Denk dat je daar de spijker op zijn kop slaat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:24 schreef cesareborgia het volgende:
Je gebruikt zelf het woord stalken , hij heeft al het contact verbroken , zijn vrienden mogen je niet en het enige doel van het excuus is hem terugkrijgen.
Aha, nou laat hem dan maar met rust. Hij zit denk ik niet meer te wachten op je gestalk en aan je excuses hecht hij al lang geen waarde meer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:09 schreef t--ess het volgende:
ik leg het inderdaad niet zo duidelijk uit ik zal het even een beetje bijwerken :p
Waarom zou je denken dat ie een hekel aan me heeft? Hij en ik zijn toch 3 jaar samen geweest, lief en leed meegemaakt. ik denk niet dat je elkaar dan echt kan haten.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef Frenker het volgende:
Ik zou 'm ook lekker met rust laten en niet zn topic list f5 om te kijken of je ergens kan baggeren, waarschijnlijk heeft ie nu toch al een enorme hekel aan je en wil ie toch nooit meer wat met je te maken hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |