Kijk voor de grap eens op www.belastingdienst.nl. Wie weet staat daar het antwoord wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef denfer het volgende:
kwam alleen via google op een gesloten topic van 2007 vandaar....
vervelend... en daar stond niet in hoe het vorig jaar was?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef denfer het volgende:
kwam alleen via google op een gesloten topic van 2007 vandaar....
Ik kreeg het vorig jaar wel in 1 keer terugquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:18 schreef aaipod het volgende:
tvp. Ik ken t nait vind'n
edit: Ik vind dit:
Wanneer krijg ik mijn teruggaaf?
U doet uw aanvraag voor 1 december 2008
U krijgt de teruggaaf in 12 maandelijkse termijnen. De eerste termijn krijgt u half januari 2009.
U doet uw aanvraag na 1 december 2008
U krijgt de teruggaaf ongeveer vanaf 6 weken nadat u uw aanvraag hebt gedaan. Het bedrag wordt dan verdeeld over het aantal resterende maanden van 2009.
Teruggaaf minder dan ¤ 23
Als de teruggaaf minder dan ¤ 23 per maand bedraagt, krijgt u dit bedrag niet in maandelijkse termijnen. U krijgt de teruggaaf dan in 1 keer.
![]()
Ik dacht dat je alles in 1 keer terugkreeg??
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:05 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ik kreeg het vorig jaar wel in 1 keer terug
beetje vaag dit,
Dat gaat over de Voorlopige Teruggave...quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:05 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
beetje vaag dit,
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
vervelend... en daar stond niet in hoe het vorig jaar was?
vandaar ook mijn hintquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat gaat over de Voorlopige Teruggave...
Als je aangifte doet voor 1 april krijg je voor 1 juli terug in principe. Dat is ook al jaren zo trouwens
En de hint naar de site van de belastingdienst waar het uitgebreid beschreven staat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
vandaar ook mijn hint
aangezien we het in de OP van vorig jaar regelmatig terug hebben laten komen
leuker kunnen ze het niet maken...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:36 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
En de hint naar de site van de belastingdienst waar het uitgebreid beschreven staat.
(Was alles maar zo simpel.)
Stelletje *&(*&@#... en ondertussen wel van mijn geld de rente trekken.... Ik wil het in 1 keer terug, het is namelijk MIJN geld. Hier ermee!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:05 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
beetje vaag dit,
Heb je de rest ook gelezen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:03 schreef wiseguy79 het volgende:
[..]
Stelletje *&(*&@#... en ondertussen wel van mijn geld de rente trekken.... Ik wil het in 1 keer terug, het is namelijk MIJN geld. Hier ermee!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |