn traptechniek (al gebeurt dit relatief nog veel te weinig in mijn ogen) maar als spelmaker komt hij kwaliteit tekort. Iemand als Perez is veel belangrijker (misschien wel de belangrijkste speler van het elftal). Betrekt zich meer in het spel, handelt sneller, heeft een beter overzicht en is ook veel meer de echte voetballer. Als Perez wegvalt scheelt het meteen een slok op een borrel. Dat is meteen zichtbaar.

Perez kan de spelers voorin laten excelleren, Janssen kan dat niet.
pi_68437127
nu bij holland sport
pi_68437514
nog steeds geen nederlands geleerd?
pi_68437586
Wat spreken de heren al goed Nederlands en/of Engels zeg.
pi_68437839
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:17 schreef TvhN het volgende:
Wat spreken de heren al goed Nederlands en/of Engels zeg.
Beiden kunnen Nederlands, maar voor goede antwoorden is het handigst om in de moedertaal te vragen .
pi_68437865
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:16 schreef buddyb het volgende:
nog steeds geen nederlands geleerd?
Hij doet normaal zijn interviews in het Nederlands
pi_68437886
Suarez heeft Didulica dus gebeld en een bericht achter gelaten, zo hoort het dus.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68437910
Suarez spreekt uitstekend Nederlands hoor, ik vind het ook vreemd dat dit opeens met een tolk gebeurt.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68437937
Niks aan zo'n interview.
Noot noot.
pi_68438073
Silva en Suarez verslaan Wijnaldum
pi_68438100
aardige gozer verder.
pi_68438123
Dat fietsen
pi_68438184
Jammer dat ie geen Nederlands hoefde te praten, want dat kan ie prima.

Goede, volwassen antwoorden van hem. Tolk vertaalde niet alles helemaal compleet, maar hij is echt wel slimmer en verstandiger dan ie soms lijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')