Inderdaad. Plus de mensen in het uitvakquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Laten we hopen dat De Graafschap gewoon met publiek kan spelen. Anders hebben er 12000 man straf voor een actie van één iemand, die ook al zwaar gestraft is. Gaat nergens meer over zo
Ja, op 2 dagen naquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:33 schreef Suijk het volgende:
Dus net geen jaar geleden dat Heracles voor het laatst een uitwedstrijd won?
ADO uit, december of januari.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:33 schreef Suijk het volgende:
Dus net geen jaar geleden dat Heracles voor het laatst een uitwedstrijd won?
Aj 't moar doot.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:14 schreef Dos37 het volgende:
Klasse gedaan, jongens![]()
Vandaag weer winnen van een concurrent van jullie
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:14 schreef Dos37 het volgende:
Klasse gedaan, jongens![]()
Vandaag weer winnen van een concurrent van jullie
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:13 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik heb er alle vertrouwen in!!
Jaa geweldig. Echt een mooi avondje tilburg!quote:
Beter! Volgende week bij de Graafschap hetzelfde recept, waarschijnlijk gaan er dan nóg meer mee. Dinsdag waren er 5 bussen vol geloof ik. Zal wel stuk of 8,9 wordenquote:Op zondag 1 maart 2009 14:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jaa geweldig. Echt een mooi avondje tilburg!
En het uitvak was lekker gevuld!
Zeer geslaagde avond!
Zaterdag zaten er 7 bussen vol. Zal na de overwinning van gister wel nog veel meer animo zijn denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Beter! Volgende week bij de Graafschap hetzelfde recept, waarschijnlijk gaan er dan nóg meer mee. Dinsdag waren er 5 bussen vol geloof ik. Zal wel stuk of 8,9 worden
Opnieuw winnen zaterdag en we zijn zo goed als veilig, ik durf hem wel aan.
Vorig jaar 12 = 600 man, zou dit jaar ook wel mooi zijnquote:Op zondag 1 maart 2009 14:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zaterdag zaten er 7 bussen vol. Zal na de overwinning van gister wel nog veel meer animo zijn denk ik.
Nop, volgend seizoen maar weer wat vaker.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vorig jaar 12 = 600 man, zou dit jaar ook wel mooi zijn
Heb je je nog niet bedacht?
Leuke filmpjesquote:Op zondag 1 maart 2009 14:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat video's van gisteravond die ik gemaakt heb...
Veel kijkplezier
haha ja, ongelofelijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:19 schreef Blawh het volgende:
Dit mag ook wel een keer ophouden trouwens, komt m'n gemoedstoestand niet ten goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |