Kijk door dit soort goals krijg je de naam gouden pik. Nou nog twee dan is nog niet m'n hele avond verpest.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
Toch best knap hoor. Terugkomen van een 0-2 achterstand. Je merkt echt goed dat Van Basten daarop traint. Ik denk dat Ajax echt ver kan komen hiermee. Ik heb nu wel weer vertrouwen in het kampioenschap. Goeie wissels ook. Gelukkig hebben we zo'n luxe bank. Sterke spelers in en buiten het veld .
De gouden pik van van Basten groeit dus gestaag . Ik dacht dat er niks van over was.
oh jottum, we halen nog een punt als het zo doorgaat
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”