Ik heb ze hier bij een klein SPAR-winkeltje gevonden, maar ik weet niet of dat bij alle winkels van de keten het geval is..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:21 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Starbuck's heeft stroopwafels!
Hier in Thailand tenminste wel
Veelbewogen reis zeg! Laten we zeggen dat het passioneel was tussen jullie!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 04:20 schreef luciano het volgende:
Als ik dezelfde periode als in 2005 neem , dan betaal ik voor 2 personen / 1 kamer dus $ 897 alleen al voor de kamer , ZONDER ontbijt overigens ook nog eens !
TOEN had ik ook nog entree voor het park erbij EN ontbijt EN de vlucht voor 2 personen Rosario >> BsAs >> Iguazu voor $ 1055
![]()
saillant detail .......... ik kreeg op dag 2 bonje met mijn liefje , en heb de 2 laatste dagen alleen doorgebracht daar. ZIJ heeft een 1 persoonskamer geboekt, en heeft de receptie gevraagd mij NIET te vertellen welke kamer.
De excursie naar de Braziliaanse zijde heb ik die dag alleen moeten doen toen , en toen ik terugkwam was ze dus " vertrokken " ( naar een andere geheime kamer![]()
Alleen heb ik toch weten te achterhalen welke kamer, en heb haar netjes met rust gelaten, alleen heb ik ook nog deze extra kamer voor haar betaald zonder dat ze het wist ( daar kwam ze dus later die dag achter voor 1 nacht, want ze ging ook nog eens 1 dag eerder weg middels een omgeboekte vlucht ........ )
Was 1 van de mindere momenten in mijn vakantie. Ik logeerde bij haar thuis, dus heb toen ook nog eens vanuit Iguazu een bos met ongeveer 45 rode rozen laten bezorgen op haar adres![]()
Later die dag heb ik haar gebeld, en toen vertelde ze dat ik "gewoon " mijn vakantie af kon maken en bij haar blijven logeren, maar toen heb ik haar verteld dat ik dat valleen wilde doen als we onze ruzie direkt per telefoon alvast zouden proberen uit te praten, wat ook is gelukt. Ze is me netjes op het vliegveld van Rosario de volgende dag op komen halen, en na wat andas a la jeweetwels de mi madre kwam alles uiteindelijk toch weer goed![]()
( daarna nog 2 ruzies gehad, en toch is ze nog naar Nederland gekomen na mijn vakantie toen. Alleen in Nederland ging het alweer fout binnen 48 !!!!! uur, en is ze weer teruggegaan naar Arg..... einde " relatie " )
Je maakt nog eens wat mee op deze manier![]()
![]()
![]()
Maar geen seconde spijt van deze mooie reis en haar gezelschap als gids / vertaler / en bedmaatje ( op een respectvolle manier bedoeld voor de nietverstaanders onder ons. )
Life sux sometimes helaas.
Geen mierenbeet? Die krijgen zon' fijn puskopje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:41 schreef Bora-Bora het volgende:
(en sinds ik eraan gezeten heb, zitten er vochtbultjes op.......help?...
)
quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:33 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Geen mierenbeet? Die krijgen zon' fijn puskopje.
Het is hier 22:00, dus nét etenstijdquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:52 schreef Bora-Bora het volgende:
(Je moet ook niet eten op van die rare tijdstippen!)
Grapjuh!quote:Op vrijdag 11 september 2009 03:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Het is hier 22:00, dus nét etenstijd
Ja, daar houden ze indd niet van.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waaien die muggen dan weg?
Eet de gemiddelde Argentijn dan zelfs nog vroeger dan de gemiddelde Nederlander??quote:Op vrijdag 11 september 2009 04:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Avondeten meestal rond een uur of 5, lekker rustig overal
Laotianen eten, net zoals de Nederlanders vrij vroeg. lunch is 12 uur en diner is rond 17.00-18.00 uur. Uit eten mischien iets later maar niet later dan 19.00-20.00 max.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:48 schreef flipsen het volgende:
Als ze thuis eten misschien, maar uit eten is vaak vanaf 22:00, zeker in de weekenden. Wij zelf eten meestal niet voor 22:00 en uit eten reserveren we om 22:00 of 22:30. Kwestie van wennen overigens hoor, na het eten een kopje koffie en naar bed
Wanneer ontbijt je dan? Hier rond 7 uur.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:56 schreef Fogel het volgende:
Noren eten veel vroeger, op veel werkplekken is lunch om 11:00 normaal, andere 11:30 en wij die pas om 12:00u beginnen zijn "laat". Diner is normaal gesproken tussen 16-17u een keer, 18u wordt al als zeer laat gezien.
Ik niet, mijn vrouw rond half 7 geloof ik, dan slaap ik nogquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:07 schreef breaky het volgende:
[..]
Wanneer ontbijt je dan? Hier rond 7 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |