Wat vond Charles daarvan?quote:
Zie sig.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe heet de band van guitarist dan.
niet los, maar in de M13, en ik kan je zeggen, het is net een delay heavenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:20 schreef guitarist het volgende:
Btw, vandaag zo'n Delay pedaal van Vox en Satriani uitgeprobeerd, die dingen zijn echt te gek. Wat ik er handig aan vond: tap pedaal!
Iemand ervaring met die line 6 delay pedaaltjes?
Voor thuis kan het leuk zijn, een versterkertje met 1000 geluiden. Maar idd, ze vragen er dan nog wel te veel voor.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag met Jimbo toen we amps gingen testen ook zo'n Line6 Spider geprobeert, maar ik vond dat spul echt om te huilenNouja clean is prima in orde (op de loze oninstelbare effecten na
) maar de overdrive en distortion klinkt echt nergens naar en dan nog veel geld er voor vragen
snap niet waarom iedereen zo enthousiast is over die dingen
Wij dinsdag! Een single voor Ckvquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:46 schreef guitarist het volgende:
[..]
Last.fm, .fm - radio - muziek, doh.
15 feb de studio in!
Ja maar er zaten niet eens 1000 geluiden opquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:51 schreef guitarist het volgende:
[..]
Voor thuis kan het leuk zijn, een versterkertje met 1000 geluiden. Maar idd, ze vragen er dan nog wel te veel voor.
Vandaag op mijn werk kregen wij een mail dat hun "ADL-box" het niet doet. Dus wij googlen naar wat het is (we hebben wel een idee hoor, maar we waren meligquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:20 schreef guitarist het volgende:
Btw, vandaag zo'n Delay pedaal van Vox en Satriani uitgeprobeerd, die dingen zijn echt te gek. Wat ik er handig aan vond: tap pedaal!
Iemand ervaring met die line 6 delay pedaaltjes?
Ik vind de overdrive en distortion toch echt beter dan die van Boss ben ik de laatste tijd toch weer achter gekomen... Veel levendiger, volgens mij was Ares het daar mee eensquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag met Jimbo toen we amps gingen testen ook zo'n Line6 Spider geprobeert, maar ik vond dat spul echt om te huilenNouja clean is prima in orde (op de loze oninstelbare effecten na
) maar de overdrive en distortion klinkt echt nergens naar en dan nog veel geld er voor vragen
snap niet waarom iedereen zo enthousiast is over die dingen
Herman en ik waren anders aan het heerschen op zo'n ding.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar er zaten niet eens 1000 geluiden op![]()
4 standen
Clean okee
Crunch muwoa muwao
Metal
Insane!!!!
En dan effecten erbij die je niet kan instellen alleen aan of uit kan zetten en hoe erg ze in je geluid gemixt zitten
Geen idee of het per versterker verschilt qua serie maar ik vond het echt alles behalve levendigquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind de overdrive en distortion toch echt beter dan die van Boss ben ik de laatste tijd toch weer achter gekomen... Veel levendiger, volgens mij was Ares het daar mee eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |