Ja maar je staat niet met 3-0 voor dus doet die beslissing er wel toequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef Isiolo het volgende:
Hahahaha, nou ligt het aan de grensrechter....![]()
Je moet Heracles gewoon met 3-0 oprollen. En nou niet de scheids de schuld geven.
Want als je 3-0 voor staat, maakt die beslissing ook niks uit
Flikker op man. Alsof zulke clubs (met alle respect) een concurrent voor dit team mogen zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:24 schreef Parafernalia het volgende:
Ajax mag trouwens niet klagen over het resultaat van Twente afgelopen weekend, en Heerenveen vanavond.
Dat was voor de winterstop allemaal best redelijk, ik kan me de wedstrijd tegen ADO nog voor de geest halen, want toen vroor me pik er af in het stadion, maar toen was het positiespel en dergelijke wel goed verzorgd. Maar vandaag en tegen heerenveen was het echt waardeloos.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
Sulejmani deed het iig goed op links, waar die ook hoort. hopelijk snapt Marco dat nu. verder moet er nog veel gewerkt worden aan tactiek en patronen en combinaties etc.
Daar mogen ze zeker wel over klagen, want er zijn 2 punten gestolen door een angstige grensrechter en dan hadden de resultaten van Twente en Heerenveen er helemaal niet toe gedaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:24 schreef Parafernalia het volgende:
Ajax mag trouwens niet klagen over het resultaat van Twente afgelopen weekend, en Heerenveen vanavond.
Ben ik met je eens...kun je nagaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:25 schreef jna het volgende:
[..]
Flikker op man. Alsof zulke clubs (met alle respect) een concurrent voor dit team mogen zijn.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:23 schreef Spougle het volgende:
[..]
Ja maar je staat niet met 3-0 voor dus doet die beslissing er wel toe
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef Isiolo het volgende:
Hahahaha, nou ligt het aan de grensrechter....![]()
Je moet Heracles gewoon met 3-0 oprollen. En nou niet de scheids de schuld geven.
Want als je 3-0 voor staat, maakt die beslissing ook niks uit
2014/2015 is onze kampioenschap danquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Afgelopen seizoen verneukte we het in december. Nu kwamen we december goed door verneuken we het volledig een maand later. Ongelooflijk.
Heb je dat zelf gedaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |