SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Dat is nou een goede vraagquote:Op woensdag 4 februari 2009 04:18 schreef IrCute het volgende:
''Hoe krijg je een versterker in Weert?''
Rock the Cashbah!quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:59 schreef allsystemshalt het volgende:
Yheah eindelijk weer in de OP![]()
![]()
Is een versterker het wel weerd om naar Weert te gaan?![]()
![]()
![]()
En nu rocken![]()
![]()
---> Oh nee ik moet naar den arbeidt
Da's inderdaad mooi vervelend...quote:
We hebben dat optreden ook een beetje ruzie gemaakt met de zaal volgens mij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Die middelste gozer kijkt echt zielig
like, boeiend!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:46 schreef Metalfreak het volgende:
Had ik maar vrij, ben momenteel via een toch redelijk snelle UMTS verbinding aan het surfen omdat KPN (ja jij Ares!) écht nooit eens iets goed kan doen...
Ik speel de laatste tijd iets minder gitaar, heb niet zoveel inspiratie...
Trouwens: wel positief, een mede-limburger(ster) in dit topic![]()
Beetje jammer dat soort dingenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
We hebben dat optreden ook een beetje ruzie gemaakt met de zaal volgens mij.
De helft van de band kwam rechtstreeks van een begrafenis naar het optreden toe en toen gingen de geluidsmensen nogal schofterig lopen doen.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:06 schreef Doodkapje het volgende:
Keelontsteking Voorhoofdholteonsteking is zo niet relaxed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |