Hoezo dat niet?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:56 schreef Weemz het volgende:
[..]
Wow. Dat zijn mooie woorden. En die had ik niet zo 1-2-3 uit jouw mond verwacht
Dat je er uberhaupt mee aan kan komen. Ik snapte de hele hype niet om die teringirritante nicht.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:01 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hot mess... Hot tranny mess, diva ferosh! Fierce!
Whoah, dat je twee jaar na dato nog aan kan zetten met Christiano catch-phrases.
Ik kraak het vanavond wel af, ok?quote:Ik ben naar de kapper geweest!
Bubbles Devere: Why don't you take a picture, it'll last longer!quote:
Nou, mijn beeld word denk ik redelijk bepaald door al je verhalen over wilde belevenissen in de kroeg enzo... En dan weer je voorkeur voor 'donkere' films/spellen (met vampieren). Af en toe je bitchy side... Ik heb jouw zachte(re) kant nog niet zo vaak meegemaakt hierquote:
Ang3l heeft geen zachtere kant! He belongs to the Dark Side now!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef Weemz het volgende:
Nou, mijn beeld word denk ik redelijk bepaald door al je verhalen over wilde belevenissen in de kroeg enzo... En dan weer je voorkeur voor 'donkere' films/spellen (met vampieren). Af en toe je bitchy side... Ik heb jouw zachte(re) kant nog niet zo vaak meegemaakt hier
slecht? i don't think soquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:02 schreef PhalanX het volgende:
[..]
OMG, why is jouw Engels toch so bad?
Honey, I've seldom seen you type a sentence that was completely correct. Point in case, when denoting yourself, "i" should always be capitalized.quote:
please, skank. Ik typ altijd correct. Moet je je niet haasten? playing dress up? Wie is er dit keer Merlijn?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:42 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Honey, I've seldom seen you type a sentence that was completely correct. Point in case, when denoting yourself, "i" should always be capitalized.
Oh no you did-n't!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
please, skank. Ik typ altijd correct. Moet je je niet haasten? playing dress up? Wie is er dit keer Merlijn?
jij wilde toch een beetje sjeu op het forum?quote:
Van Cairon win je niet popperdquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij wilde toch een beetje sjeu op het forum?
Wat heeft Cairon hiermee te maken? O, een kloon?quote:
Kom kom laat me niet lachenquote:
Blijkbaar heb ik je al laten lachenquote:
Owkey, ik wil jou bitchy side ook nog wel eens zien dan. Want dat lieve gedoe ben ik meer dan zat!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat heeft Cairon hiermee te maken? O, een kloon?
Je ken me niet, he?
He found his match.
Ik heb niets tegen de mensen hier. Dus ik ga ze niet zomaar afmaken, dat is wel erg triest.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Owkey, ik wil jou bitchy side ook nog wel eens zien dan. Want dat lieve gedoe ben ik meer dan zat!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen de mensen hier. Dus ik ga ze niet zomaar afmaken, dat is wel erg triest.
oh nein shatz! da's "hip" dan "hoor je erbij"quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen de mensen hier. Dus ik ga ze niet zomaar afmaken, dat is wel erg triest.
Haha! Omdat hij 1 stijlregeltje niet hanteert schrijft hij ineens heel slecht engels?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:42 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Honey, I've seldom seen you type a sentence that was completely correct. Point in case, when denoting yourself, "i" should always be capitalized.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |