quote:
Ik heb genoeg andere dingen gepost. Als je mijn posts irritant vindt, kun je het ook op een normale manier zeggen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:21 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Sorry maar het viel me op dat die TNA bijna alleen orderupdates post
FP mailt je dan wel, maar hoeft niet te betekenen dat het is verzonden (is bij FP zo in tegenstelling tot DX)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:11 schreef lezut het volgende:
Ik begin echt een beetje te balen van DX, ze zijn gewoon echt aan het klooien de laatste tijd. Orders bij elkaar krijgen suppliers duurt lang, maar goed, dat kan gebeuren. Maar orders picken duurt soms ook echt dagen, terwijl ik gisteren bij Focalprice een order heb geplaatst, het item was in stock en hij is net verzonden. Daarbij zit PayPal nog steeds te miepen dat ik een creditcard moet koppelen aan mijn account, anders kan ik niets kopen :S.
13 februari 14:26.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:04 schreef julian6 het volgende:
Wanneer komen die oordopjes nou!!Elke dag vragen mensen 'yoo heb je al oordopjes?' en ik moet ze telkens teleurstellen
![]()
order dateert nu al weer van 23 januari![]()
Je moet ze te vriend houden he..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb je toevallig een verliefdheid/mancrush op Jack ofzo?
Welk statief heb je?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag 'n behoorlijk pakket ontvangen van DX
- 'n Bubblewrap-apparaatje voor m'n vriendin die nogal verslaafd is aan 't knallen van die luchtbelletjes
- 'n Tripod voor m'n digitale camera, werkt ook prima en stevig
- 2 Wii-stuurtjes, ziet er goed uit
- batterijdoosjes voor AA-batterijen, makkelijk en ook degelijk
* Eric_Cantona is weer blij met DX die 't ondanks Nieuwjaar snel gestuurd heeft.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb je toevallig een verliefdheid/mancrush op Jack ofzo?
Dude just answered your question..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:34 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Je moet ze te vriend houden he..
Vorige keer ook had ik een pakje terug gestuurt met een kleine tube Axe showergel voor Jack
Nope is waar fp is vaak veel sneller maak vaak mee dan het de volgende dag verzonden is en dan binnen 6 werkdagen binnen is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
FP mailt je dan wel, maar hoeft niet te betekenen dat het is verzonden (is bij FP zo in tegenstelling tot DX)
nee hoor, zijn mensen op head-fi die een mailtje hadden ontvangen, een maand later hadden gemaild met de vraag waar het bleef en kregen ze antwoord dat het nog niet was verzondenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:13 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Nope is waar fp is vaak veel sneller maak vaak mee dan het de volgende dag verzonden is en dan binnen 6 werkdagen binnen is.
Maar focal heeft helaas niet zo veel reviews en sommige kan je niet vertrouwen(bij een of andere telefoon zaten overduidelijke nep reviews).
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13610quote:
Handigquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13610
Werkt prima, lekker stug dus goed in alle posities te manouvreren.
Priority briefpost. Zonder tracking.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:13 schreef mstr het volgende:
Wat is de goedkoopste manier om iets terug te sturen naar DX?
Mja, zo blijft 't handzaam en makkelijk in 'n rugzak mee te nemen o.i.d.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Handig. Vind hem alleen net iets te klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |