Ik bedoel het origineel dus he.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:31 schreef Ynske het volgende:
kleur? gloed? hij is bijna diepzwart op veel stukken.
k zie maar 1foto?quote:
Het origineel op mijn pc. Zo gauw ik em op Flickr Upload gaan de kleuren eraan. Photobucket doet hetzelfde.quote:
Have funquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:25 schreef Ronalld het volgende:
Hoe komt het dat als ik een foto upload hij de kleuren gigantisch verkracht? Ik heb gehoord van kleine verschillen maar dit is wel heel vreemd. Op Flickr komt mijn foto er zo uit:
[ afbeelding ]
Terwijl het origineel veel meer kleur en beetje oranje gloed heeft.. Verschilt dat per site? Of wat is het probleem?
Dank dank dankquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:15 schreef prupke het volgende:felicitaties voor mr RubberDuckey
feli met je diploma
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:15 schreef prupke het volgende:
felicitaties voor mr RubberDuckey
feli met je diploma
begruikte gebruikte theezakkies op je augen leggenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:04 schreef kvdv het volgende:
Damn... opgezwollen oogleden zijn arelaxt... al helemaal als het je zoekeroog betreft.
* kvdv last heeft van weird iets aan oog ?!
Ik ga voor Normandiequote:Op zondag 8 februari 2009 14:19 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik zou persoonlijk voor Ierland kiezen.![]()
lol.. lullige baas heb jequote:Op maandag 9 februari 2009 05:59 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalNieuwe week, nieuw feestje
En deze week met een dagje externe consultants en twee dagen een duitse collega over de vloer en nee, we mogen niet over fietsen beginnen van de baas
Professioneel speuren in de zin van "reddingsbrigade" of bij een cursus / club en hebben ze gewoon jullie hulp in geroepen? Zelf met mijn hond ook nog een tijdje, in 2007, gespeurd en een beginners-cursus gevolgd in het Amsterdamse bos. Zo leuk! Uiteindelijk kon ze na een maand spoortjes van 250 meter, die zo'n 30 minuten waren verwaaid, uit lopen. En verder sorteren van sleutels, verloren apport, dat soort dingen. Jammer genoeg was ze toen al fysiek niet echt meer in staat om verder te gaan dus op dat niveau is ze blijven steken.quote:Op maandag 9 februari 2009 08:29 schreef ..bennie het volgende:
Gisteravond na drie dagen zoeken met speurhonden een pupsel in het grote bos bij Austerlitz terug weten te vinden (die was sinds dinsdag vermist). Voelt best lekker.
Nice! Nog iets geraaktquote:Op maandag 9 februari 2009 12:44 schreef Erasmo het volgende:
Net met de goalkeeper gevuurd![]()
[ afbeelding ]
Onder normale omstandigheden raak je niks met een goalkeeper. en als je er wel het goede ding mee raakt zat je al op een linke plekquote:
Honden van een reddingsbrigade leren revieren op mensengeur, dat gaat zonder geuraanbod. De reddingsbrigade was wel gebeld, maar die hadden laten weten dat hun honden inderdaad alleen mensen kunnen zoeken. Mijn eigen hond train ik nu ruim een jaar op praktijkspeuren in principe wel op mensengeur na aanbod, maar ik bied dus buiten de training ook andere geur aan, ik wil haar op geuraanbod trainen, ongeacht wat voor geur dat is en daarnaast heb ik een tijd met het knpv zoekhonden programma meegedaan, dat is revieren, sorteren, etc. Het aanbod is niet professioneel als in commercieel, de kwaliteit wel. In ieder geval van een van de andere aanwezige honden, die ook al oa losgeslagen paarden, een ontsnapte slang, die varaan intertijd en andere honden heeft weten te localiseren. Voordat je samen met je hond een hecht inzetbaar team bent, ben je al snel twee jaar aan het trainen. Speuren is een genot voor de honden, voor vrijetijdsbesteding kan zo'n beetje iedere hond speuren en als je zo nu en dan ook nog echte inzet hebt is het helemaal een feestjequote:Op maandag 9 februari 2009 12:52 schreef P_B het volgende:
[..]
Professioneel speuren in de zin van "reddingsbrigade" of bij een cursus / club en hebben ze gewoon jullie hulp in geroepen? Zelf met mijn hond ook nog een tijdje, in 2007, gespeurd en een beginners-cursus gevolgd in het Amsterdamse bos. Zo leuk! Uiteindelijk kon ze na een maand spoortjes van 250 meter, die zo'n 30 minuten waren verwaaid, uit lopen. En verder sorteren van sleutels, verloren apport, dat soort dingen. Jammer genoeg was ze toen al fysiek niet echt meer in staat om verder te gaan dus op dat niveau is ze blijven steken.
Maar speuren zouden meer mensen met hun hond moeten doen. Zo tof om die blik van ze te zien als ze succesvol zijn geweest. Af en toe bukken voor laag hangende takken en oppassen voor een verzwikte enkel maar het is het waard...
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:49 schreef Chanty het volgende:
Morgenochtend naar de dokter. Daar in de wachtkamer gaan zitten en observeren hoe mensen wachtenIk heb toch wel een heerlijke studie
Nou....quote:Op maandag 9 februari 2009 22:59 schreef Chanty het volgende:
Ik hoop dat er een kind komt voor een wrattenbehandelingDat geeft zo leuke reacties in de wachtkamer
Ja preciesquote:Op maandag 9 februari 2009 23:05 schreef prupke het volgende:
[..]
Nou....
mijn zus en ik hebben allebei een keer op de zelfde dag een wrat uit de voeten moeten laten snijden...
als je allebei gilt als een varken dat geslacht word en je kijkt dan in de wachtkamer....
iedereen witte gezichten en de kinders alvast janken om wat er komen gaat
Dan zou je aan mij een lastige hebben. Ik ben een van de mensen die verveeld maar ontspannen in de wachtkamer zitquote:Op maandag 9 februari 2009 22:49 schreef Chanty het volgende:
Morgenochtend naar de dokter. Daar in de wachtkamer gaan zitten en observeren hoe mensen wachtenIk heb toch wel een heerlijke studie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |