quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:43 schreef J.Herrer het volgende:
Wat een drama weer
En dan durven mensen nog over KNJB te praten
Maar Ajax moet dit soort clubs gewoon oprollen, hoe pauper het elftal ook is
Haha... nou ja, ik had een overwinning van mijn Ajax dik verdiend gevonden, maar ja... voor Heracles is het wel leuk natuurlijk. Gaan jullie maar lekker winnen van AZ.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen
Jullie hebben ons aan alle kanten weggetikt, waren veruit de beste, en het had 8-0 moeten worden.
Nee gein natuurlijk.
het erge is nog dat de grens en scheids elkaar na die goal een knipoog gavenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:53 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=http://upload.bruggema.nl/view/1047270075/01.jpg[img]
[img]http://upload.bruggema.nl/view/1047270075/03.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, dan mag hij lekker de rest van het seizoen thuis bekijken op de bank, graf**** dat het er is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:48 schreef jorienvdherik het volgende:
De scheidsrechter geeft zijn fout toe
Dat zou de KNVB weleens mogen doen als straf jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooi, dan mag hij lekker de rest van het seizoen thuis bekijken op de bank, graf**** dat het er is.
Klopt, mede dankzij onze held Luis Suarez die gvd geen 1op1 kans meer kan afmaken..... ik word er schijtziek van zn nonchalante gedoe de laatste weken. Hij moet gvd eens effectief worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:57 schreef Tvduijn het volgende:
Tja het is natuurlijk een arbitrale blunder, maar dat je het zelf zover laat komen is nog veel erger. Triest.....
Oh jij was hetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:58 schreef xJapser het volgende:
Ik had die scheids en grens omvergeduwd. Wat een pannenkoeken.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:57 schreef Tvduijn het volgende:
Tja het is natuurlijk een arbitrale blunder, maar dat je het zelf zover laat komen is nog veel erger. Triest.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |