Ik ben meer van de onelinersquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Uhm, het zijn op zich wel grappige stukjes.
Dan moet je het even kopiëren naar notepad en alle returns weghalenquote:
quote:
Moet dat?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:52 schreef allsystemshalt het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No vooruit dan nog een dag loonslaaf spelen
Laat me raden je huiswerk voor gitaarles?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Moet dat?![]()
Ach ja, vanmiddag hele middag ingepland voor iets waar ik in 5 minuten klaar mee ben
als je leuke gear wilt kopen zul je wel moeten hequote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Moet dat?![]()
Ach ja, vanmiddag hele middag ingepland voor iets waar ik in 5 minuten klaar mee ben
Neen, het is bij een klantquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:12 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Laat me raden je huiswerk voor gitaarles?
Die dingen kosten nog geen 100 euro en klinken te gek.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag met Jimbo toen we amps gingen testen ook zo'n Line6 Spider geprobeert, maar ik vond dat spul echt om te huilenNouja clean is prima in orde (op de loze oninstelbare effecten na
) maar de overdrive en distortion klinkt echt nergens naar en dan nog veel geld er voor vragen
snap niet waarom iedereen zo enthousiast is over die dingen
succesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:07 schreef GoodGawd het volgende:
Vanmiddag 3 uurtjes school en daarna vanavond Workshop van Cyriel directie (ja die drummer) Spannend
ding was 280 euroquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die dingen kosten nog geen 100 euro en klinken te gek.
Hoe kan dat dan te duur zijn?
200 maar het was echt totaal niet vergelijkbaar met zo'n fender versterkerte in dezelfde prijsklasse.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die dingen kosten nog geen 100 euro en klinken te gek.
Hoe kan dat dan te duur zijn?
Hm, ik heb die 15 watt versie toen geprobeerd en die klonkt in elk geval veel beter dan zo'n 15 watt marshall versterkertje. Ik heb dan weer niet zo veel met die transistorversterkers van Fender.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
200 maar het was echt totaal niet vergelijkbaar met zo'n fender versterkerte in dezelfde prijsklasse.
Mja zeker die goedkope mgdf (quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hm, ik heb die 15 watt versie toen geprobeerd en die klonkt in elk geval veel beter dan zo'n 15 watt marshall versterkertje. Ik heb dan weer niet zo veel met die transistorversterkers van Fender.
wel voordeel als je niet kan spelen, want je kan er toch niks uit op makenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja zeker die goedkope mgdf () ofzo serie, die combo dingen vond ik ook helemaal niks de laatste keer, die al maar preventief overgeslagen
![]()
Ik snap sowieso niet waarom dat "insane" kanaal erop zit, zoveel gain dat het al gelijk 1 grote ongedefinieerde ruis word
Waar kan ik zo'n versterker kopen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:17 schreef Aresdreams het volgende:
wel voordeel als je niet kan spelen, want je kan er toch niks uit op maken
Da's retro. Op multi-effect dingen horen alleen maar presets te zitten die je niet kan gebruiken. Tenminste, dat was bij mij Zoom 505 zo. Sindsdien gingen de meeste merken ineens nuttige presets gebruiken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja zeker die goedkope mgdf () ofzo serie, die combo dingen vond ik ook helemaal niks de laatste keer, die al maar preventief overgeslagen
![]()
Ik snap sowieso niet waarom dat "insane" kanaal erop zit, zoveel gain dat het al gelijk 1 grote ongedefinieerde ruis word
Dát is natuurlijk ook weer zo en zo uitgebreid hebben we er niet aan zitten kloten. Maarja het helpt niet mee in overtuiging als e eerst heel lang moet kloten voordat je er iets leuks uit haalt thoughquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's retro. Op multi-effect dingen horen alleen maar presets te zitten die je niet kan gebruiken. Tenminste, dat was bij mij Zoom 505 zo. Sindsdien gingen de meeste merken ineens nuttige presets gebruiken.
Trouwens, ik kon op dat kleine Line6 versterkertje wel de geluiden en effecten aanpassen, het was even zoeken hoe dat moest maar het werkte prima.
Het lasige aan line6 vind ik dat de knopjes verschillende functies hebben. Dus dan moet je eerst uitzoeken hoe dat werkt. Mijn Digitech is ook niet heel gebruiksvriendelijk, maar dat komt vooral doordat je allerlei menu's tegenkomt. Even snel een geluidje erin draaien is vooral in het begin niet heel gemakkelijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dát is natuurlijk ook weer zo en zo uitgebreid hebben we er niet aan zitten kloten. Maarja het helpt niet mee in overtuiging als e eerst heel lang moet kloten voordat je er iets leuks uit haalt though
Je begint een ouwe lul te wordenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:26 schreef Cynic het volgende:
De nieuwe generatie gitaristen snapt dat denk ik ook veel beter. Die zijn veel technischer enzo, ik ben daar te oud voor
Ja, daar ben ik ook niet echt achter gekomen...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je begint een ouwe lul te worden![]()
Maarja met die effecten vond ik vooral irritant, dan draai je bij de ene stand alle effecten weg, ga je naar de voglende stand, en terwijl die knopjes op 0 staan, staat opeens het effect weer aan, moet je hem weer open en dan weer dicht draaien en enen arghhhh
HEb ik liever iets simpels2 kanalen met allebei een eq en gainboost.
Dan moet je een ukelele kopen een kano en je reet verplaatsen richting de Mississippiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook niet echt achter gekomen...
Moet je tussentijds je instellingen opslaan ofzo denk ik. Ik ben er bijna aan toe helemaal geen versterkers meer te gebruiken, dat is het makkelijkst.
ik vind dat zo'n onzin, de drummer is vaak bij optredens zo lang bezig, dat je met gemak je eigen amp er neer kan zetten...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan moet je een ukelele kopen een kano en je reet verplaatsen richting de Mississippi![]()
Keer ook bij zo'n bandcontest iets.
"jaaa jullie móéten per se gebruik maken van de versterkers die er staan omdat dan het wisselen veel sneller gaat"
Staat er ook zo'n hip moddeling ding met een footswitch met meer knoppen m'n magnetron, en vervolgens had je in die tijd dat je die irritante flanger uit hebt kunnen krijgen al 10x je eigen amp heen en weer kunnen sjouweren waarvan de instellingen gelijk goed staan
Ook lekker handig jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:48 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik vind dat zo'n onzin, de drummer is vaak bij optredens zo lang bezig, dat je met gemak je eigen amp er neer kan zetten...
1 keer niet over me eigen amp gespeeld, was gelijk stuk langer bezig om er een beetje lekker geluid uit te krijgen, had ik beetje lekker geluid, waarbij iedereen op het podium mij kon horen (en ik de rest ook nog) draaide de 'geluidsman' de amp zo goed als helemaal dicht
Yepquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:50 schreef Cynic het volgende:
Hebben jullie inmiddels ook al mensen met auto's in de band?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |