fraaie shirtsquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze zijn er wel van overtuigd dat ze niet degraderen
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:44 schreef Stpan het volgende:
[Feyenoordfanmodus]Bah wat zijn jullie arrogant zich in dat 010! Op wat baseren jullie dat je zo gemakkelijk gaat winnen? Typisch dat Feyakkes gedrag waar wij zo'n hekel aan hebben. [/feyenoordfanmodus]
3 maanden geleden nogquote:Sparta heeft al een jaar lang geen wedstrijd meer gewonnen
totdat we ze kopen , dan blijken het echte baggerkeepersquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou je het zegt, baggerkeepers spelen altijd goed tegen ons....
Babosquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:05 schreef Calciumdude het volgende:
![]()
[..]
totdat we ze kopen , dan blijken het echte baggerkeepers
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:05 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
totdat we ze kopen , dan blijken het echte baggerkeepers
Dan spelen ze tegen de goede club om weer wat zelfvertrouwen op te doen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:44 schreef Stpan het volgende:
Sparta heeft al een jaar lang geen wedstrijd meer gewonnen
Oh, die wedstrijd had ik niet gezienquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, die kwam echt goed uit tegen Roda
Ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:30 schreef Hamilcar het volgende:
Het is zeker alleen op ere-divisie live te zien? Want dan zet ik wel de radio aan terwijl ik aan nog een essay ga werken.
.. anders zat ik voor de buis, niet productief te zijn :p
Zekers. Helaas missen we wel de 2 wedstrijden van de 2 titelkandidaten vanavondquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:01 schreef Dvm86 het volgende:
Mooi degradatieduel, ga zeker kijken naar de (oud) Ajacieden Poepon en Slijngard.
En dan 30 miljoen geinvesteerdquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit is echt het slechtste Feyenoord wat ik ooit heb gezien,
Wat een klote elftal,![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |