Nee, ook niet gemerkt op de mietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Wist jij dat Muad en Lianne verkerings vertonen?
Bluezz en Dude, sitting under a stonequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ook niet gemerkt op de miet![]()
![]()
Wel een uberleuk stel![]()
gezellig. Ik zit samen met 2 topwijven onder dezelfde steen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz en Dude, sitting under a stone
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:16 schreef P.F het volgende:
En het blijft totaal niet plakken! Het is geen anti aanbak maar een anti bak pan!
denk niet genoeg boter/oliequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
[..]
't wordt niet bruin niet!
En m'n vega burger kreeg zwarte puntjes.
Ja dat idee had ik bijna maar het is echt gas met special effect of zoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kookte je normaal op gas en kook je nu elektrisch, ofzo?
Mét dekentje en een wijntjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz en Dude, sitting under a stone
als er niks op de bodem ligt waar de burger in bakt krijg je zwarte puntje. De warmteoverdracht gaat nu via de pan, niet via de olie. en de burger heeft slechts enkele contactpunten en die worden zwart.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, zo'n burger wordt ranzig als je teveel vet gebruikt
Jahaa, maar ook als de olie te heet wordt, wordt het zwart, he... En veel vet met zo'n burger betekent automatisch zompigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
als er niks op de bodem ligt waar de burger in bakt krijg je zwarte puntje. De warmteoverdracht gaat nu via de pan, niet via de olie. en de burger heeft slechts enkele contactpunten en die worden zwart.
That's my middlename.quote:
Wanneer liggen we weer samen in bed?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:19 schreef Isabeau het volgende:
YPPYIk hou van je!
(nou ja, op een vriendschappelijke zéér platonische manier dan
)
andere pan halenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:25 schreef P.F het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet echt koken met zo een panKoken is sensatie. Dit is suf.
Slaap lekker CF
ga je hier ook al slapen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Wisten jullie al dat ik ging slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |