Gast, we mogen blij zijn als al die zuid-amerikaanse spelers na paar jaar zo goed nederlands kunnen als hemquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat spreekt die Suarez slecht Nederlands
jaah wat dat betreft kan salcido wat van hem lerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Gast, we mogen blij zijn als al die zuid-amerikaanse spelers na paar jaar zo goed nederlands kunnen als hem
Sommige havenarbeiders wonen al vanaf hun geboorte in NL, en kunnen nog steeds geen Nederlands.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat spreekt die Suarez slecht Nederlands
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Er is geen enkele Europese topclub na al die tijd dat hij nu speelt die serieus interesse heeft, laat staan een grote som geld voor 'm wil betalen![]()
Bij Ajax vliegen ze bij bosjes de deur uit ()
Ik heb 'm één keertje geïnterviewd en toen kwam hij niet verder dan "Ik blijf"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:29 schreef detulp050 het volgende:
Ik vind het al een hele verbetering dat hij het in het Nederlands probeert
wanneer? wie?quote:
Wie de Grens vlagde ie daarom niet=quote:
Haha dat is waar, welke wedstrijd was het ook alweer dat ie 2x schwalbe maakt, bij 2de schwalbe een penal kreeg en met dikke grijns op zn kop helemaal happy was... was in uefa cup volgens mij en ging om belangrijke penal meen ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Suarez is boos omdat er een goal is afgekeurd![]()
Hoe vaak heeft hij al wel geen schwalbe gemaakt en daardoor een wedstrijd gewonnen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb 'm één keertje geïnterviewd en toen kwam hij niet verder dan "Ik blijf"
Slavia?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:32 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Haha dat is waar, welke wedstrijd was het ook alweer dat ie 2x schwalbe maakt, bij 2de schwalbe een penal kreeg en met dikke grijns op zn kop helemaal happy was... was in uefa cup volgens mij en ging om belangrijke penal meen ik
Sterk punt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe vaak heeft hij al wel geen schwalbe gemaakt en daardoor een wedstrijd gewonnen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2.5 jaar nou nou...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:32 schreef Fortitudo het volgende:
die suarez zit al tig jaar in NL en dan kan je nog geen nederlands
zelfde geldt voor salcido en hopen anderen bij psv
Wat maak jij je altijd druk om Ajax kneus?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |