abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65898678
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:04 schreef Nint het volgende:
T--ess
Als je werkelijk een borderliner bent en je de eigenschappen daarvan in acht neemt:
Een borderliner die beterschap belooft --> hoe weet je of je die moet geloven.
Hoeveel beloftes, aardige dingen/slechte dingen heb je omgedraaid, vind je het gek dat je ex pissed is..
In zijn optiek ben je niet te vertrouwen, nu niet, dan niet, nooit niet
nou een ergere borderliner kan je nergens vinden en dat zeg ik niet uit zelfmedelijden. ik voel me gewoon machteloos maar dat blijkt wel uit dit stomme topic.
  maandag 9 februari 2009 @ 23:10:14 #52
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_65898807
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:05 schreef t--ess het volgende:

[..]

nou een ergere borderliner kan je nergens vinden en dat zeg ik niet uit zelfmedelijden. ik voel me gewoon machteloos maar dat blijkt wel uit dit stomme topic.
Machteloosheid is een heel menselijke emotie. En het is heel moeilijk om daarmee om te gaan, zeker als je borderline hebt. Daarom is het ook een heel goed idee om professionele hulp te zoeken. Het zal je niet alleen hiermee helpen maar ook een basis leggen waardoor je in de toekomst wat makkelijker met zulke pijnlijke situaties om leert te gaan.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_65899147
en ik mezelf maar voorhouden dat ie me niet haat en dat we ooit wel weer vrienden worden want we waren zo lang samen. hoe naief kan je zijn
pi_65899296
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:20 schreef t--ess het volgende:
en ik mezelf maar voorhouden dat ie me niet haat en dat we ooit wel weer vrienden worden want we waren zo lang samen. hoe naief kan je zijn
Dat kan je inderdaad maar beter vergeten want dat gaat hem niet worden.
Zie het als een wijze les voor de toekomst om dit met een volgende partner te vermijden.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 00:22:36 #55
212768 salmz0hr
Zure Room met harde brokken!
pi_65900726
Gewoon met rust laten. Maar goed dat is al vaak genoeg gezegt...
pi_65901062
De komende tijd hem met rust laten, eerst goed aan jezelf werken..
En dan als je veranderd bent valt er misschien nog ergens over te praten.
Hoe graag je hem ook terug wilt als vriend, op deze manier werkt het zeker niet. Het werkt juist averechts..
Je moet eerst aan jezelf werken voordat je een gezonde relatie kan hebben.. Waarin je niet afhankelijk bent van elkaar, maar juist iets toevoegd aan elkaar.
Ik hoop dat je een verstandige beslissing neemt!
Heel veel sterkte
Schaapies zijn Lief!!
pi_65901206
Hij heeft geen reden je te haten, maar moet je wel vergeven?
Je weet toch dat je jezelf tegenspreekt, he?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:51:48 #58
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_65915780
Als je weer contact met hem zoekt en hij accepteert je excuses niet, zal je je nog rotter voelen omdat je jezelf helemaal hebt laten gaan. Laat het gewoon, geen contact (hoe moeilijk ook) dat zal je goed doen, je waardigheid nog enigszins bewaren en geen poppenkast opvoeren..
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:55:41 #59
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_65915926
Krijg haast medelijden met TS als ik dit zo terug lees.
pi_65916720
Bedankt voor al het advies, ik ga het zeker gebruiken
pi_65916731
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:55 schreef Lastpost het volgende:
Krijg haast medelijden met TS als ik dit zo terug lees.
haha hoezo
pi_65922607
Ik wilde gaan zeggen: schrijf een brief (handgeschreven) waarin je alles opschrijft wat je tegen hem zou willen zeggen. En bedenk daarna of je die brief wil versturen. Daar schiet je meer mee op dan publiekelijk met modder te gaan smijten. Jullie allebei trouwens.

En realiseer dat de vriendschap die jullie ooit hadden hoogstwaarschijnlijk niet meer hersteld zal worden. Zo gaan die dingen, dat is klote, maar je doet er beter aan om het te (leren) accepteren, anders kom je nog vaak voor nare verrassingen te staan.

Schrijf die brief nu maar. En mocht je besluiten 'm te versturen, laat hem dan daarna met rust en ga door met je eigen leven.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:49:30 #63
211964 goudenmug
Koning der irritatie.
pi_65926880
Het laatste wat je moet doen is iemand stalken!!!! laat de jongen iig de komende 3 jaar met rust tegen die tijd zal hij vast wel uit je hoofd zijn en dan vindt je wel weer een andere jongen.
pi_65953920
Een brief is een goed idee idd. Dan kan jij je zegje doen, en dan kan hij zelf weten wattie met de info doet. Maar wat ik begrijp is dat hij helemaal geen contact meer met je wil dus wees niet verbaast als er geen brief of reactie terug komt.

P.s. Stuur 1 brief ( niet 80 ). En gooi hem door de brievenbus ( Niet aan een baksteen door zn slaapkamerraam).

Peace
sdafdsafas
pi_65954961
Ik wou reageren op dit topic, maar alles is al gezegt..

t--ess je ex vriendje wil blijkbaar geen contact en vind dat je er achter moet komen dat je iets fout heb gedaan ook al lijkt het voor jou misschien geen big deal, voor hem wel.

Hij weet nu dat je gaat verhuizen, hij weet nu dat je hem als vriend terug wil, en hij jou blijkbaar niet, niet op dit moment en misschien niet voor later.

Borderline is onwijs shit, ik heb het zelf niet maar heb er wel ervaring mee bij anderen, het controlleert je leven op een manier waardoor de beslissingen en handelingen die je doet of de dingen die je zegt vaak als een vijandige manier bestempelt worden terwijl dat soms niet de bedoeling is.

Mijn advies, hoe makkelijk het ook is, als je iets tegen iemand wil zegen doe het dan face to face, niet per email of sms want dan kan je het duidelijker uitleggen zonder snel ruzie te krijgen, doe de dingen die je belooft en houd rekening met de gevoelens anderen.

3 jaar vergeet je niet zomaar, sommige dingen vergeten of vergeven kan jaren duren, ik zou niet té veel hoop houden dat alles weer word zoals het was voor de relatie of tijdens.

Leer jezelf beter kennen, je kracht en je zwakheden en vertrouw mensen waarvan je houd dat hun acties en redenen goed bedoeld zijn. Die roddels zijn niet netjes maar gebeuren, sommige zullen misschien waar zijn de anderen juist een enorme leugen in jouw visie.

Mijn ex heeft enorme leugens over me verteld iets waar ik veel verdriet over heb gehad, maar ik ben er sterker door geworden, omdat het haar waarheid was en niet de mijne.

Sommige dingen moet je willen zien anders zie je ze niet, ook over jezelf.
Mocht hij nog contact met je op willen nemen als hij er achter komt dat bepaalde dingen niet waar zijn dan gebeurd dat wel, zo niet dan niet

Succes met wat je gaat doen
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65958091
@ Chev
dankjewel voor je reactie, zo te lezen heb je idd zelf ook ervaring met dit soort vervelende situaties. iig bedankt voor tijd en moeite k ga er zeker proberen iets mee te doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')